Ongeveer ja. Wel boven budget inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef don-diablo het volgende:
Die is ook 38 pre soak toch? Maar das boven z'n budget.
Ziet er goed uit. Is de meeste rek eruit?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:33 schreef omelette het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het gevoel dat hij bij de waist nog wel iets verder aan het rekken is. Waist en thighs zijn in ieder geval nogsteeds behoorlijk snugquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Is de meeste rek eruit?
Dat is te zien. Vind het rond de dijen nog een beetje tight. Lekker veel dragen iig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij bij de waist nog wel iets verder aan het rekken is. Waist en thighs zijn in ieder geval nogsteeds behoorlijk snug
Ik zou ergens nog wat AD swatches moeten hebben liggen. Weet niet wat voor stukken je nodig hebt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:33 schreef bokkepoot het volgende:
Heeft er hier iemand nog een stuk selvage denim liggen? ik heb wat nodig voor een projectje, maar ik hem mijn broeken nooit dus heb zelf niks liggen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef bear87 het volgende:
Ook maar een paar van die Clarks gekocht, voor 36,95 euro kon ik het niet laten. Echter lukt het mij niet om die 10 euro kortingscode te krijgen, ik krijg maar geen code van ze...ook geen bevestiging van mijn order.
Typisch Nederlands om zelfs voor 36,95 euro nog te zeiken over 10 euro die je misgelopen bent..maar als iemand nog een code over heeft hou ik me toch aanbevolen
heb ik een dealtje gemist ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef bear87 het volgende:
Ook maar een paar van die Clarks gekocht, voor 36,95 euro kon ik het niet laten. Echter lukt het mij niet om die 10 euro kortingscode te krijgen, ik krijg maar geen code van ze...ook geen bevestiging van mijn order.
Typisch Nederlands om zelfs voor 36,95 euro nog te zeiken over 10 euro die je misgelopen bent..maar als iemand nog een code over heeft hou ik me toch aanbevolen
http://www.clarks.eu/p/20349151quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
heb ik een dealtje gemist ?
top!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef Nuggets het volgende:
Oja, coupon vergeten.
"BeNews" 10 euro
Clark meetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef don-diablo het volgende:
Die prijzen gaan echt nergens over. Dirt cheap.
Atta en ik hebben ze iig niet besteld. Goedkoop of niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |