Stiekem maak je me een beetje nieuwsgierig..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Van alles he
Soms is het ook wel even lekker
quote:
Sterkte pikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Depressief, me hond van 11 jaar afgelopen weekend dood aangetroffen, kan mezelf er niet overheen zetten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Depressief, me hond van 11 jaar afgelopen weekend dood aangetroffen, kan mezelf er niet overheen zetten.
Dank!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hmm, hier ongeveer hetzelfde
Je moet gewoon terug naar wat meer relaxed zijn rondom dr, even met rust laten, vooral vriendschappelijk benaderen. Dan na een tijdje weer wat flirten erin brengen. Je moet niet alleen maar spanning hebben maar ook verdieping. Tenminste dat is mijn nieuwe strategie.
gecondoleerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Ja bedankt, ik mis hem echt enorm. Heb het ook het gevoel dat hij straks gewoon lekker buiten ligt als ik thuiskom. Ik weet dat hij er niet meer is maar ik besef het niet denk ik. Bedankt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
gecondoleerdeen huisdier verlieren is heel zwaar. Het is me de afgelopen anderhalf jaar helaas 3 keer voorgekomen. Heel ongelukkig allemaal, sterkte..
OT: verkoop gaat weer lekker! Ik krijg soms zelfs complimenten van de klantenen dat geeft een goed gevoel.
Dankquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]vind ik niet leuk *hug*
OT: erg moe, moet binnen nu en 10 mins mijn bed uit en dat gaat nog een opgave worden
Rucola als in sla, of Ricola?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:41 schreef sararaats het volgende:
Ik voel me zo goed dat ik RUCOLA wil roepen
Rucola is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |