bronquote:AMSTERDAM - Het Britse fotomodel Larissa Summer heeft een mislukte lipvergroting ondergaan. Ruim anderhalf jaar na de behandeling is haar bovenlip nog steeds niet volledig genezen.
Haar lippen waren door een injectie met een onbekende stof enorm opgezwollen. The Sun schrijft dat het model er amper menselijk meer uit zag. "Ik keek in de spiegel en gilde. Een monster keek me aan", aldus het 27-jarige model, dat zeker 75.000 euro heeft uitgegeven aan cosmetische operaties.
De laatste ingreep was een 250 euro kostende lipinjectie die voor een mooie volle mond moest zorgen. Haar bovenlip werd vier keer zo groot als normaal. Larissa, die de artiestennaam Laura gebruikt in video's waar ze in optreedt, wil nu mensen bewust maken van de gevaren van nepdoktoren.
Kan altijd mis gaan, een operatie in het ziekenhuis ook dus hier ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:13 schreef Gewas het volgende:
Ben ik heel erg als ik zeg dat ik hier geen medelijden mee heb?
Al die cosmetische ingrepen zijn toch nergens voor nodig. Accepteer gewoon dat je ouder wordt, of anders 'lelijke' lippen hebt.
Elk mens is mooi op z'n eigen manier.
Maar operaties in het ziekenhuis zijn vaak noodzakelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan altijd mis gaan, een operatie in het ziekenhuis ook dus hier ook.
Ik heb er wel 'medelijden' mee want mevrouw krijgt niet waar ze op gehoopt had (en voor betaald heeft).
Zij vond dat mooi en zij vond dat nodig..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:19 schreef Gewas het volgende:
[..]
Maar operaties in het ziekenhuis zijn vaak noodzakelijk.
Aangezien deze vrouw (hoe ik het begrijp) al een model was, waarom dan toch al die verbouwingen aan je gezicht?
Ik ben het helemaal met je eens dat het nooit leuk is dat iemand verminkt raakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zij vond dat mooi en zij vond dat nodig..
Ieder zijn keuze, maar het is nooit leuk als iemand verminkt raakt.
Wij gaan ook allemaal naar de kapper, is ook niet nodig.. is ook tegen de natuur in, dan is het niet leuk als iemand een wond krijgt door een scheerapparaat of weet ik hetraar voorbeeld maar toch.
quote:How Laura spent £60,000 on her looks
Boob job No1: £4,800.
Boob job No2: £5,000.
Boob job No3: £4,600.
Boob job No4: £6,000.
Breast reduction: £7,000.
Nose job: £2,800.
Nose job No2: £4,500.
Ear pinning: £1,800.
Ear pinning No2: £1,000.
Six lots of facial filling at £900 each: £5,400.
Six lots of Botox jabs at £400 each: £2,400.
Three lots of collagen jabs at £400 each: £1,200.
Hair, tan and nails: £13,500.
TOTAL: £60,000.
dit idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef trovey het volgende:
Tja, als je je op een beurs even laat behandelen zonder dat je weet hoe en wat dan vraag je er ook om.Stomme doos.
quote:Laura, 27, first went under the knife aged 20 after years of being bullied about her looks at school.
!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |