Wat denk jij? Ik denk hier..quote:
Dat kan ik niet ruiken, hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat denk jij? Ik denk hier..
Ik bedoelde het niet zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ruiken, hè?
Nee, dat snap ik. Ik loop me ook op te vreten, met dank aan sommige mensen. Maar als ik post wat ik wil posten wordt het allemaal een beetje ban-waardig, denk ik.quote:
Same here..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Ik loop me ook op te vreten, met dank aan sommige mensen. Maar als ik post wat ik wil posten wordt het allemaal een beetje ban-waardig, denk ik.
waar is hier de "vind ik leuk" knop!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Ik loop me ook op te vreten, met dank aan sommige mensen. Maar als ik post wat ik wil posten wordt het allemaal een beetje ban-waardig, denk ik.
Nee laat maar joh, want ik begin me er steeds meer en meer aan te ergeren.. Gewoon diep triestquote:
Ik weiger mij altijd stil te houden. Da's alleen maar slecht, dingen opkroppen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waar is hier de "vind ik leuk" knop!!
maar ik snap je compleet!!
Dat is ook de reden waarom ik me deze week stil hield..
maar sommige mensen zijn een ban niet waard!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weiger mij altijd stil te houden. Da's alleen maar slecht, dingen opkroppen.
T is alleen zo jammer dat je niet alles kan zeggen wat je dwars zit.. Want dan heb je een dikke ban aan je broekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weiger mij altijd stil te houden. Da's alleen maar slecht, dingen opkroppen.
Nee, dat klopt. Maar ach, dit subforum gaat toch wel dicht. Of wordt overgenomen door de EO.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar sommige mensen zijn een ban niet waard!!
sommige mensen vindt ik een ban waard..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ach, dit subforum gaat toch wel dicht. Of wordt overgenomen door de EO.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 een hoop moet doen vandaag:
* Badkamer soppen
* Dorp -->
^ Fietsenmaker
^ Mooi! (winkel)
^ Gewoon ff in het dorp wandelen
^ Bibliotheek
* Kaarten in plakboek plakken
* Foto's van 2009 & 2010 uitzoeken om te bestellen
* Eten koken
* Skeelers uitproberen welke 2 paar (v.d. 3) het beste zijn
Dat was 't denk iktot nu toe
Tsja, moet wel iets gedaan hebben vandaag... (gister niets gedaan haha), *Badkamer in duikt..* Antikal, WC-eend zijn al aan het werkquote:
waar zie jij dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:14 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ga trouwens even kijken hoeveel notes ik heb en of daar verandering in gekomen is afgelopen 48 uur zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |