Gelukkig hebben we FHF waar alles gratis isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:16 schreef Ehhe het volgende:
Gulden zegt me helemaal niks meer. Die bedragen die je omrekent ook niet. Het heeft geen zin, alles zou nu toch wel duurder geworden zijn, ook mét de gulden.
haha flauwquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we FHF waar alles gratis is
Ik dacht dat jij zou gaan slapen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:52 schreef Ehhe het volgende:
Het onweert hier gigantisch en stiekem ben ik een beetje bang voor onweer
Tot je 21e geloof ik, hoewel het bij mij ook wel na mn 21e vergoed werd volgens mij. Weet niet eens meer of ik er voor moest betalenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:45 schreef Inlognaam het volgende:
Zit de pil trouwens nog in de basisverzekering?
Ik sliep net toen vriendlief begon te snurken en daarna sliep ik weer net toen de bui losbarsttequote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zou gaan slapen..
het klapte hier tot een paar keer toe heel dichtbij inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik sliep net toen vriendlief begon te snurken en daarna sliep ik weer net toen de bui losbarstte. En nu kan ik niet meer slapen
Aaahww.. ik was ook nog steeds wakker, beetje kletsen met deze en gene en ik moest even e.a.a. teruglezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik sliep net toen vriendlief begon te snurken en daarna sliep ik weer net toen de bui losbarstte. En nu kan ik niet meer slapen
Geloof ik graag, hier ook een paar keerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het klapte hier tot een paar keer toe heel dichtbij in
Hehe, bijgelezen inmiddels?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aaahww.. ik was ook nog steeds wakker, beetje kletsen met deze en gene en ik moest even e.a.a. teruglezen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Geloof ik graag, hier ook een paar keer
Oh god, wat hoop ik dat daar nog wel budget voor is dan... voordat het te laat is en er een klein DJMOPB'tje is waar geen budget voor is en een extra uitzet voor nodig is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Tot je 21e geloof ik, hoewel het bij mij ook wel na mn 21e vergoed werd volgens mij. Weet niet eens meer of ik er voor moest betalen
Oh, hoi!quote:
ik moest mijn hond troosten... die vond het heeeeeeeeeeeeeel vervelendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:12 schreef Ehhe het volgende:
Ik zat regelmatig met mn handen op mn oren. Ik ben een mietje
. Het lijkt nu weggetrokken te zijn dus ik ga weer een poging tot slapen doen. Daahaag
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, hoi!
ik vergat je gewoon even gedag te zeggen. Mja, speciaal opgebleven want ik zag alweer een prachtige nachtvulling van zekere topics voor me
ook grote hoor!! mijn ouwe hond was ook mega bang!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:41 schreef Inlognaam het volgende:
Wat is dat eigenlijk met al die kleine hondjes die bang zijn voor bliksem?
Je mag ook gewoon zeggen dat je het leuk vind om met je hondje te knuffelen hoor! Vind het op zn tijd ook lekker om beessie eens een flinke knuffel te geven.
ze is "stoer" want ze wil er naar toe en blaft er tegen.. met grote angst ogen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:53 schreef Inlognaam het volgende:
Nah, geef dr maar een extra knuffel dan. Die van ons is echt nergens bang voor.
Enige keer dat ik dr bang heb gezien was toen mn pa een speciale halsketting had gekocht. Zodra je dat ding maar aanraakte, in je hand nam of ritselde vluchtte ze weg. En dan echt proberen door muren heen te vluchten door en letterlijk daartegen te krabben in paniek, angstig verschuilen achter stoelen.
Was gelukkig snel voorbij, maar ik vond dat echt zielig. Nooit zo'n angst bij een hond gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |