Sikora heeft meer skills danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft gisteren gegeten bij een Italiaans restaurant.
Wat een geweldige filmpjes zijn dit toch altijd he.![]()
quote:Sana is als nieuwbakken Ajacied makkelijk herkenbaar. De hanenkam op het hoofd van de rechtsbuiten is een echte eyecatcher. Ook opvallend: het gemak waarmee de Zweed demarreert. Vrijdag trakteerde Sana zijn selectiegenoten, die zich prepareerden voor de Johan Cruijff-wedstrijd tegen PSV op zondag, op een reeks tempoversnellingen. De eerste indruk van Sana is er een van een technisch begaafde, lichtvoetige speler. Iemand die zijn medespelers met een steekbal vrij voor het doel kan zetten. Kenneth Vermeer leerde zijn nieuwe ploeggenoot wat dat betreft ook al kennen.
Goed zo, dan herkennen jullie meteen wie Joris 6x dol draaide en daaruit 7x scoorde in de kuipquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Voordeel dat hij maar 350.000 koste, en waar baseer je op dat het een miskoop wordt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Miskoop van 't jaar, let maar op.
Lijkt mij juist een geweldige aankoop, zeker voor dat geld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wrijf nu al in mijn handjes, heerlijk was dat altijd met Suarezquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:00 schreef fathank het volgende:
Wat een baas. Iedere tegenstander krijgt zo'n tyfushekel aan hem, dat kan niet anders.
Nu hopen dat ie aardig kan ballen en er een paar inprikt.
Dit kan nog wel een stukkie erger worden denk ik. Hele fora volgeklad door schuimende hooligans die z'n kapsel niet trekkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wrijf nu al in mijn handjes, heerlijk was dat altijd met Suarez
Ik let op, maar eerder een fantastische aankoop is dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Zou kunnen. Waarom vermoed je dit nu al?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga er ook nog serieus op inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zou kunnen. Waarom vermoed je dit nu al?
Dat de Zweden van Utrecht er niets van kunnen wil niet zeggen dat Sana gaat floppen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |