abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115045641
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

:')
Een blauwe band tegen de nr13 van de wereld, dat het nog zo lang heeft geduurd! :D
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:04:50 #52
381166 GiedoD
karré konfituur
pi_115054709
zoals ik schreef in Allah op de tatami, over and out
http://carrekonfituur.sky(...)ah-op-de-tatami.html
Ben een Vlaamse Belg (niet te verwarren met een Vlaamse Reus want dat is een konijn). Heb altijd zin om te schrijven, observeer graag mensen en situaties, een bon van inspiratie. Heb nog een hobby die de meeste mannen gemeen hebben en dat is het vrij
pi_115130331
Toen ik haar op tv zag dacht ik gelijk aan

met een hoofddoek. (paint die ff,iemand)
pi_115130469
quote:
9s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja, dat moet dan zoiets zijn, zit extra strak ofzo.

[ afbeelding ]
En sinds dit jaar officieel toegestaan door de FIFA, de KNVB heeft het dit jaar ook overgenomen in de spelregelwijzigingen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:05:03 #55
55829 Mayadevi
Illusie/desillusie*
pi_115151700
Mensen kunnen dat meisje dan wel lekker makkelijk belachelijk maken, maar wie weet hoe hard dat meisje haar best heeft moeten doen om te mogen sporten en om dan ook nog zo ver te komen.
Wat heeft ze er zelf eigenlijk echt over te vertellen? Hoe bekrompen is het om zo'n meisje zo hard te beoordelen en te veroordelen en te kletsen over uiterlijkheden?
Niet dat ik het allemaal weet, maar ik heb wel respect voor haar.
*Doorhalen wat niet van toepassing is
Are we part of the solution or we part of the pollution
pi_115152025
Het ziet er inderdaad belachelijk uit maar dat is ook natuurlijk omdat wij dit niet gewend zijn om te zien bij het sporten.
Loedermoeder
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:21:23 #57
55829 Mayadevi
Illusie/desillusie*
pi_115152529
Misschien is dat inderdaad wel zo. Heb op de Iraanse tv ook mannelijke voetballers gezien die vanuit dezelfde overtuiging hele lange sokken en een lange broek onder hun normale broek dragen.
*Doorhalen wat niet van toepassing is
Are we part of the solution or we part of the pollution
pi_115158268
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:05 schreef Mayadevi het volgende:
Mensen kunnen dat meisje dan wel lekker makkelijk belachelijk maken, maar wie weet hoe hard dat meisje haar best heeft moeten doen om te mogen sporten en om dan ook nog zo ver te komen.
Wat heeft ze er zelf eigenlijk echt over te vertellen? Hoe bekrompen is het om zo'n meisje zo hard te beoordelen en te veroordelen en te kletsen over uiterlijkheden?
Niet dat ik het allemaal weet, maar ik heb wel respect voor haar.
Dit dus. Behoorlijk respectloos die reacties hier, maar verwacht ook niets anders op fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')