Dat vind ik altijd zo'n onzin als mensen dat zeggen!quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:26 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom zeggen mensen dat er toch zo vaak bij als het over homo's gaatBen je ergens bang voor soms?
Mieterig wijvengezeik inderdaad. (Niet dat ik iets tegen homo's en vrouwen heb hoor!)
Excuses.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin als mensen dat zeggen!
Ik word niet verliefd met vrouwen én ik wil er absoluut geen seks mee. Dat zou hetzelfde zijn als zeggen dat elke homo ook wel een beetje hetero is.
Kutjes.
Stijve piemels.
[..]
[ afbeelding ] Mieterig wijvengezeik inderdaad. (Niet dat ik iets tegen homo's en vrouwen heb hoor!)
JRRY zie ik ook nergens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Waar is Wesley nou? Naar het station voor twee testritten?
Nou, leg jij dan maar uit waarom 100% hetero's niet zouden bestaan en waar dat uit blijkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:36 schreef MeneerLogica het volgende:
Excuses.
De meeste mensen zijn niet 100% hetero, op Joipoidoipoipoi na dan natuurlijk.
Ik ben geen homo maar val op mannenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Renesite, ben jij homo dan? Of interpreteer ik je reactie totaal verkeerd?
Ik kan alleen spreken van mannen, maar ik heb heel wat heteros in bed gehad (en dat daar niet alleen in), dus ze zijn niet allemaal vies van andersmans piemel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, leg jij dan maar uit waarom 100% hetero's niet zouden bestaan en waar dat uit blijkt.
Hahaha natuurlijk... een vraag beantwoorden die aan ts word gesteld en niet aan jou. Tsj is een kloon. Dus van jou en jij bent dus ts. Simpel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:51 schreef Wesley92 het volgende:
[..]
Nee. Ik beantwoord gewoon de vragen die aan TS gesteld worden.
Nou, dan ben je warschijnlijk geen homo hè. Een bekrompen wereldbeeld heb je trouwens wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:54 schreef mr.anders het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets voor een man gevoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |