quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laaggeschoolden bedoel je neem ik aan?
hij is er weer onze studendtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
En wat heb je voor kklelijke hond in je UI?
Wat is dat voor een lelijke kip dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
En wat heb je voor kklelijke hond in je UI?
Dat je het begrijpt zegt al genoegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laaggeschoolden bedoel je neem ik aan?
Snelste wezen zonder hulpmiddelen ter wereld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lelijke kip dan?
Dat zeggen ze niet in belgiequote:
Moet ik jou eens van een dak gooien (in een vacuum) kijken wie er sneller isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Snelste wezen zonder hulpmiddelen ter wereld.
Die vogel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Moet ik jou eens van een dak gooien kijken wie er sneller is
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je het begrijpt zegt al genoeg
tis watquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik snap het niet.
Iets met cake tochquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:26 schreef KoningStoma het volgende:
in japan hebben ze andere kaassouffles
Zijn er weer moustache foto's ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:37 schreef Michhas het volgende:
We hebben Hugo onzedelijk betast vanavond
4 man hebben een fles sambuka leeg gemaakt en ik was nuchter... Heel irritant dronken mensenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn er weer moustache foto's ?
Wel jammer eigenlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
4 man hebben een fles sambuka leeg gemaakt en ik was nuchter... Heel irritant dronken mensen
Hoor je dat mitchell? Schaam je!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
4 man hebben een fles sambuka leeg gemaakt en ik was nuchter... Heel irritant dronken mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |