tis een angst reactie..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:00 schreef Inlognaam het volgende:
Maar dan is ze toch helemaal niet bang?
waarom blaft een hond naar een postbode?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:16 schreef Inlognaam het volgende:
Dat wegjaag element had ik eigenlijk niet eens aan gedacht. Ik zat meer menselijk te denen eigenlijk. en dat je bij angst wegduikt. Niet dat je even in vol ornaat jezelf groot probeertte maken.
Gelukkig doet mijn hondenzusje nergens moeilijk over. Het verwaande beestSlaapt gewoon overal doorheen.
Zo, de tering hey..quote:
Ik denk dat het punt is dat iedereen kiest om te geven op zijn of haar manier.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:10 schreef Merlijn het volgende:
Eensch... Hoewel sommige mensen *echt* een punt hebben... Los van dat, het FHF is helaas niet meer zoals het ooit begonnen is en dat vind ik erg jammer. Haalt voor mij ook een hoop motivatie weg.
Onderling respect is inderdaad ver te zoeken. Ik hou ook niet van het op de man gespeel en als iemand niet wil helpen, soit. Maar ga er ook niet over rellen. Dat iemand ervoor kiest om voor de eerste keer, of voor een volgende keer hulp te vragen: dat is hun keuze. Net zoals het andermans keuze is om wel of niet te helpen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is dat iedereen kiest om te geven op zijn of haar manier.
De een doet dat onvoorwaardelijk, telkens opnieuw, omdat het hem/haar weinig energie kost of omdat er ergens nog gebaksvorken ligggen.
De ander vindt dat iemand het moet 'verdienen', een bepaalde instelling moet hebben, op moeten houden met verslavingen, zelf ook moet 'boeten/iets opgeven'. etc. etc.
Helaas hebben beiden weinig respect voor elkaar en dan wordt er over en weer gestrooid met scheldwoorden, steken onder water en ander gezeur.
Toen ik nog voor een grote vrijwilligersorganisatie werkte, werd mij ook gevraagd welke mensen ik wel/niet zou willen helpen en waar ik moeite mee zou hebben. Tja, als je thuisadministratie doet, kom je iedereen tegen. Van een zielig vrouwtje waar de man er met een jongere vrouw vandoor is gegaan en die in de bijstand terugvalt en niet weet hoe ze moet budgetteren tot een stel rokende idioten die een flatscreen in huis hebben en gewoon dachten dat 'aflossen' altijd later wel kan. Al kwam het eerste veel en veel vaker voor dan het tweede.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Onderling respect is inderdaad ver te zoeken. Ik hou ook niet van het op de man gespeel en als iemand niet wil helpen, soit. Maar ga er ook niet over rellen. Dat iemand ervoor kiest om voor de eerste keer, of voor een volgende keer hulp te vragen: dat is hun keuze. Net zoals het andermans keuze is om wel of niet te helpen.
Ik kan niet 100% in iemands situatie kijken aan de hand van een OP en derhalve al helemaal geen opinie vormen en ga dus maar ter goeder trouw uit van de "noodzaak" voor de vraag om hulp, maar verwacht desondanks dat de topicstarter zelf ook even meehelpt.
Hai! Weer niet gebeld om te komen werken? Over vergis ik me nu... vandaag draait het allemaal wat langzamer geloof ik.quote:
Volgens mij is iedereen brak. Onweer en slapen... niet mijn combinatie. Ben niet bang, maar schrik er gewoon vaak van wakker. Irritant!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |