abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_342571
De streams zijn er weer.

Nu wel uitbundig 'lang zal ze leven' met wel 20x hoera.
Met een doorstart naar 'Heee Hooo, Heee Hooo'

Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 11:52:46 #77
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342594
10:40
De bewoners hebben toch nog een klein feestje voor Kim. Ze hebben een hoedje gemaakt, er wordt gezongen en wat al niet meer.

10:42
Kim krijgt kadootjes en is druk bezig met uitpakken. Ze krijgt iets van stof, geen idee wat het is. Verder nog een paar badslippers of iets dergelijks.
Schijnt dat Ferdi rolschaatsen in elkaar heeft geknutseld in de knutselkamer (dit volgens het nieuws op http://www.big-brother.nl/
Annet en Jolanda hebben volgens VOO kussentjes geborduurd die als elleboogbeschermers moeten fungeren.

Geen idee of Kim de skates en kussentjes al heeft gehad of niet.

11:50
Het regent buiten en ze vragen zich af wat ze vandaag dan maar weer is gaan doen.

11:52
Koos is bezig met z'n BB koffertje. Stopt er iets in, sluit 'm en bekijkt vervolgens de koffer een paar minuten. Friemelt er wat aan en doet 'm nog een paar keer open en dicht.
Volgens de BB site heeft Koos zich vannacht al afgevraagd wat hij in het huis deed. Zou 'ie van plan zijn te vertrekken ?

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 11:57:46 #78
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342607
Bovenstaande kado van stof waren de kussentjes die als elleboogbeschermers moeten dienen trouwens
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 12:02:44 #79
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342611
12:00
De bewoners zijn er achter dat er een camera in de douche hangt. Ali meldt zich niet meer te zullen gaan douchen (yuck).

Jolanda en Bianca poetsen hun tanden. De lenzen waarover men het vannacht had blijken van Bianca te zijn.

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 12:06:34 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342616
12:04
Georgie probeert een boomstam door te hakken. Leo en Ferdi zeulen ook met boomstammen.

Robin en Bianca zijn aan het tafeltennissen.
Kim zit op de tuinstoel en trekt haar geïmproviseerde rolschaatsen (een plankje met wieltjes) aan.
"Volgens mij ga ik keihard vallen" zegt ze.

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 12:09:07 #81
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342621
12:07
Georgie en (zo te zien) Leo zitten een boomstam door te zagen. Koos is ernaast bezig een boomstam door te hakken.
Ik denk dat 'ie het snel gaat opgeven

Kim worstelt nog steeds met haar rolschaatsen.

Bianca lijkt dit keer te verliezen met tafeltennissen..

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 12:13:54 #82
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342626
12:12
Het lukt Kim wonderwel een stukje te skaten (alleen rechtdoor trouwens). Ze skate een keer heen en weer en zegt "Ja, dat was leuk".
Ze vindt 't een beetje eng

Bianca en Jolanda staan nog steeds in de badkamer. Bianca zet haar lenzen in.
Kim komt even haar handen wassen.

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 12:24:26 #83
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342635
11:23
Discussie over het houthakken van Koos. Er wordt 'm even duidelijk gemaakt dat 'ie iets minder driftig moet slaan omdat er anders iemand gewond kan raken
pi_342636
12:22

Flinke drukte in de tuin, discussie over de manier van houthakken, verder weinig bijzonders

pi_342639
Dat zeg ik danny
pi_342644
12:29

Ik vraag me nu ernstig af wie er gaat winnen het blok hout of Koos

pi_342647
12:30

Er komt iets overvliegen, de bewoners begroeten vol 'drama' het overvliegende vliegtuig

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 12:41:43 #88
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342655
12:38
Hieke en Ali staan te tafeltennissen nu. Jolanda bevindt zich grotendeels in de tuinkast, en komt er even later weer uit.
Ze sjouwt wat van het door Koos gehakte hout het huis in.

12;40
Koos begint een verhaal "vorig jaar november was dat..." ziet dat er niemand luistert en staakt zijn relaas.

De kippen wandelen vrolijk door de tuin, zich onbewust van de gevaarlijke bijl

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 12:49:22 #89
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342663
12:44
Het pingpongballetje is zoek
Koos de houthakker meldt dat houthakken net zoiets is als sex. Zou een erotische spanning omheen hangen ofzo. Het zal wel, ben in ieder geval blij dat ik zijn vrouw niet ben

12:48
Georgie wordt gesommeerd zijn zendertje weer om te doen.
Naar de pingpongbal wordt nog driftig gezocht.

pi_342665
12:49

Drama! Het pingpong balletje is kwijt! Na 5 minuten geprobeerd te hebben deze terug te krijgen wordt er gevraagd of ze een nieuwe kunnen krijgen? Geen reactie tot nu toe.

pi_342669
12:52

Iedereen loopt naar binnen. 1 kip denkt he! dat kan ik ook en loopt de boel achteraan

pi_342671
12.57

ze gaan boomstammetjes hakken en zaagen
en er is gelijk oneeningheid over wie wat moet doen

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_342673
12.59

ze beginnen over sinterklaas te lullen

pi_342681
13:02

Desiree moet naar de dagboekkamer komen

pi_342682
er wordt omgeroepen "desiree naar de dagboekkamer" een stel andere gaan verder met zagen en hakken
pi_342691
13:09

Discussie over muntjes, de bewoners zitten binnen aan tafel. Een hoop door elkaar gepraat kan niet echt iets duidelijk verstaan.

pi_342699
13:15 Binnen discussiëren ze over de muntjes, over geld, over electriciteit en koken. Ik moet nodig even koppies met namen gaan leren, want ik ken tot nu toe alleen Kim, Bianca, Koos en Ali. Er is iemand gestoken door een wesp/bij. En ze voelt zich duizelig daardoor. Ze ligt op de bank in de woonkamer. Meisje met zachte g, er komt een dokter aan...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 13:17:23 #98
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342706
Da's desiree. Bianca meldde zojuist dat ze wel een aspirientje had.
Voor mijn verbinding voor de zoveelste keer wegviel hoorde ik haar nog net vragen of iemand 'de wond' uit wilde zuigen...
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 13:18:35 #99
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_342707
13:19
Ik hoor zojuist iemand zeggen dat ze vrijdag gebeld werden door VOO met de mededeling dat ze niet teveel zwarte en witte kleding mee mochten nemen naar het huis. Wa's dat nou weer voor onzin ?
pi_342709
ze ligt daar gewoon aan te stelen om in beeld te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')