Daar was Gerben toch bij in dienst of zo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:10 schreef Szura het volgende:
Wie was Taeke Taekema ook alweer?
Zo iemand uit de Schippers van de Kameleon toch?
België is 1 van de zwakste landenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:12 schreef debeterebob het volgende:
Wow Belgie verslagen.
Op naar goud
Een ware Nostradamus bent u.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk overigens wel dat we na dit toernooi een nieuwe bondscoach gaan krijgen
Oh, het sarcasme droop er niet van af?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:13 schreef sausagin het volgende:
[..]
België is 1 van de zwakste landen(Zeg ik als belg)
Brons kan wel
2e uitloop is het ergste. Krijg je die ballen tussen knie en hoofd hoogte.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik zou echt niet die lijnstop of zo willen zijn, de tering wat gaan die ballen hard
Jullie onderschatten jezelf wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:13 schreef sausagin het volgende:
[..]
België is 1 van de zwakste landen(Zeg ik als belg)
Brons kan wel
Link?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:19 schreef tralalala het volgende:
Wat is er gebeurd?
Op de Belgische fora worden ze helemaal gek en worden Nederlanders "Hollanders" helemaal kapot gescholden. Heb het zelf niet gezien.
Het zijn Belgen, zodoende.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:19 schreef tralalala het volgende:
Wat is er gebeurd?
Op de Belgische fora worden ze helemaal gek en worden Nederlanders "Hollanders" helemaal kapot gescholden. Heb het zelf niet gezien.
Belgenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:21 schreef tralalala het volgende:
http://www.9lives.be/foru(...)onden-2012-a-83.html
Heerlijk leesvoer
quote:Wel fijn om te zien dat niet alleen voetbal soms zo oneerlijk is...
Fucking hollanders
dwaze hollanders, niet te doen vint.
Nederland zijn hoerechansards.
'We moeten er aan toevoegen dat we de betere ploeg waren'...
Op de nos: 'Belgie was redelijk gelijkwaardig aan nederland'..
Die Belgen begrijpen maar niet dat ze hun kansen moeten benutten, ook al waren ze beter. Benut jij je kansen niet, dan win je niet. Domme Belgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:21 schreef tralalala het volgende:
http://www.9lives.be/foru(...)onden-2012-a-83.html
Heerlijk leesvoer
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, kijk je ook op engelse zender?
Wat is nou weer een Seedorfje bij het hockeyquote:
In iedere sport is over het doel rammen een Seedorfje, behalve in Hurley en Gaelic football, dan heb je tenminste nog een puntquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is nou weer een Seedorfje bij het hockey
Die corner werd wel door de keep aangeraakt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef Guard het volgende:
[..]
In iedere sport is over het doel rammen een Seedorfje, behalve in Hurley en Gaelic football, dan heb je tenminste nog een punt
oh my bad.. ik zat op een klein schermpje te kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die corner werd wel door de keep aangeraakt?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef Guard het volgende:
[..]
In iedere sport is over het doel rammen een Seedorfje, behalve in Hurley en Gaelic football, dan heb je tenminste nog een punt
Ja op de stream en dan niet vol scherm zie je amper de balquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef Guard het volgende:
[..]
oh my bad.. ik zat op een klein schermpje te kijken
Ik wil ook een keer gastland zijn, dan zouden we al 16 medailles gehad hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind je 't gek? GB krijgt onterechte goal in London 2012.
Klok stopt alleen als de scheids dat zegt, dus niet als de bal buiten de lijnen gaatquote:
Dat weet ik, maar normaal is het altijd dat de klok stopt bij een SC.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Klok stopt alleen als de scheids dat zegt, dus niet als de bal buiten de lijnen gaat
Echt? heb ik eigenlijk niet op gelet, dacht dat ie gewoon doorliepquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar normaal is het altijd dat de klok stopt bij een SC.
Nee hoor, hij loopt gewoon door tot de scheids vind dat het omkleden bij de verdediging en het klaarstaan van de aanval te lang duurt. In eerste instantie loopt 't gewoon door.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar normaal is het altijd dat de klok stopt bij een SC.
Ok, maar volgens mij gebeurt het toch altijd even dat hij stilgezet wordt idd bij dat omkleden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Nee hoor, hij loopt gewoon door tot de scheids vind dat het omkleden bij de verdediging en het klaarstaan van de aanval te lang duurt. In eerste instantie loopt 't gewoon door.
Ah, ik was niet de enige die dacht dat dat een voet van SA was.quote:
Gelijkspel is wel gunstig voor Nederland.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef Drassss het volgende:
Laatste wedstrijd van vandaag ook weer begonnen. Korea - Duitsland
Inderdaad.. tot nu toe is alleen Australie goed. Die moet je gewoon niet treffen in de halve. De rest is "pakbaar".quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef Szura het volgende:
De Duitsers maken ook echt geen indruk zeg
Dadelijk kunnen we ze nog hebben ook
Klopt, maar dat was op voorhand bekend. Wil je de olympische finale spelen, moet je van Duitsland winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef marcodej het volgende:
Zaak voor Nederland om eerste te worden in de poule, dat is duidelijk. Dit Australie gaat veel te goed. Gelukkig is Duitsland ook nog niet op stoom.
Dit wou ik ook typenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef Drassss het volgende:
Geen Brinkman straks maar Taeke. God bestaat toch
Inderdaad. Ik ga even tellen hoe vaak die vraag gaat komen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef marcodej het volgende:
Ah Taeke, weer iemand om De Vraag aan te stellen.
Oh, nu je het zegt inderdaad. Die had ik nog niet gemist.quote:
Net zo dronken als die van Jan Janssen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef Marcoss het volgende:
De vraag blijft uiteraard hoe dronken zijn ouders waren toen ze de voornaam bedachten
NZe is best een goed land hoor, volgens mij op CT al van verlorenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Echte grote clash
Ja, want NZ is een topteam
NZ kan het ons best lastig maken, want zo goed spelen we nog niet dit tournooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Echte grote clash
Ja, want NZ is een topteam
Dat geeft meer aan dat dit Nederland gewoon niet goed isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NZ kan het ons best lastig maken, want zo goed spelen we nog niet dit tournooi.
Nee nl is zeker niet zo goed, tegen belgie wonnen we ook onverdiend, maar de vrouwen pakken de medaille wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geeft meer aan dat dit Nederland gewoon niet goed is
En deze stand helpt daar best bij
Mensen die wel overal posten, maar niet weten dat je dit soort dingen ook online kan zoeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Is dit nu nog de poulefase of nu verliezen is uitgeschakeld?
De vrouwen pakken bijna elke medaille.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee nl is zeker niet zo goed, tegen belgie wonnen we ook onverdiend, maar de vrouwen pakken de medaille wel.
Ja zijn foching goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef plerda het volgende:
[..]
De vrouwen pakken bijna elke medaille.
Mooie goal nu 1-1
Het is een regel, heeft niks met gevaar te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:53 schreef kingmob het volgende:
wat een onzin, niks gevaarlijk aan natuurlijk
Klopt. Was gewoon een schot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:53 schreef Szura het volgende:
Kooke heeft het over een pass van Teun, maar dat leek me gewoon een mislukt schot
En dat maakt wat uit, of het gevaarlijk is of nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:53 schreef kingmob het volgende:
Die regel is er vanwege het gevaar. Maw, iedereen kan gelijk hebben in dit geval.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is een regel, heeft niks met gevaar te maken.
Ja, nu in dit geval misschien niet, maar in zoveel andere gevallen wel, dus is het gewoon een regel dat dit niet mag boven je schouder...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:53 schreef kingmob het volgende:
En daar zeg je zoiets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was op voorhand bekend. Wil je de olympische finale spelen, moet je van Duitsland winnen.
Dat gaan ze ook zeker doen als het nodig is en ze een goede kans hebben dat ze gelijk krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
stel voor dat wij nu bij elke bal van de nieuw zeelanders ook gaan mekkeren.
Duitsland heeft twee keer met de haken over de sloot gewonnen, die maken ook een slechte indruk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:55 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
En daar zeg je zoiets.
(Dat gaat dit jaar dus niet gebeuren)
'Gewoon een regel' is niet des hockeys. Er zijn zoveel regels gesneuveld in de loop der jarenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, nu in dit geval misschien niet, maar in zoveel andere gevallen wel, dus is het gewoon een regel dat dit niet mag boven je schouder...
Hebben ze 3 punten niet gehaald, maar zitten ze nog steeds in de poule met een kans op de halve finales.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef Jojoortje het volgende:
Als Nederland verliest dan...? Gaat dat een probleem worden?
Dat zijn Duitsers hé.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Duitsland heeft twee keer met de haken over de sloot gewonnen, die maken ook een slechte indruk.
Alleen Australië overtuigt
Dat weet ik wel, maar Nederland wint dit jaar niet van Duitsland. Dat hebben de andere sporten wel aangetoond.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Duitsland heeft twee keer met de haken over de sloot gewonnen, die maken ook een slechte indruk.
Vandaar dat Nummerdor en Schuil van twee Duitsers wonnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar Nederland wint dit jaar niet van Duitsland. Dat hebben de andere sporten wel aangetoond.
Echt...?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Vandaar dat Nummerdor en Schuil van twee Duitsers wonnen
Het is nog bijna een uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef hafcfan het volgende:
Ach nl won de eerste 2 ook met het nodige geluk en het geluk houd een keer op natuurlijk.
En die speelden vandaag gelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Vandaar dat Nummerdor en Schuil van twee Duitsers wonnen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef BorisDeLul het volgende:
Strafbal omdat je heup in puin wordt geschoten door een hockeybal,,,
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef BorisDeLul het volgende:
Strafbal omdat je heup in puin wordt geschoten door een hockeybal,,,
Nee, dat is voor psv zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Even serieus, hockey is echt voor homo's toch?
Bewust op een voet spelen krijg je geen bal mee, officieel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Omdat ie tegen het lijf kwam? Aparte sport zeg, net als dat met die voeten. Het is een kwestie van de voeten zoeken en strafcornertje, najah.
Dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef plerda het volgende:
Echt serieus wat een zeikstralen die nieuw zeelanders.
Afstraffen die hap.
1-1 en nu doorknallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |