No shit ...quote:Jullie kunnen lezen toch maar jullie lezen verkeerd :
Badr Hari heeft GEEN BEKENTENIS gedaan,
hahahaha..de lek + de telegraaf hebben bekent.
jullie blablablabla ...met jullie haat zit alles in jullie hoofd ,weer geen bewijzen..
Bad Hari zit in alle beperkingen dat hij alleen contact mag hebben met zijn advocaat
en dat er over de inhoud van het onderzoek niets naar buiten mag worden gebracht.
Maar dat dit nu op straat ligt,weer een ambtenaar die zijn beroepgeheim en de WET OVERTREED?
Maar niemand die praat over,weer selectif zijn en dat omdat Badr er is ???
Badr heeft via zijn advocaat gezegt dat hij een reactie aan media wil geven maar de OM
zegt nee,hij mag alleen TV kijken en kranten lezen.
Dus jullie weten niet eens dat hij heeft bekent of niet bekent???
Tijdens politieverhoren sitten 2 rechercheurs + Badr Hari, zit "de Lek" bij??
Ik geloof niet , anders hebben ze een probleem,dat is een democratische land
wij zitten hier niet in de woestijn.
Is dat een wanhoppige publiciteit van de telegraaf?...
etc...etc...
Ik kan niet goed schrijven maar analyseren ken ik,ik ben niet dom,ik ben geen idiote
en zeker ben ik geen "TOLL"
Jullie zijn arrogante, jullie weten NIKS. Pfff...
.
Wat zit ik in godsnaam te lezen? Krijg er spontaan oogkanker vanquote:
De vraag stellen is hem beantwoorden, me dunkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef lieff5 het volgende:
Vraag me af of hij ook wel eens vrouwen heeft geslagen? Is daar iets over bekend?
Is ie zelfs voor veroordeeld dacht ikquote:[b]Op [
Vraag me af of hij ook wel eens vrouwen heeft geslagen? Is daar iets over bekend?
quote:Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin, is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
quote:Van K1 ster tot “blader ” ,een eentweetje tussen John en het team ABC?
2 augustus 2012
By crimebron
Badr Hari word volledig met de grond gelijkgemaakt door Team ABC en John van den Heuvel.
Niet de rechter bepaalt een strafmaat ,maar de Politie samen met de Telegraaf.
Badr Hari zou hebben gezongen volgens John van den Heuvel.
Volgens zijn Justitie bronnen zou Badr toegegeven hebben een klap te hebben gegeven aan de zuigende Koen Everink.
Helemaal wappie en mensen beledigingen uit rascistisch oogpunt, is hem duur komen te staan.
Het is nu payback time voor John en zijn recherche maatjes.
Na hem eerst als een hond in een cel te hebben gegooid maken ze nu een Blader van Badr .
Blader is een bijnaam voor een verklikker ,een prater.
Dat is niet goed te praten zo een actie.
Of zou dit deel uitmaken van een bepaalde strategie?
Die van het befaamde team ABC,jaag gangsters op en maak ze kapot ,zelfs zonder bewijs en aanwijzingen.
Team ABC kan toch alles maken,Nederland is echt een Politiestaat geworden.
Journalisten in de bak ,is het ultieme bewijs van een Politiestaat.
Micha Kat ,Journalist in de cel
Wij bedoelen hier de arme Micha Kat mee,die al een tijdje vastzit omdat hij ambtenaren van Justitie betichtte van kindermisbruik.
Door haar heb ik deze site gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:53 schreef Leandra het volgende:
Ah, weten we gelijk waaraan we de post van het zoetzoete meisje te danken hadden....
Zolang je in beperking bent kom je alleen in contact met je advocaat en met het gevangenis personeel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef lieff5 het volgende:
In afzondering maar ik ken iemand die terwijl hij daar zat toch echt contact met hem heeft gehad(en dat is dan weer een vriendin van Estelle), ik lieg dr echt niet over. Misschien mag het soms af en toe, ik weet het ook niet. En geen idee wie/wat zouzou is maar het is inderdaad vreemd om te denken dat Badr niet agressief is en niet vecht. Zoals we zien is het een irritant vechtersbaasje met een groot probleemhoop dan ook dat hij een gepaste straf krijgt en hulp gaat zoeken voor dat zieke agressieve gedrag.
Tenzij die kennis van deze user en Estelle gevangenispersoneel isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:56 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Zolang je in beperking bent kom je alleen in contact met je advocaat en met het gevangenis personeel.
Je hebt geen radio en tv op cel.
Ook heb je geen recreatie, je hebt enkel een uur luchten in een luchtkooi.
Dus Badr Hari kan met niemand verder contact hebben.
Precies..dat is dan de enigste mogelijkheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij die kennis van deze user en Estelle gevangenispersoneel is
Ze zit in een ouderwetsche patstelling: doorgaan met Badr leidt to niks, maar hem dumpen is ook levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:35 schreef kissaa het volgende:
Ik zit te lachen. Wat een domme actie van Estelle. Wat gaat er om in dat hoofd van haar?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef Cynix ® het volgende:
Estelle zit in een ouderwetsche patstelling: doorgaan met Badr leidt to niks, maar hem dumpen is ook levensgevaarlijk.
*kneukel*
Precies.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar zo hard zou ik toch nog niet lachen als mijn kinderen er via m'n ex ook middenin zouden zitten...
Eerlijk gezegd verkneukel ik mij ook een beetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze zit in een ouderwetsche patstelling: doorgaan met Badr leidt to niks, maar hem dumpen is ook levensgevaarlijk.
*kneukel*
@Lieve Cynix.Bedankt dat je me een antwoord heeft gegeven,bedankt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze graag interessant doet en vage sites als bron gebruikt.
Dat is niet nieuw, dat deed ze 3 jaar geleden ook al.
Zal niet zo'n vaart lopen, Badr zit een tijdje vast en komt dan uit de kast.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:35 schreef kissaa het volgende:
En ze komt voorlopig niet van Badr af. Als ik haar was zou ik bang zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |