bron: http://transferboulevard.nl/quote:Feyenoord heeft het oog laten van op een talent uit de Surinaamse competitie.
De 18-jarige Don Raja heeft met zijn vele doelpunten voor Transvaal het afgelopen seizoen de aandacht getrokken van meerdere teams in Europa. Naar eigen zeggen is op dit moment de interesse van Feyenoord het meest concreet.
Koeman hoopt de jonge spits nog voor de return tegen Kiev aan zijn selectie te kunnen toevoegen. Raja is in het bezit van de dubbele nationaliteit, het is derhalve niet noodzakelijk een werkvergunning aan te vragen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
Lekker begin: Hij is te laat voor de eerste training.
Fuck moeten we trainen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
Gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef Grifte het volgende:
http://transferboulevard.(...)met-surinaams-talent
Allemaal even betrouwbaar klikken
Je moet je eerst registrerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken op ad.nl, maar ik kan geen 'insturen' vinden
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet je eerst registreren
Ik heb het iig al naar hart van Nederland verstuurd
quote:
http://transferboulevard.(...)ronalstinho-naar-psvquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef Dekatria het volgende:
45 Geloofwaardig tegen 9 Onzin, dus het is waar
Ik heb een ban op die sitequote:Sorry, 84.xxx.13.xxx has been banned.
Ik kan gewoon heel die site niet meer op manquote:
Dat kan ik nog wel, uit protest heb ik alle geruchten op de eerste pagina als onzin bestempeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon heel die site niet meer op man
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel, uit protest heb ik alle geruchten op de eerste pagina als onzin bestempeld
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Mijn user is wel geblokkeerd, ik kan geen nieuwe transfers aankondigen.
Ik had al een mooie klaar staan: Harry Martin Frederic MacSteven van St. Patrick's Athletic naar Ajax...
Ja dit dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:01 schreef satecl het volgende:
Haha wat is het toch eeen trieste siteJe mag zelf een transfer erop zetten. Maar als ie niet klopt, krijg je een ban
Ik iig nietquote:
Prachtig nieuwsquote:MacStephenson door zaakwaarnemer aangeboden bij Feyenoord
De 24 jarige MacStephenson is door zijn zaakwaarnemer aangeboden bij Feyenoord. Excelsior en Sparta zijn 2e en 3e keus. De spits van Ierse afkomst wil zich gaan vestigen in de havenstad om zo volop te kunnen profiteren van de daar aanwezige voetbalkennis.
De spits kan transfervrij worden overgenomen van FC Deataigh Plandaí maar schijnt wel een tekengeld van 6000 ¤ te eisen.
Is dit serieus of watquote:
Ja geen flauw ideequote:
quote:
Ik had op een gegeven moment een geloofwaardigheid van boven de 60quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:43 schreef Divje het volgende:
Hmm, 'Geloofwaardig' schoot ineens van 6 naar 11
En weer terug naar 6![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |