Sorry, ik mist even het cynisme.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Precies, maar dat maakt niet uit volgens de critici. Hij oogde moe, en dus heeft hij geen conditie.
Als het blijkbaar te moeilijk voor je is kan je ook gewoon niet reageren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je verliest moet je niet erkennen dat je kan verliezen, want dan heb je een verliezersmentaliteitWat moet je dan doen, stug volhouden dat je hebt gewonnen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het blijkbaar te moeilijk voor je is kan je ook gewoon niet reageren.
Als je geen zelfspot hebt moet je wegblijven van het internetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het blijkbaar te moeilijk voor je is kan je ook gewoon niet reageren.
Wat loop je nou te zeveren man, met jequote:
Zelfs jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeveren man, met je. Zelfs jij had door dat dat er niet stond. Laat het dan gewoon achterwege.
Ze kan het gewoon nooit goed doen op zo'n manier, want als ze meer risico neemt en verliest dan zeg je als criticaster makkelijk dat ze teveel risico neemt! Dus de enige manier waarop ze het goed kan doen in jouw ogen is als ze wint. En daar heeft ze heus wel alles gedaan, maar dat ging nou eenmaal niet deze keer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat andere mensen van je zeggen is natuurlijk compleet irrelevant als sporter. Als Bosch daar rekening mee houdt kan ze net zo goed niet beginnen. Elke actie heeft een risico, als je aan het eind van de rit niet 1 succesvolle aanval hebt gedaan terwijl je achterstond, heb je het verkeerd gedaan. Dat is een van de weinige feiten in sport...
Herkansingen waren de afgelopen dagen meestal net na drieën.quote:
Nouja, haar optreden was natuurlijk enigzins teleurstellend. Ze is niet voor niks gewoon twee van de wereld. Maarja, uit de geschiedenis blijkt wel dat dit een tegenstandster is die haar bijzonder slecht ligt en waar ze lastig van wint. Dat mag best mee worden genomen in een oordeel. Maar al bij al hadden we meer verwacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze kan het gewoon nooit goed doen op zo'n manier, want als ze meer risico neemt en verliest dan zeg je als criticaster makkelijk dat ze teveel risico neemt! Dus de enige manier waarop ze het goed kan doen in jouw ogen is als ze wint. En daar heeft ze heus wel alles gedaan, maar dat ging nou eenmaal niet deze keer.
Dit is de manier van kritiek geven die zo lekker makkelijk is, want de sporter kan het alleen goed doen als ze wint. En als ze risico neemt en verliest is het ook niet goed. Blijft ze tactisch scherp, maar verliest dus alsnog is het ook niet goed. Dat is een makkelijke manier van kritiek leveren, maar wel eentje zonder weinig nuance.
Maar er komt toch geen herkansing?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Herkansingen waren de afgelopen dagen meestal net na drieën.
Ik snap echt niet waar je nou zo'n problemen mee hebt. In beide gevallen zou ik toch gelijk hebben? Ze kiest toch er toch zelf voor om op het hoogste podium mee te doen voor goud, ze is niet van was gemaakt hoor. Ik zeg niet dat ze niks kan, maar ze heeft wel gefaald. Welke 'nuance' wil je in hemelsnaam horen. Ze leest niet mee, hoe is het relevant dat iedereen gaat zeggen "maar wel hard gewerkt hoor! en die Duitse was ook wel erg sterk!"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze kan het gewoon nooit goed doen op zo'n manier, want als ze meer risico neemt en verliest dan zeg je als criticaster makkelijk dat ze teveel risico neemt! Dus de enige manier waarop ze het goed kan doen in jouw ogen is als ze wint. En daar heeft ze heus wel alles gedaan, maar dat ging nou eenmaal niet deze keer.
Dit is de manier van kritiek geven die zo lekker makkelijk is, want de sporter kan het alleen goed doen als ze wint. En als ze risico neemt en verliest is het ook niet goed. Blijft ze tactisch scherp, maar verliest dus alsnog is het ook niet goed. Dat is een makkelijke manier van kritiek leveren, maar wel eentje zonder weinig nuance.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar er komt toch geen herkansing?
Dat heb zelfs ik het vorige topic ook al gezegd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je nou zo'n problemen mee hebt. In beide gevallen zou ik toch gelijk hebben? Ze kiest toch er toch zelf voor om op het hoogste podium mee te doen voor goud, ze is niet van was gemaakt hoor. Ik zeg niet dat ze niks kan, maar ze heeft wel gefaald. Welke 'nuance' wil je in hemelsnaam horen. Ze leest niet mee, hoe is het relevant dat iedereen gaat zeggen "maar wel hard gewerkt hoor! en die Duitse was ook wel erg sterk!"
Overprotective dit. Vorige topic zat vol met mensen die panisch werden bij elke kritiek, dan verlies je de werkelijkheid wel wat uit het oog. Topsport gaat nou eenmaal om winnen.
Ook een sporter die niet wint kan het goed doen hoor. Met Peter Hellebrand als grote voorbeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je nou zo'n problemen mee hebt. In beide gevallen zou ik toch gelijk hebben? Ze kiest toch er toch zelf voor om op het hoogste podium mee te doen voor goud, ze is niet van was gemaakt hoor. Ik zeg niet dat ze niks kan, maar ze heeft wel gefaald. Welke 'nuance' wil je in hemelsnaam horen. Ze leest niet mee, hoe is het relevant dat iedereen gaat zeggen "maar wel hard gewerkt hoor! en die Duitse was ook wel erg sterk!"
Overprotective dit. Vorige topic zat vol met mensen die panisch werden bij elke kritiek, dan verlies je de werkelijkheid wel wat uit het oog. Topsport gaat nou eenmaal om winnen.
Grotere kans dat er goud aan het eind van de regenboog staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef Szura het volgende:
Als Elco een medaille pakt, tellen we hem ook
Maar waarom heb je er problemen mee dat dat simpel is, dat is toch wat telt voor de meeste supporters en voor de sporter zelf nota bene?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef DeeBee het volgende:
Dat heb ik al 4 keer in het vorige topic gezegd!
Het gaat mij er nu even om dat er een specifieke manier van redeneren is van criticasters waardoor sporters het nooit goed kunnen doen, behalve als ze winnen... Ja, lekker simpel is dat...
Jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook een sporter die niet wint kan het goed doen hoor. Met Peter Hellebrand als grote voorbeeld.
En je punt van ze leest niet mee. Dat geldt ook als je hier je kritiek spuit of leest ze dan ineens wel?
Niet iedereen kan winnen. Cliche, maar waar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar waarom heb je er problemen mee dat dat simpel is, dat is toch wat telt voor de meeste supporters en voor de sporter zelf nota bene?
Sport is nou eenmaal niet erg complex, volgens mij is dat je probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |