msnquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef nils7 het volgende:
Ben overgestapt van AB@hotmail.com naar XY@outlook.com maar als ik inlog in Live Messenger zijn al mijn contacten "offline".
Iemand enig idee of dat nog goed komt?
Google Talk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef Cynix ® het volgende:
Maar met welk programma chatten jullie dan?
alle hotmail accounts eruit knikkeren zou betekenen dat ze permanent HEEL VEEL mensen/gebruikers kwijt zijn, gaat echt niet gebeuren..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef Copthorne het volgende:
Zojuist even geregistreerd bij outlook.com, voornaam+achternaam@outlook.com was nog vrij.
Ik vind het er op het eerste gezicht nogal kinderlijk uitzien. Mailen, maar dan voor kinderen van 6-8 jaar. Jammer dat ze bij Microsoft denken dat we allemaal debiel zijn.
Ik ga er voorlopig geen gebruik van maken, maar mocht Microsoft volgend jaar alle hotmail en live account eruit flikkeren, dan heb ik alvast een outlook account.
ze willen meer en meer 1 uniforme look krijgen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef Apotheose het volgende:
Ik vind t uiterlijk van Hotmail ook beter dan Outlook. Maar goed, dat ben ik dan ook jaren gewend![]()
Snap ergens niet waarom ze die naam steeds veranderen. Eerst Windows live, toen Windows Live Hotmail en nu iets compleet anders. Dat jede adem van gmail in je nek voelt hijgen - snap ik. Maar waarom naam veranderen? Meer zakelijk willen zijn?
volgens mij wordt alles gewoon gemigreert.. ik heb op mijn al 15-20 jaar oude hotmail account ook de nieuwe lookquote:Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef djdg het volgende:
Misschien dat ik de vraag over het hoofd heb gezien, maar worden alle e-mail adressen automatisch gemigreert, of ben je verplicht een nieuw account aan te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |