whahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:11 schreef Rucky het volgende:
Ik voel me de hele dag al brak. Maar toen ik huis kwam en al die lege bierblikjes zag wist ik hoe dat dus kwam.
Thanks!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vannelle is bij mij iig altijd welkom
Alleen komt hij nooit
Mwah, ik kom daar wel es idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:45 schreef Inlognaam het volgende:
Ik mag hopen voor Vannelle dat ie bij Ingrid wel komt
Wat goehoed! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
* Ireth heeft zojuist te horen gekregen dat het half-jaarcontract (wat gisteren verliep) morgen verlengd wordt! Morgenochtend moet ik mijn jaarcontract komen tekenen!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
* Ireth heeft zojuist te horen gekregen dat het half-jaarcontract (wat gisteren verliep) morgen verlengd wordt! Morgenochtend moet ik mijn jaarcontract komen tekenen!
Top.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
Goed nieuws!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
Was je vanmorgen nog een beetje op tijd?quote:
Jeps, kwam perfect uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Was je vanmorgen nog een beetje op tijd?
Goed dat het idd niet in je rug zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps, kwam perfect uit.
Voorlopige uitslag: Zenuwschade? Absoluut!!!
Alleen niet uit mijn rug maar zit in m'n knie, op zich positief.
Vorig jaar een zenuw afgescheurd in m'n voet, nooit last gehad van m'n knie of zo.
Snap er geen ene flikker van maar het zal wel.
De 14e krijg ik het definitief oordeel en de vervolgstappen te horen.
Pff wat een ellendequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps, kwam perfect uit.
Vorig jaar een zenuw afgescheurd in m'n voet, nooit last gehad van m'n knie of zo.
nice one, feli irethquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps, kwam perfect uit.
Da's niet verkeerd in deze tijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
Ben je staande gehouden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:54 schreef vannelle het volgende:
ff in het kader van het is rustig dus ff leuk verhaaltje:
Ik reed gister van Assen naar Rotterdam, reed 130 waar ik 120 mocht, mooie snelheid.
Ik werd ingehaald door een auto die daarna voor me invoegde en 120 ging rijden, best irritant, haal dan niet in!
Met hem voor me gingen we een treintje vrachtwagens inhalen, snelheid werd 110 km/h terwijl er niks voor em zat.
Toen hij naar rechts ging trok ik weer op tot 130 om hem in te halen, ook hij gaf gas bij terwijl ie ingehaald werd.
Resultaat: Bij de volgende vrachtwagen kon hij remmen om weer achter me te komen en dat deed hij ook.
En maar seinen met groot licht, hij was niet blij.
Wat een mongool zeg!
Van een agent in een opvallende auto zou je meer verwachten......
Wat goehoed! Gefeliciteerd topper!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Ireth het volgende:
hey yska, alles goed in noorwegen? of zit je nu elders?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wat goehoed! Gefeliciteerd topper!
Denemarken is het nu! We hebben vanavond heerlijk op t springkussen gesprongen. Er waren gen kids dus wij zagen onze kans schoon! Je ziet het veel in Denemarken, van die luchtkussens di uit d grond komen. Heb er al over nagedacht om de speltuinvereniging achter ons huis te smsen met de vraag; kan dat bij ons ook niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hey yska, alles goed in noorwegen? of zit je nu elders?
hehe die springkussens zijn lachen. we gaan elk jaar met vrienden weekje weg enzo. allemaal in huisjes in een park ergens. hebben ze die dingen ook meestal en dan s avonds als er geen kids meer zijn, gaan wij er vaak opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Denemarken is het nu! We hebben vanavond heerlijk op t springkussen gesprongen. Er waren gen kids dus wij zagen onze kans schoon! Je ziet het veel in Denemarken, van die luchtkussens di uit d grond komen. Heb er al over nagedacht om de speltuinvereniging achter ons huis te smsen met de vraag; kan dat bij ons ook niet?
Hobbepud! geen idee of je 't zo schrijft maar zo spreek je 't wel uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Denemarken is het nu! We hebben vanavond heerlijk op t springkussen gesprongen. Er waren gen kids dus wij zagen onze kans schoon! Je ziet het veel in Denemarken, van die luchtkussens di uit d grond komen. Heb er al over nagedacht om de speltuinvereniging achter ons huis te smsen met de vraag; kan dat bij ons ook niet?
http://www.google.nl/sear(...)MZUIrtL-Wa0QXLuIDwCw
Dat dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |