SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:
[ Bericht 4% gewijzigd door Rossdale op 01-08-2012 19:45:49 ]Please sir. When moon? When Mustang?
welke discussie bezemquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah nu je discussie niet kan winnen gooi je het maar over deze boeg. Jij bent zo slecht he ga toch creepers kapot slaan met een bloem zemmel
Is dat nou van History Channel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef Michhas het volgende:
Vooral die van de AztekenTenochtitlan
Jep.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat nou van History Channel?
Ja dan heb ik er denk al een paar gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jep.
Erg interessant, vooral als je ziet wat voor technieken deze beschavingen al gebruikten.
Soviet Storm: War in the Eastquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan heb ik er denk al een paar gezien. Maar true, wel boeiend idd
. Sowieso heeft History Channel af en toe leuke docu's
En ook heel veel bullshit. Ancient aliens enzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan heb ik er denk al een paar gezien. Maar true, wel boeiend idd
. Sowieso heeft History Channel af en toe leuke docu's
Toeval, ik at vanavond dat favoriete kostje van jou. U jelly?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik at vanavond je favoriete kostje. U jelly?
haha ja dat welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En ook heel veel bullshit. Ancient aliens enzo
Wat had je dan xoxoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toeval, ik at vanavond dat favoriete kostje van jou. U jelly?
[..]
haha ja dat wel
frituurquote:
wat is dat uber hubertquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Michhas het volgende:
Iemand hier The Arrivals wel eens gekeken?
Stoma? (Van jou zou ik het verwachten)
Deze boy. Geeneens linkje postenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Sorry, ik was DayZ aan het doen, heb het zelfs kort gestreamed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |