abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 04:14:14 #226
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114982895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 04:00 schreef Inlognaam het volgende:
Maar dan is ze toch helemaal niet bang?
tis een angst reactie..
alles wat niet hoort weg willen blaffen en weg willen jagen...
dit is haar manier om dit soort angst weg te krijgen
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 04:16:31 #227
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114982922
Dat wegjaag element had ik eigenlijk niet eens aan gedacht. Ik zat meer menselijk te denen eigenlijk. en dat je bij angst wegduikt. Niet dat je even in vol ornaat jezelf groot probeertte maken.

Gelukkig doet mijn hondenzusje nergens moeilijk over. Het verwaande beest O+ Slaapt gewoon overal doorheen.
Ook hoi !
  donderdag 2 augustus 2012 @ 04:25:20 #228
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114982991
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 04:16 schreef Inlognaam het volgende:
Dat wegjaag element had ik eigenlijk niet eens aan gedacht. Ik zat meer menselijk te denen eigenlijk. en dat je bij angst wegduikt. Niet dat je even in vol ornaat jezelf groot probeertte maken.

Gelukkig doet mijn hondenzusje nergens moeilijk over. Het verwaande beest O+ Slaapt gewoon overal doorheen.
waarom blaft een hond naar een postbode?
indringer wegjagen..
waarom rent een hond achter een postbode aan?
heeft altijd succes gehad met wegblaffen... dus postbode is bang in ogen van hond..
/hondenpsychologie
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 04:27:08 #229
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114983004
Omdat het beestje aandachtsgeil is :P
Ook hoi !
pi_114983562
Goedemorgen! :W

quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 03:07 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Hehe, bijgelezen inmiddels? ;)
Zo, de tering hey.. :D

Maar even serieus.. Ik denk dat ik ook een 'hulp gevraagd' topic ga starten. Het stikt daar ineens van de meiden die ik niet of nauwelijks eerder in FHF heb gezien..

Waar komen die ineens allemaal vandaan? :P

[ Bericht 82% gewijzigd door JK1982 op 02-08-2012 08:33:08 ]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:20:04 #231
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_114983933
Meuning!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_114984508
Mogguh.

Gelukkig wordt er altijd in de avond gereld als ik meestal aan het werk ben, zodat ik niet hoef te reageren :{w Ik vind het sneu voor mensen die kennelijk het belangrijk vinden om allerlei eisen te stellen aan de ontvanger en nu niet/minder willen geven of gewoon komen rellen, maar ook voor ontvangers en toekomstige ontvangers.

Hopelijk waait al die drukte snel weer over en gaat het weer echt om mensen helpen, wat niet verplicht is, en wat je zo veel en zo weinig mag doen als je wilt. O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:10:15 #233
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_114984552
Eensch... Hoewel sommige mensen *echt* een punt hebben... Los van dat, het FHF is helaas niet meer zoals het ooit begonnen is en dat vind ik erg jammer. Haalt voor mij ook een hoop motivatie weg.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_114984634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:10 schreef Merlijn het volgende:
Eensch... Hoewel sommige mensen *echt* een punt hebben... Los van dat, het FHF is helaas niet meer zoals het ooit begonnen is en dat vind ik erg jammer. Haalt voor mij ook een hoop motivatie weg.
Ik denk dat het punt is dat iedereen kiest om te geven op zijn of haar manier.

De een doet dat onvoorwaardelijk, telkens opnieuw, omdat het hem/haar weinig energie kost of omdat er ergens nog gebaksvorken ligggen.

De ander vindt dat iemand het moet 'verdienen', een bepaalde instelling moet hebben, op moeten houden met verslavingen, zelf ook moet 'boeten/iets opgeven'. etc. etc.

Helaas hebben beiden weinig respect voor elkaar en dan wordt er over en weer gestrooid met scheldwoorden, steken onder water en ander gezeur.

Toen ik nog voor een grote vrijwilligersorganisatie werkte, werd mij ook gevraagd welke mensen ik wel/niet zou willen helpen en waar ik moeite mee zou hebben. Tja, als je thuisadministratie doet, kom je iedereen tegen. Van een zielig vrouwtje waar de man er met een jongere vrouw vandoor is gegaan en die in de bijstand terugvalt en niet weet hoe ze moet budgetteren tot een stel rokende idioten die een flatscreen in huis hebben en gewoon dachten dat 'aflossen' altijd later wel kan. Al kwam het eerste veel en veel vaker voor dan het tweede.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:28:06 #235
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_114984935
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:14 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik denk dat het punt is dat iedereen kiest om te geven op zijn of haar manier.

De een doet dat onvoorwaardelijk, telkens opnieuw, omdat het hem/haar weinig energie kost of omdat er ergens nog gebaksvorken ligggen.

De ander vindt dat iemand het moet 'verdienen', een bepaalde instelling moet hebben, op moeten houden met verslavingen, zelf ook moet 'boeten/iets opgeven'. etc. etc.

Helaas hebben beiden weinig respect voor elkaar en dan wordt er over en weer gestrooid met scheldwoorden, steken onder water en ander gezeur.

Toen ik nog voor een grote vrijwilligersorganisatie werkte, werd mij ook gevraagd welke mensen ik wel/niet zou willen helpen en waar ik moeite mee zou hebben. Tja, als je thuisadministratie doet, kom je iedereen tegen. Van een zielig vrouwtje waar de man er met een jongere vrouw vandoor is gegaan en die in de bijstand terugvalt en niet weet hoe ze moet budgetteren tot een stel rokende idioten die een flatscreen in huis hebben en gewoon dachten dat 'aflossen' altijd later wel kan. Al kwam het eerste veel en veel vaker voor dan het tweede.
Onderling respect is inderdaad ver te zoeken. Ik hou ook niet van het op de man gespeel en als iemand niet wil helpen, soit. Maar ga er ook niet over rellen. Dat iemand ervoor kiest om voor de eerste keer, of voor een volgende keer hulp te vragen: dat is hun keuze. Net zoals het andermans keuze is om wel of niet te helpen.

Ik kan niet 100% in iemands situatie kijken aan de hand van een OP en derhalve al helemaal geen opinie vormen en ga dus maar ter goeder trouw uit van de "noodzaak" voor de vraag om hulp, maar verwacht desondanks dat de topicstarter zelf ook even meehelpt.
pi_114985020
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:28 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Onderling respect is inderdaad ver te zoeken. Ik hou ook niet van het op de man gespeel en als iemand niet wil helpen, soit. Maar ga er ook niet over rellen. Dat iemand ervoor kiest om voor de eerste keer, of voor een volgende keer hulp te vragen: dat is hun keuze. Net zoals het andermans keuze is om wel of niet te helpen.

Ik kan niet 100% in iemands situatie kijken aan de hand van een OP en derhalve al helemaal geen opinie vormen en ga dus maar ter goeder trouw uit van de "noodzaak" voor de vraag om hulp, maar verwacht desondanks dat de topicstarter zelf ook even meehelpt.
:* Ach, het waait wel weer over. Zoals elke rel. Al blijf ik het jammer vinden van dat onderlinge respect-probleem tussen beide helpende partijen.

Ook aan mijn hulp zitten grenzen. Soms heeft dat te maken met tijd (als ik het kon, had ik vaker bij vannelle geklust), soms heeft dat te maken met mijn eigen gevoel van veiligheid (ik ben ooit door de vrijwilligersorganisatie gevraagd om een 24-jarige alcoholist met ADHD en woedeaanvallen te gaan helpen), soms heeft het te maken dat ik gewoon niet wil :6

Als ik niet wil, dan sla ik dat topic gewoon over. Ik heb niet het idee dat ik anderen moet behoeden om hulp te steken in X of Y, want volgens mijn regeltjes is X of Y niet hulpbehoevend genoeg. Beetje hubris vind ik dat. oO< Of gaan roepen dat je zelf nu minder zin hebt om te helpen. OK, jammer dat je zo snel gedemotiveerd raakt... heb ik nu nooit last van. 8-)
pi_114985984
* belle1608 ook goedemorgen komt zeggen
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:21:38 #238
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_114986124
Hallo belle :W
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_114986164
G'morgen belle
G'morgen Ehhe

Ik zit hierzo naast de telefoon. Ik heb een afspraak tussen 10.00-11.00, maar ik moest eerst ff bellen of hij al op kantoor zat. Helaas... pindakaas. Al 3x gebeld, niet opgenomen. Komt vast wel goed.

Daarna gezellig uit lunchen met m'n ouders en m'n broer. *O*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:24:22 #240
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_114986184
Hi kahlie :)
pi_114986253
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:24 schreef Ehhe het volgende:
Hi kahlie :)
Hai! Weer niet gebeld om te komen werken? Over vergis ik me nu... vandaag draait het allemaal wat langzamer geloof ik. :X Niet zo geslapen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:27:20 #242
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_114986273
Nee weer geen dienst ;(. Dus straks lekker naar 'n vriendin :P
pi_114986282
hi dames ;)
pi_114986348
Mogguh! Brak!
pi_114986509
hi ingrid hoe komt t?
pi_114986512
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh! Brak!
Volgens mij is iedereen brak. Onweer en slapen... niet mijn combinatie. Ben niet bang, maar schrik er gewoon vaak van wakker. Irritant!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:34:56 #247
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_114986546
Ik heb vannacht mss 3 uurtjes geslapen ofzo xD
pi_114986702
Eerst waren de buren tot diep in de nacht lawaai aan het maken en toen kwam er flink wat onweer, erg hard. Kim totaal in paniek wakker en bij mij in bed. Dus niet veel geslapen.
pi_114986795
Pff fijn, wij hadden onweer voor we gingen slapen en vannacht heeft het een beetje gerommeld volgens mij, maar is het niet heftig geweest want ik heb wel goed geslapen gelukkig!!
pi_114987867
Haii
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')