Waarom heb ik er tot nu toe 111/240?quote:
Erg is dat hè! De meest simpele namen, acteurs die je al tig keer hebt gezien, daarvan weet je opeens de naam niet meer. Ik had bij hem hetzelfde. Wist alleen zijn voornaam nog.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:51 schreef picodealion het volgende:
En ik kan maar níet op de naam van Hannibal Lecter komen. Niet zeggen, ik kom er vanzelf wel weer op
.
Omdat ik er snel doorheen was gegaan had kevin spacey nog niet ingevuld o.a.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom heb ik er tot nu toe 111/240?
Ik heb het nu met Aragornquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom heb ik er tot nu toe 111/240?
[..]
Erg is dat hè! De meest simpele namen, acteurs die je al tig keer hebt gezien, daarvan weet je opeens de naam niet meer. Ik had bij hem hetzelfde. Wist alleen zijn voornaam nog.
Ik ook, en nog met een boel anderen.quote:
Ik denk bij die man altijd aan de stem van de CNN reclames en aan Darth vader (maar dat zal ik me wel verbeeldenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook, en nog met een boel anderen.
O.a. de hobbit, die kerel die de stem van Mufasa of Scar uit Lion King doet, die uit Apt Pupil, en nog een boel meer.
Hij doet ook darth vaderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk bij die man altijd aan de stem van de CNN reclames en aan Darth vader (maar dat zal ik me wel verbeelden)
Je ziet toch wel wie 86 isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:09 schreef wyccie het volgende:
Wat zij zeggen. Bekende stem.
En die kerel van Pulp Fiction, die Britse, ook van die serie Lies of zo.
Nummer 86 heeft volgens mij ooit Robin Hood gespeeld.... of iets anders gays.
ik ken wel een filmquote:
Dat is al meer dan wycciequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik ken wel een film![]()
maar ik kom niet op zijn naam...
Net of ik de naam van Wilson ken... ik heb die andere 2 wel...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:10 schreef Baszh het volgende:
House acteurs zitten er ook allemaal in, Wilson 63 lang jaar
is toch: Frankly my dear?quote:
en opeens schiet zijn naam binnen... maar ja, nog 170 die ik niet weet ongeveerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik ken wel een film![]()
maar ik kom niet op zijn naam...
James Earl Jones? Onze koning uit Coming to America?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het is de stem van Darth Vader dyon
Bij mij alleen zijn karakternaam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
en opeens schiet zijn naam binnen... maar ja, nog 170 die ik niet weet ongeveer
Die heeft Pico net nog genoemd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
wie is die gyllenhaal lookalike 116...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |