Gaat het om de sporters of om de toeschouwers?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het interesseert mij ook niet of Nederlanders winnen, leuk niet meer dan dat, maar daar gaat dit topic toch over?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:57 schreef sorcees het volgende:
[..]
Gaat het om de sporters of om de toeschouwers?
Hier gaat het in dit topic omquote:Slechtste Olympische Spelen ooit voor Nederland #2
Ik zit gewoon op een stoel en ga altijd met de fiets naar mijn werk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:00 schreef andre77 het volgende:
Alleen maar klagen en zelf nooit met de luie reet van de bank komen, lijkt steeds meer een trend te worden. Het lijkt wel politiek dit.
Ach in Barcelona werd bijna alles gewonnen in de tweede week, dat zag er na de eerste week helemaal magertjes uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:56 schreef StarGazer het volgende:
De eerste week van de OS 2008 was niet best, maar dit slaat echt alles zeg
Hier hou ik je aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Drama dit zeg, puur drama. Als Ranomi geen goud haalt, gooi ik mezelf van een flat.
De laatste 4 OS waren we sowieso erg afhankelijk van de vrouwen en de Brabanders (of een combinatie daar van)quote:
Als het 'weleens' gebeurt dan is het incidenteel en niks aan de hand. Als het met zon belangrijke sportzomer 3 maanden lang misgaat mag je je conclusies wel trekkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:25 schreef marcodej het volgende:
Nog drie kansen op brons vandaag, 1 gouden kans. We gaan het zien.
Het judotoernooi valt nu wat tegen. Maar als er dingen tegenvallen kunnen er ook dingen meevallen, komen nog steeds mooie kansen aan.
Kijk naar Zuid-Afrika, die gaan als een speer nu. Dat heb je weleens, terwijl tegenvallers ook weleens kunnen gebeuren.
We hebben het hier over de Spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het 'weleens' gebeurt dan is het incidenteel en niks aan de hand. Als het met zon belangrijke sportzomer 3 maanden lang misgaat mag je je conclusies wel trekken
De sporters op de Spelen hebben geen reet te maken met wat daarvoor is gebeurd. Is totaal iets anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het 'weleens' gebeurt dan is het incidenteel en niks aan de hand. Als het met zon belangrijke sportzomer 3 maanden lang misgaat mag je je conclusies wel trekken
Het is ook wat anders, maar dan heb ik het meer over Nederland als sportland in het algemeen. Als we in 1 zomer 'en' op de spelen 'en' op het ek 'en' in de tour falen. Dat zegt veel vind ik. Maargoedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
De sporters op de Spelen hebben geen reet te maken met wat daarvoor is gebeurd. Is totaal iets anders.
3 bronzen in totaal en 1x goud, moet zeker te doen zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef Fok-it het volgende:
Nou eerste medaille is binnen vandaag
Nou, de eerste bronzen kans is binnen. Het verschil met zilver was niet eens zo groot, falers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:25 schreef marcodej het volgende:
Nog drie kansen op brons vandaag, 1 gouden kans. We gaan het zien.
Die Verkerk haalt denk ik geen bronsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:37 schreef Keauning het volgende:
[..]
3 bronzen in totaal en 1x goud, moet zeker te doen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |