quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hangt erg van de persoon af en van de functie die vervult wordt
Eensch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:14 schreef Mierenneuker. het volgende:
100 uur kantoorwerk lukt eenieder wel. Maar ga eens 100 uur stratenmaken ofzo.
en we kennen de resultaten.....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef Mierenneuker. het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs maken vaak hele lange werkdagen/weken.
Intensief programmeren? Hoeveel LLOC per uur bereik je dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Eensch.
Maar ook kantoorwerk ligt aan het soort werk.
Iemand die een beetje nutteloos mailtjes tikt en wat prut in excel is niet echt vergelijkbaar met bijv een (goede) programmeur. Als ik 10 uur intensief geprogrammeerd heb ben ik geestelijk redelijk opDan functioneer ik verder in zombiemode.
Dat geprut in Excel zou ik ook echt niet meer van 40 uur vol kunnen houden hoor. Geestdodend werk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Eensch.
Maar ook kantoorwerk ligt aan het soort werk.
Iemand die een beetje nutteloos mailtjes tikt en wat prut in excel is niet echt vergelijkbaar met bijv een (goede) programmeur. Als ik 10 uur intensief geprogrammeerd heb ben ik geestelijk redelijk opDan functioneer ik verder in zombiemode.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en we kennen de resultaten.....
Niet ieder bedrijf koopt een vaak duur ERP pakketquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef Hoplahopla het volgende:
Excel.
Alleen inefficiënte bedrijven werken met Excel...
Onderschat kantoorwerk niet. 100 uur stratenmaken is natuurlijk lichamelijk zwaar, maar 100 uur kantoorwerk hakt er vooral geestelijk in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:14 schreef Mierenneuker. het volgende:
100 uur kantoorwerk lukt eenieder wel. Maar ga eens 100 uur stratenmaken ofzo.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]Ik doe het ze niet na. Ga jij maar eens 100 uur per week autorijden (is nog makkelijker ook nog), dat houdt je niet vol. Je moet contstant opletten want als je een fout maakt kan het mensenlevens kosten.
En je wordt nog niet gek?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:23 schreef Schuifpui het volgende:
Ik werk nu zo'n 50 uur/week. Dan moet ik 's ochtends 7:30 van huis weg, 8:00 op kantoor tot 19:00, betekent tussen 19:30 en 20:00. Dan zit je pas aan de 50 uur/week. Dit geeft al best een beetje problemen met boodschappen doen en dingen regelen bij instanties die alleen op kantoren uren open zijn. De weekenden heb ik echt nodig om thuis dingen te organiseren.
Wat mij betreft ligt het zo rond de 60 uur.
Ja maar nu belicht je alleen de gevallen die misgaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat bedoel ik
Een deel van die ongelukken komt omdat soomige chaufeurs langer denken te kunnen rijden dan dat ze kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |