Ik zou jou graag een minuut tegen Grol zien gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twee vingers in de neus. Wat mij opvalt aan de judoka's is dat ze totaal niet fit lijken te zijn. Iedere keer zijn ze kapot na 3 minuten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik zou jou graag een minuut tegen Grol zien gaan.
Ja wat verwacht je dan? Dit is zijn beroep en voor mij is mma een hobby. Dus je mag verwachten dat pro's iig top fit zijn. En ik heb zelfs geen zwarte bandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik zou jou graag een minuut tegen Grol zien gaan.
Pleur je whatsapp aan als je terug in NL bentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef Bozz187 het volgende:
aah, zo beroerd en ik moet zo nog vliegen, dat wordt een ramp
ohw en hoi parv
truequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hugo is back and even more black
The bird is flying.= onnanohito tachi wa nani o kite imasuquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee,
De meisjes schrijven.
[ afbeelding ]
Ik versta er geen zak van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
The bird is flying.= onnanohito tachi wa nani o kite imasu
onnanohit tachi = vrouwen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
The bird is flying.= onnanohito tachi wa nani o kite imasu
ook niet een heel jong kaasje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
onnanohit tachi = vrouwen.
De rest kan ik geen kaas van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |