Nee, ik bedoelde daadwerkelijk slechte smaak.quote:
Kak wou ik wat posten word ik echt even door de muziek weggekaaptquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde daadwerkelijk slechte smaak.
Goed nummer ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kak wou ik wat posten word ik echt even door de muziek weggekaapt
Zegt me zo niks, en ik heb de radio aan, en dat is te ver lopen om uit te zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:17 schreef Rafeiro het volgende:
Sting - Ellas Danzan Solas (Cueca Solas)
Was wel leuk, die brandende ogen vind ik minder, zo maar even wisselen tussen het linker en rechter oor op het matras.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, en ik heb de radio aan, en dat is te ver lopen om uit te zetten.
rechteroor ligt toch beterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was wel leuk, die brandende ogen vind ik minder, zo maar even wisselen tussen het linker en rechter oor op het matras.
quote:
Ik slaap op twee orenquote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik slaap op twee oren
Ik rol/draai/maal teveel
Onwaar denk ik. De deur zit bij mijn linkerteen, en zelfs in je slaap wil je naar de deur kijken dacht ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ken hetmaar gewoon liggen is beter op je rechter dan op je linkeroor
Mijn deur zit ook aan de linkerkant als ik in bed lig.. en toch lig ik er met mn rug altijd naartoe.. Held als ik benquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Onwaar denk ik. De deur zit bij mijn linkerteen, en zelfs in je slaap wil je naar de deur kijken dacht ik.
Heeft meer te maken met je inrichting.
Stoutert! Ik zou je bijna slaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn deur zit ook aan de linkerkant als ik in bed lig.. en toch lig ik er met mn rug altijd naartoe.. Held als ik ben
* Good.vs.Evil pakt het mes dat onder haar bed ligt vastquote:
Oeh je ligt al op bed. Dan jen ik nog even met een waterpistooltje (neus, heel zacht), spring ik er gezellig naast, geef ik je een kus op de wang en wens ik je een goede nachtrust. Indien u mij nodig heeft...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* Good.vs.Evil pakt het mes dat onder haar bed ligt vast
zeker weten?
Ik zit erop..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh je ligt al op bed. Dan jen ik nog even met een waterpistooltje (neus, heel zacht), spring ik er gezellig naast, geef ik je een kus op de wang en wens ik je een goede nachtrust. Indien u mij nodig heeft...
Volstrekt gestoord, maar geen kwaad in de zin hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zit erop..je bent een idioot ook he?
goodnight I guess
euhm.. wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Volstrekt gestoord, maar geen kwaad in de zin hoor.
Wel jammer af en toe, ik ben te lief
Is me vandaag weer meer dan eens verteld
Altijd fijn te lief zijn, ik ben altijd zo stom beschermend etc..
En dan maak jij een fout....
Als je wat minder lief was dan....quote:
ik denk, dat ik het nu helemaal kwijt benquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je wat minder lief was dan....
Ja lastig, maar ga eens vervelend doen en blabla...
En iedereen bedoelt het goed, maar als je "redelijk" baalt van je situatie helpt dat niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |