Begrijp ik. Maar als jij je auto al jaren ergens parkeert en je weet dat het al die tijd gratis was, ga je pas betalen wanneer je weet dat het niet meer gratis is. Hoe kom je hier achter? Door de borden of automaten. Beide zijn ons niet opgevallen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:49 schreef TR08 het volgende:
Of je al of niet moet betalen wordt niet bepaald door of je een automaat in zicht hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:05 schreef Buikboor het volgende:
zeg dat je 11 dagen geleden daar je auto hebt geparkeerd en nu pas voor het eerst bij de auto bent, en natuurlijk dat je glazen bol kapot is.
En als ze al eerder hebben gecontroleerd?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:05 schreef Buikboor het volgende:
zeg dat je 11 dagen geleden daar je auto hebt geparkeerd en nu pas voor het eerst bij de auto bent, en natuurlijk dat je glazen bol kapot is.
Sowieso fotos maken zo snel mogelijk om huidige situatie duidelijk te maken bij eventueel beroep.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
TS, woon je in dezelfde gemeente als waar je de parkeerboete hebt gekregen?
De vraag is of je redelijkerwijs kon weten dat er betalend parkeren is ingevoerd op die parkeerplaats. Je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen om bezwaar aan te tekenen met als argument dat je het niet wist, of niet kon weten...
Alleen is dit geen wetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:15 schreef mvdejong het volgende:
Het niet kennen van de wet is geen excuus om je er niet aan te houden.
Wij waren niet de enige, ook andere auto's hadden een bon.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:28 schreef CoolGuy het volgende:
nou tenzij alle auto's die er stonden ook geen parkeerkaartje achter de ruit hadden wisten die mensen blijkbaar wel dat het betaald parkeren is. Hoe wisten zij dat dan?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:15 schreef spoorrails het volgende:
anders krijg je misschien te maken met LAF.
wat bestaat niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]Iets met niet bestaan en slappe smoes
Per definitie niet. Het zogenaamde LAF principe is alleen bedacht door mensen die iets fout doen en daar een verklaring voor willen geven zonder af te gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef spoorrails het volgende:
[..]
wat bestaat niet?
liegende politie agenten?
Collega van me had een boete, hij reed op een zondagochtend in Den Haag een straat in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Per definitie niet. Het zogenaamde LAF principe is alleen bedacht door mensen die iets fout doen en daar een verklaring voor willen geven zonder af te gaan
Hij was er niet, zijn auto blijkbaar wel. Lijkt me reden genoeg. LAF bestaat niet en zal ook nooit bestaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Collega van me had een boete, hij reed op een zondagochtend in Den Haag een straat in.
Aangezien die straat eenrichtingsverkeer was schreef een agent daar een boete voor uit.
Mijn collega was echter niet in Den Haag geweest en zat gewoon in de kerk.
Leugen ( of valse aanname) + ambtseed = feit.
Een feit dat je zelf met bewijzen tegen moet gaan. ( Als hij zondagochtends uitslaapt had hij gewoon kunnen betalen).
Neen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hij was er niet, zijn auto blijkbaar wel. Lijkt me reden genoeg. LAF bestaat niet en zal ook nooit bestaan.
Tsja kan gebeuren, kwestie van een administratieve aanpassing. Ik zie er nog steeds geen leugen in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Neen.
Agent had het verkeerde kenteken "gezien".
Zijn auto stond gewoon thuis, hij was daar niet.
Iemand anders wel met een andere auto waarvan de agent het kenteken niet goed kon zien, of niet goed opschreef.
Als je niet zeker bent van je zaak, dan schrijf je het niet op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja kan gebeuren, kwestie van een administratieve aanpassing. Ik zie er nog steeds geen leugen in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |