Zelfde mentaliteit, geen verantwoordelijkheid nemen, maar lekker gemakkelijk wijzen naar een ander.quote:
Nee, we zeggen dat ze kanshebsters zijn, niet dat ze het gaan halen. Ik heb ook verwachtingen, maar ik fakkel ze niet gelijk af als het tegenzit. Misschien is dat voor jou ook een prettigere manier van sport kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja en wat zeiden we verleden week?
Golden girls goud
Edith bos goud
medaille voor Willebroordse
Dat mag jij vinden maar ik hoor op TV dat ze vaker verloren van de mensen die hun uitgeschakeld hebben. Zolang die mensen rondlopen moet je niet gaan denken dat we wel even goud gaan winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verwijlen, Bosch en Willebroordse waren gewoon medaillekandidaten. Daar gaat de kritiek ook over, dat soort prestaties.
Niet over van Hellenbrand, Ente of de Mannen 8 bij het roeien.
Edit: Bosch kan dan nog wel brons winnen, maar dat was niet de planning
+ dat de 4x100 m zwemsters ook totaal niet tevreden waren na de race, dus dat is ook behoorlijk teleurstellend. Dat zilver ook een goede prestatie is doet niet veel af van de teleurstelling.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwijlen heeft nummer 1 gestaan van de wereld niet zo heel lang geleden, zowel hij en Bosch hebben ook uitgesproken dat ze voor niets minder dan goud gingen. Wat nou niet de schuld van de sporters zelf?
En vervolgens wodt vos ingehaald door een duitsequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik ging er vandaag maar eens goed voor zitten, maar zie alleen maar Duitsers ons inmaken.
Na het ek voetbal deceptie , de tour de farce afgang, worden we nu maar eens in onze olympische delen geschopt. Wat een kut sportzomer.
Tsja. de helft van dit forum die vooraf ons al 20 medailles had voorspeld is misschien wel net zo zwart-wit als ik ben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie zegt dat we het prima doen? Dat heb je me gewoon nooit horen zeggen, maar omdat iemand tegen je ingaat, vindt die meteen dat we niet falen en we uitstekend presteren. Wat ben jij zwart/wit zeg
Ik heb geluk dat Ramadan hetzelfde moment is. Ik kijk nu gewoon naar bijna alle sporten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef yvonne het volgende:
Maar desalnietemin vind ik het tot nogtoe de leukste OS sinds jaren.
Sinds vier jaar?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef yvonne het volgende:
Maar desalnietemin vind ik het tot nogtoe de leukste OS sinds jaren.
Alleen Van Rijselberghe, die Bouwmeester wint geen goud.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Het houdt inderdaad niet over nu... Verwijlen en de Holland 8 ernaast... Vos geen medaille en wellicht nog brons voor Bosch... daarentegen lijken de zeilers wel aan de verwachtingen te voldoen....
Ik denk helemaal niet dat we wel even het goud komen ophalen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden maar ik hoor op TV dat ze vaker verloren van de mensen die hun uitgeschakeld hebben. Zolang die mensen rondlopen moet je niet gaan denken dat we wel even goud gaan winnen.
van Vos kon je geen medaille meer verwachten, dat komt dus niet over als een teleurstelling.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Het houdt inderdaad niet over nu... Verwijlen en de Holland 8 ernaast... Vos geen medaille en wellicht nog brons voor Bosch... daarentegen lijken de zeilers wel aan de verwachtingen te voldoen....
Als alle medaillekandidaten ook een medaille zouden pakken, heb je tekort medaille'squote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verwijlen, Bosch en Willebroordse waren gewoon medaillekandidaten.
Sinds jaren,quote:
Waar zit hem dat in dan?quote:
Jezus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef Maja het volgende:
[..]
Als alle medaillekandidaten ook een medaille zouden pakken, heb je tekort medaille's
Ik had in vorige edities ook wel eens de indruk dat Nederlanders heel hoog werden ingeschat op basis van wk's en ek's enzo, en dat ze dan op de OS er niet aan te pas kwamen omdat de concurrentie alles had laten lopen om te pieken op de OS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gemerkt ja.Tuurlijk zijn we maar 5 dagen bezig en zullen er nog medailles behaald worden. Maar uiteindelijk zal dit minder zijn dan de verwachtingen / voorspellingen, en dat is jammer.
De Nederlandse sporters worden een beetje overschat, gebeurt in het voetbal, wielrennen en nu ook tijdens de OS.
Dan is die helft erg positief. Het had gekund, maar ook zeker niet. Ik had geen 20 medailles voorspeld hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. de helft van dit forum die vooraf ons al 20 medailles had voorspeld is misschien wel net zo zwart-wit als ik ben.
Ik geniet ook van medailles van anderen. Bijvoorbeeld die Meloentieten. of LeClosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef De_Fietser het volgende:
Zullen we anders gewoon allemaal gaan genieten van de OS en gewoon genieten van de medailles die we de sporters uit Nederland wel winnen.
Topsportbeleid is ruk, zeker voor een land dat de ambitie heeft om de OS van 2028 te organiseren. Het moet iedere keer komen van enkelingen en dan ook nog eens in binnen bepaalde sporten. Binnen sporten die Nederlanders van oudsher amper tot niet beheersen wordt zelden gescoord.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar toch hè Ol, waar zíjn we
Nu zijn we tevreden met een 5e plaats.
Waar ligt het aan? Is er bezuinigd in de opleidingen/trainingen?
20 is ook overdreven natuurlijk. maar neem nou die waterpolo-coach die er elke avond bij zit. Ik heb hem ook al horen zeggen dat Nederland in de top-10 van het medailleklassement `hoort' te staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan is die helft erg positief. Het had gekund, maar ook zeker niet. Ik had geen 20 medailles voorspeld hoor.
Velen lijken wel te verwachten dat elke kandidaat ook echt een medaille gaat/moet pakken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jezus.Heb je nog meer keiharde one-liners die nergens op slaan?
Precies zilver, dus er lopen beteren rond, als je die in een voorronde treft ben je gewoon de pineut. Natuurlijk zijn ze kanshebber, natuurlijk kunnen ze goud winnen maar de kans dat ze het niet winnen is vele malen groter. Teleurstelling is niet het gevolg van slechte prestaties maar van te hoge verwachtingen. Als jij een slechte prestatie verwacht zul je ook niet teleurgesteld worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat we wel even het goud komen ophalen.
Maar ik vind wel dat je meer mag verwachten. Om als het dan niet lukt niet meteen te gaan lopen wijzen naar een of ander vaag toernooitje waar ze ooit eens verloren hebben. Verwijlen en Bosch zijn beide houder van WK zilver as we speak (volgens mij). Dan is dit gewoon een zware teleurstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |