abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115149879
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:23 schreef andreas612 het volgende:
ik heb nu een hotmailadres, hoe kan ik deze overzetten naar outlook?

en als mensen daarna nog steeds naar @hotmail.com versturen, krijg ik ze dan alsnog binnen?
1. https://g.live.com/9wc9en-us/w_letter6
2. ja. ze worden gewoon doorgestuurd
pi_115150275
ait gefixt, ik had toen ik 14 was een keer een hotmail account aangemaakt, dat was m'n naam met een rits getallen erachter :') nu toch maar omgezet naar: voornaam.achternaam@outlook.com

ziet er toch wel slick uit ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 19:37:27 ]
pi_115156775
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:15 schreef Cynix ® het volgende:
Toen je een Outlook-account aanmaakte vroeg-ie of je oude 'hotmailtjes' in een aparte submap van je Outlook-account mochten terechtkomen.

Je hotmail-account werkt dus inderdaad niet meer, al blijft je hotmailadres wel gewoon bestaan. :)
Daar heb ik dan blijkbaar overheen gelezen. Dus om een lang verhaal kort te maken. Ik kan mijn oude hotmail niet meer in, ik kan niet zorgen dat het alsnog doorgelinkt wordt maar hij blijft wel bestaan? :') Mooi man, alles kwijt dus. :'(
pi_115157155
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:28 schreef Snever het volgende:

[..]

Daar heb ik dan blijkbaar overheen gelezen. Dus om een lang verhaal kort te maken. Ik kan mijn oude hotmail niet meer in, ik kan niet zorgen dat het alsnog doorgelinkt wordt maar hij blijft wel bestaan? :') Mooi man, alles kwijt dus. :'(
je had toch de optie om ze in je postvak IN te laten stromen of in een aparte map, en niet verwijderen..? dan lijkt het me toch dat je toch nog wel ergens erbij kan?
pi_115158863
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:35 schreef andreas612 het volgende:

[..]

je had toch de optie om ze in je postvak IN te laten stromen of in een aparte map, en niet verwijderen..? dan lijkt het me toch dat je toch nog wel ergens erbij kan?
Dat zou je wel denken ja. Maar als ik mijn hotmail.com wil bijvoegen bij mijn outlook account zegt die dat hij niet bestaat. Het hele forum van live staat er vol mee maar ms biedt geen enkele oplossing helaas.
pi_115177752
bij hotmail heb je een overzicht van al je mappen en hoeveel mails enzo daar in zitten. Ik zie dat nergens in outlook.... :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:36:17 #127
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_115185940
Ben overgestapt van AB@hotmail.com naar XY@outlook.com maar als ik inlog in Live Messenger zijn al mijn contacten "offline".
Iemand enig idee of dat nog goed komt?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 17:02:04 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115192676
Hier ook. Veel gehoorde klacht. Geen idee of dat nog gerepareerd wordt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115196283
En de klachten stapelen zich op, hier nog een:

Op een kleiner beeldscherm (van een laptop bijvoorbeeld) was een brede mail in Hotmail geen probleem omdat het scherm nét genoeg ruimte liet. Outlook snijdt er nu aan de rechterkant een stuk vanaf.... zonder de mogelijkheid om horizontaal te scrollen! :{

In alle nieuwsbrieven (concertdata, webshops, etc) moet ik nu naar een link zoeken om ze in aparte tabbladen weer te geven. Niet erg handig. :|W
pi_115196333
De vensters aanpassen een oplossing?
pi_115196591
gebruik gewoon een email client zoals die van windows zelf?
pi_115197819
misschien wordt dat allemaal nog aangepast tegen de tijd dat 't echt allemaal overgezet wordt... Dat van die vensters lijkt me idd niet echt handig. Wel verdwijnt de rechte kant als je dubbelklikt op een mail (tenminste, als je een leesvenster hebt ingeschakeld)
pi_115208300
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef nils7 het volgende:
Ben overgestapt van AB@hotmail.com naar XY@outlook.com maar als ik inlog in Live Messenger zijn al mijn contacten "offline".
Iemand enig idee of dat nog goed komt?
msn :')
pi_115208500
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef andreas612 het volgende:

[..]

:')
pi_115229747
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef andreas612 het volgende:

[..]

pi_115231862
gebruik msn alleen nog om wat te babbelen met mn moeder :D
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:51:22 #137
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115241744
Maar met welk programma chatten jullie dan? :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115248102
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef Cynix ® het volgende:
Maar met welk programma chatten jullie dan? :@
Google Talk. O+.

(En WhatsApp.)
pi_115248762
whatsapp standaard idd, voor de meisjes in noorwegen en zweden gebruik ik skype want die hebben geen whatsapp, kunnen we ook gelijk cammen
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:35:36 #141
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_115256542
Communicator
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_115269883
Dit is behoorlijk slecht nieuws voor mij. Ik heb een veel voorkomende achternaam en ik was daarom blij dat voornaam+achternaam@live.nl vrij was (dat was bij hotmail.com in 2001 al niet meer het geval).

Ben benieuwd of voornaam+achternaam@outlook.com nog vrij is.
Copthorne 2.0
pi_115270018
Zojuist even geregistreerd bij outlook.com, voornaam+achternaam@outlook.com was nog vrij.

Ik vind het er op het eerste gezicht nogal kinderlijk uitzien. Mailen, maar dan voor kinderen van 6-8 jaar. Jammer dat ze bij Microsoft denken dat we allemaal debiel zijn.

Ik ga er voorlopig geen gebruik van maken, maar mocht Microsoft volgend jaar alle hotmail en live accounts eruit flikkeren, dan heb ik alvast een outlook account.
Copthorne 2.0
pi_115270104
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef Copthorne het volgende:
Zojuist even geregistreerd bij outlook.com, voornaam+achternaam@outlook.com was nog vrij.

Ik vind het er op het eerste gezicht nogal kinderlijk uitzien. Mailen, maar dan voor kinderen van 6-8 jaar. Jammer dat ze bij Microsoft denken dat we allemaal debiel zijn.

Ik ga er voorlopig geen gebruik van maken, maar mocht Microsoft volgend jaar alle hotmail en live account eruit flikkeren, dan heb ik alvast een outlook account.
alle hotmail accounts eruit knikkeren zou betekenen dat ze permanent HEEL VEEL mensen/gebruikers kwijt zijn, gaat echt niet gebeuren..
pi_115270748
Leek me al sterk inderdaad. Voor de zekerheid even geregistreerd / naam vastgelegd, maar ik ga er waarschijnlijk nooit wat mee doen. Ben wel bang dat het design van hotmail / live accounts hetzelfde zal worden als het kinderlijke design van outlook.
Copthorne 2.0
pi_115274915
Ik vind t uiterlijk van Hotmail ook beter dan Outlook. Maar goed, dat ben ik dan ook jaren gewend :P

Snap ergens niet waarom ze die naam steeds veranderen. Eerst Windows live, toen Windows Live Hotmail en nu iets compleet anders. Dat jede adem van gmail in je nek voelt hijgen - snap ik. Maar waarom naam veranderen? Meer zakelijk willen zijn?
pi_115275110
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:33 schreef Apotheose het volgende:
Ik vind t uiterlijk van Hotmail ook beter dan Outlook. Maar goed, dat ben ik dan ook jaren gewend :P

Snap ergens niet waarom ze die naam steeds veranderen. Eerst Windows live, toen Windows Live Hotmail en nu iets compleet anders. Dat jede adem van gmail in je nek voelt hijgen - snap ik. Maar waarom naam veranderen? Meer zakelijk willen zijn?
ze willen meer en meer 1 uniforme look krijgen...

en eerst had je hotmail, windows 98/XP e.d. leek totaal niet opelkaar en werkte slecht samen e.d.
met Live en hotmail Live en eventuele andere tussen stappen zijn ze meer en meer integratie aan het doorvoeren, waarbij outlook.com eigenlijk het finale product lijkt te zijn, tesamen met windows 8 en windows 8 server
pi_116428069
Misschien dat ik de vraag over het hoofd heb gezien, maar worden alle e-mail adressen automatisch gemigreert, of ben je verplicht een nieuw account aan te maken?
pi_116428640
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef djdg het volgende:
Misschien dat ik de vraag over het hoofd heb gezien, maar worden alle e-mail adressen automatisch gemigreert, of ben je verplicht een nieuw account aan te maken?
volgens mij wordt alles gewoon gemigreert.. ik heb op mijn al 15-20 jaar oude hotmail account ook de nieuwe look
pi_116429968
Even voor de zekerheid: stopt hotmail met bestaan of kan ik gewoon doorgaan met internetdinosaurus zijn?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')