FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders kan die bij zijn battie downtown homies nieuwe cash krijgen.quote:[img]http://i.fokzi[img]http://static3.ad.nl/static/photo/2009/10/3/1/media_xl_785641.jpg[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zijn blackcard heeft geen limiet, G to tha Wheel beschikt over ongelimiteerd krediet.
Hij doet het prima, was alleen niet helemaal fit voor zijn blessurequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik mag het zelfs niet in zijn gezicht zeggen, dan word ik al gepakt.
maarja greg is een beetje een soort Babel , niks presteren maar wel praatjes hebben
Gisteren was die achterlijk slecht trouwensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij doet het prima, was alleen niet helemaal fit voor zijn blessure
Of hij gaat weg, en wij hebben een betere rechtsback genaamd Van Rhijn in de basisquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:36 schreef Catch22- het volgende:
hij speelde veel. Het komt wel goed met hem. Of hij blijft en we genieten van hem, of hij gaat weg, speelt goed en dan balen we
Heb je ook foto's van Eriksen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Theo en Twittery, Badboy matties 4 life!
net als arie boomsmaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
Lenny moet zijn haar millimeteren.
Ja, waar dat blinde vertrouwen in hem vandaan komt is mij ook een raadsel. Vond het niet altijd even sterk in de voorbereiding.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:44 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Of hij gaat weg, en wij hebben een betere rechtsback genaamd Van Rhijn in de basis
Toen Van der Wiel geblesseerd raakte heeft Van Rhijn toch wel goede wedstrijden gespeelt, alleen vind het wel jammer dat ie daarna gewoon weer op de bank werd gezet terwijl Van der Wiel misschien wel meer ervaren is maar op dat moment niet veel beter was..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja, waar dat blinde vertrouwen in hem vandaan komt is mij ook een raadsel. Vond het niet altijd even sterk in de voorbereiding.
Ja dat klopt, maar v/d Wiel is echt wel een paar klasses beter vooralsnog.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:51 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Toen Van der Wiel geblesseerd raakte heeft Van Rhijn toch wel goede wedstrijden gespeelt, alleen vind het wel jammer dat ie daarna gewoon weer op de bank werd gezet terwijl Van der Wiel misschien wel meer ervaren is maar op dat moment niet veel beter was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |