weetje , door zit soort teksten hoop je al dat ie op z,n bek gaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
VANDAAG GAAT BAS VERWIJLEN VOOR GOUD OP DE OLYMPISCHE SPELEN IN LONDEN
aldus www.basverwijlen.nl
En EK en TdFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef alors het volgende:
dit zijn echt de faalspelen voor Nederland
Stel je aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef alors het volgende:
Nou, dat is toch ook de goede mentaliteit? Wat moet ie er dan op zetten VANDAAG GA IK MISSCHIEN ÉÉN WEDSTRIJDJE WINNEN, MAAR IK DOE WEL MIJN BEST!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
VANDAAG GAAT BAS VERWIJLEN VOOR GOUD OP DE OLYMPISCHE SPELEN IN LONDEN
aldus www.basverwijlen.nl
Het land dat altijd zo lekker nuchter is maar toch denkt dat we overal goed in zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef alors het volgende:
Wk zilver mag je wel iets van verwachten he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Het land dat altijd zo lekker nuchter is maar toch denkt dat we overal goed in zijn.
Mooi land.
Pas nou op wat je zegtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef alors het volgende:
Het land dat niet goed durft te zijn en als je anders denkt dan ben je arrogant.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Het land dat altijd zo lekker nuchter is maar toch denkt dat we overal goed in zijn.
Mooi land.
Het is gewoon een walgelijk arrogant mannetje waar vanaf spat dat hij al denkt dat hij alles is. dan is het mooi dat hij op zijn plaats word gezet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat is toch ook de goede mentaliteit? Wat moet ie er dan op zetten VANDAAG GA IK MISSCHIEN ÉÉN WEDSTRIJDJE WINNEN, MAAR IK DOE WEL MIJN BEST!!!
Ik zie je in meerdere topics alleen maar komen melden dat je het een kutsport vindt. Blijf dan lekker weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Rot zelf lekker op als je geen meningen wil horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |