damn, dat ziet er écht weird uitquote:
Idd, ew.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
De kleur van die tong links onder ziet er ook niet zo gezond uit
I agreequote:
HELDINquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
.....
...
..............
...
![]()
![]()
![]()
...
![]()
.................
...
![]()
........
.................
.......
![]()
![]()
............
...
....
...
..............
..........
![]()
.................
...
.......
.
.......
......................
![]()
![]()
.....
...
...............
...
![]()
![]()
![]()
...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
.....
...
..............
...
![]()
![]()
![]()
...
![]()
.................
...
![]()
........
.................
.......
![]()
![]()
............
...
....
...
..............
..........
![]()
.................
...
.......
.
.......
......................
![]()
![]()
.....
...
...............
...
![]()
![]()
![]()
...
wist je dat niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://en.ilovecoffee.jp/posts/view/19
Neequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wist je dat niet?
Ik heb het 1 keer gedronken, vond er niet veel bijzonders aan, maar weet ook eerlijk gezegd niet of het goed gezet was daaro.
Daarnaast drink ik mijn koffie het liefst met een sloot melk, dus ja
ik vind alle slingers prachtig!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn-slinger klopt niet geheel geloof ik.
Ja maarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind alle slingers prachtig!
Echt, heerlijk, weinig mensen (gelukkig niet geen) die ik ken in real life die zulke heerlijke humor hebben![]()
![]()
wann ist das geburtstag dann?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil voor m'n verjaardag een-slinger en een
-slinger.
18 februari pas.quote:
ik dacht nog even misschien kun je dan de dag van je verwekking vieren, maar die is al geweestquote:
LOL met een snork erachteraan!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
..............
![]()
![]()
.....
![]()
..............
![]()
..
.....
........
...........................
.....
........
.....
![]()
........
.....
![]()
................
![]()
..............
![]()
..
......
.......
...
..........
............
![]()
..............
![]()
![]()
.....
.........
....
............
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
..............
![]()
![]()
.....
![]()
..............
![]()
..
.....
........
.....
........
.....
![]()
........
.....
![]()
................
![]()
..............
![]()
..
......
.......
...
..........
............
![]()
..............
![]()
![]()
.....
.........
....
............
Weet je hoe lang dat woord isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Schaar, kun jij "zaadhoer" maken met deze:
Ik begon met de Z en dachtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dat woord is
Hoer moet nog wel te doen zijn... Maar eerst slapfen![]()
Volgens mij is het met streepjes makkelijkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
_____
_____
![]()
______
![]()
![]()
___
![]()
![]()
_____
___
____
____
________
__
![]()
![]()
![]()
![]()
.__
____
____
![]()
____._
![]()
![]()
_____
___
____
____
________
__
![]()
_____
_____
![]()
______
![]()
![]()
___
___
Daar zitten leuke dingen bij!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
ben van de week weer ff los gegaan op hm.com![]()
[ afbeelding ]
Totale kosten?
125 euro
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is het met streepjes makkelijker.
__
____
![]()
___
![]()
__
__
___
__
![]()
![]()
![]()
__
___
__
![]()
__
__
___
__
![]()
__
____
![]()
___
![]()
Omg major jealousquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
ben van de week weer ff los gegaan op hm.com![]()
[ afbeelding ]
Totale kosten?
125 euro
quote:
Ghahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
Zit je mobiel? Want dan zie je het idd niet
Omdat als het goed is alle stof 100% hetzelfde is en ik de slides en aantekeningen nog hebquote:
Ik voelde me al domquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
Zit je mobiel? Want dan zie je het idd niet
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en wie heeft er nog leuke tips voor shopsteden in Nederland?
Eisen:
Geen Eindhoven, Den Bosch, Tilburg of Maastricht
Niet langer dan zeg maar een uur en drie kwartier treinen vanuit Eindhoven
Liever ook geen Rotterdam
?
Antwerpen kun je niet op kruidvatkaartje heenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Boxtel jonge
Nee even denken
Iets in Zeeland? Den Haag, Breda is idd wel tof.
Antwerpen is ook heul niet zo ver maar geen idee hoe lang treinen.
Kom naar mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Antwerpen kun je niet op kruidvatkaartje heen
Alkmaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
We hadden als opties in gedachten:
Middelburg
Breda
Haarlem
Alkmaar
Nijmegen
Balie mailen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dilemma.
Er is een vak die ik wil doen maar ik kan me pas vanaf 1 oktober inschrijven. Collegejaar begint al 28 augustus. Whut
voor tweede semester dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dilemma.
Er is een vak die ik wil doen maar ik kan me pas vanaf 1 oktober inschrijven. Collegejaar begint al 28 augustus. Whut
Qua terrassen zeker, qua winkelen hangt het van je voorkeuren af. De twee winkelstraten hebben het normale, maar de tussenstraatjes zitten ook kleinere winkeltjes.quote:
Balie mailen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, is een keuzevak voor dit semester
Nope, maar wel een docent die begin vorig jaar ziek werd en waardoor ik voor een vak dus gastcolleges kreeg na 1 college ipv hemquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Balie mailen.
Of heeft het ingangseisen?
Ah, dat zou niet extreem veel uit moeten maken. Maar als iets niet wil: altijd balie spammen. Al zal die nog wel dicht zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nope, maar wel een docent die begin vorig jaar ziek werd en waardoor ik voor een vak dus gastcolleges kreeg na 1 college ipv hem
Ik heb het nu op de studiefacebook gevraagd, zitten ook hogere jaars op dus maybe begon het vak vorig jaar ook zo laatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dat zou niet extreem veel uit moeten maken. Maar als iets niet wil: altijd balie spammen. Al zal die nog wel dicht zijn.
Overigens kan je voor leuke winkels in Alkmaar beter Sjaan vragen, die weet meer te vinden denk ik. /sjopkneusquote:
Smalle steegjes hebben we.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook shopkneus hoor. Ik hou vooral van historie en knusheid en smalle steegjes, heb niks met outlets en koopgoten
Ies loik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik neig toch wel erg naar haarlem btw
Buy ALL the Lush.quote:
Geen Maastricht ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en wie heeft er nog leuke tips voor shopsteden in Nederland?
Eisen:
Geen Eindhoven, Den Bosch, Tilburg of Maastricht
Niet langer dan zeg maar een uur en drie kwartier treinen vanuit Eindhoven
Liever ook geen Rotterdam
?
nee da's met mama, met jou ga ik naar mestreech jongequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen Maastricht ?Onze shopdate wat doe je !
wat voor holo's?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mn zus wil holo's, waar ga ik die halen?![]()
Van internet?
Ja ze wil 'glitter'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat voor holo's?
Ik zou wachten op de Halographic Hues van Color Club
Ooh dat voel ik mij overal boven Brabant zodra ik begin te praten en het gezicht van andere mensen ziequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me altijd een buitenlander in Amsterdam
Anders iets als revvvolution, sugarplum fairy etc van color club?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ze wil 'glitter'
Wanneer komen die want ze is net zoals ik
NU N U NU NU
Er zitten al 3 bohemians voor haar in het TD winkelmandje
Ja, zuidlimburg... begrijpelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dat voel ik mij overal boven Brabant zodra ik begin te praten en het gezicht van andere mensen zie![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zuidlimburg... begrijpelijk
Owjah klopt. toen had je de zwarte madden gekochtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar met mama was ik al in mestreech geweest
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me altijd een buitenlander in Amsterdam
Ja maar mij kijken ze altijd zo aan van, euuuug welke taal spreek jij? En dan ga ik nog eens extra nadenken over alles en dan kom ik helemaal niet meer uit mijn woordenquote:
Oh echtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef BGTes het volgende:
Dico jouw vriendje heeft een foto van mij op FB gelikedBlijkbaar is hij bevriend met mijn beste vriend
oh, dan al.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was net even in mijn agenda aan het kijken wanneer ik een zaterdag kon gaan plannen om te gaan shoppen met je skjoe... eum... eind september kan ik pas weer...![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Eerste H&M pakketje binnen, ik pas in mijn maat 34 jeans
(Jaja, Mandy en Priem Sjaan hebben maat 26, maar voor mij is het een triomf)
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[..]vetlel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
17 kiloquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
Maar wel zeer goeien maat![]()
Hoeveel is er nu in totaal af?
Joah kweetquote:
Whaoooooooquote:
Super goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja niet helemaal tot de navel maar die maat daartusseninquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
taillebroeken vind ik toch niet zo mooi, ze maken je zo proppig altijd.
Klaplopen FTWquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:15 schreef megamandy het volgende:
Zo geregeld dat ik vanavond bij opa en oma kan eten
Gister ook al bij pap en mam op de camping. En maandag zelf gekookt, dus deze week is keigezond!quote:
Jup kloptquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het open dag bij PSV? Hele trein vol mensen met PSV shirt
had je maandag niet eerst chips en chocolade zitten eten rond etenstijd?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gister ook al bij pap en mam op de camping. En maandag zelf gekookt, dus deze week is keigezond!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je maandag niet eerst chips en chocolade zitten eten rond etenstijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spoiler het even want ik schaam me![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spoiler het even want ik schaam me![]()
Spannend!disclaimer
Super gaaf toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spoiler het even want ik schaam me![]()
Maar ik ken hem ook echt niet, een aantal jaren geleden kon ik altijd iedereen
Best erg dat ik nu dan bijna niets meer weet
Maar gaan jullie dan een website voor hem ontwerpen of wat moet ik mij bij de afspraak voorstellen
吴 曼 迪
je retro rokquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja hij is ook niet gucci groot ofzo he.. Hij is gekend in België doordat ie voor bekenden bruidsjurken e.d. heeft gemaakt. Af en toe komt ie in de publiciteit; maar verder maakt ie ook gewoon kledij voor de 'gewone' mensen (betaalbaar). Naja ik en mode.. dus ja ik 'ken' de naam en persoon wel van toen ik nog in Bels woonde. Iedereen hier keek me echt heul gek aan toen ik zei dat ie echt gekend is
Maar partner van ons heeft website gemaakt en wij gaan kijken of we er systeembeheer kunnen doen
Dus nu moet ik bedenken wat ik maandag aan ga doen; want ik wil er wel netjes uitzien voor em![]()
Je bedoelt die donkergroene? Met dat 'leger'blousje ?quote:
ja of die jurk, dies ook supertof!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bedoelt die donkergroene? Met dat 'leger'blousje ?
Ik vind het niks om je voor te schamen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spoiler het even want ik schaam me![]()
Ik denk dat ik het ook spannend zou vinden om een afspraak te hebben met iemand wiens werk je bewondert, ongeacht op welk vlak dat werk dan zou zijn. Wel keitof dat je de kans hebt om hem te ontmoeten straks!
![]()
Oeh ! Ook een goeie. Omg ik plunder mijn kast vanavondquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja of die jurk, dies ook supertof!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het niks om je voor te schamen hoorIk denk dat ik het ook spannend zou vinden om een afspraak te hebben met iemand wiens werk je bewondert, ongeacht op welk vlak dat werk dan zou zijn. Wel keitof dat je de kans hebt om hem te ontmoeten straks!
Goes without sayingquote:
Ja ik las het!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ren wint een dikke tas + 100 euro shoptegoed in lipglans shop
Jij schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spoiler het even want ik schaam me![]()
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jeeeej! altijd fijn om te lezen dat het nuttig was om voor iemand te stemmenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben klaar met bakken want verbrandquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gefeliciteerd RenRen!
bweugh heb ik tijd om in de zon te gaan bakken..zon weg
ik ben aan de achterkant verbrand aan 1 arm. Mijn lijf kennende is dat morgen bruin en heb ik een witte schouderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben klaar met bakken want verbrand.
Ja maar elke converter denk daar anders over, ik had ook die +8 regel in mijn hoofdquote:
Rare converters dan, want die regel klopt altijdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar elke converter denk daar anders over, ik had ook die +8 regel in mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
Gadverdamme, wat een KUTcollegaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die snapt echt niet hoe enig fatsoen in elkaar zit hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
En ik zeg net over de communicator dat ik het niet tof vind om er nu pas achter te komen reageert ze alleen met "Okay. Ja het is heel heftig voor hem"![]()
![]()
![]()
en dat voor een vrouw van 60quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die snapt echt niet hoe enig fatsoen in elkaar zit he
Al was ze 80 (of juist omdát ze oud is) zou ik wel even de confrontatie met haar aangaan en zeggen dat het niet netjes is om jou zo in verlegenheid te brengenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat voor een vrouw van 60
Naja, net mijn baas maar even een condoleance gestuurd. Verdomme.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]Zoblij, het wordt maar niet minder
![]()
Aaawwhquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef RenRen- het volgende:
![]()
Snap ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef RenRen- het volgende:
![]()
quote:
i can has makeup?quote:
Uh daar kan ik ook zo slecht tegen... "o ja je was toch in dezelfde ruimte?" Ja flikker op man; alsof ik alleen maar naar andere mensen luistere; ik werkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Feli ren!
Nou het blijkt dat ze het heeft verteld aan mijn collega, aan het bureau waar ik bij zat (aan de overkant) en dachten dat ik het ook wel had gehoord
Ik luister niet de hele dag naar dingen die mensen tegen elkaar zeggen op kantoor, maar klaarblijkelijk is dat vreemd. Ah well.
Waarom met een sleehak op haar voet als je een naaldhak er ín kunt rammen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh daar kan ik ook zo slecht tegen... "o ja je was toch in dezelfde ruimte?" Ja flikker op man; alsof ik alleen maar naar andere mensen luistere; ik werk![]()
Wat een rotsituatie... Zoiets zou ik ook gewoon tegen iedereen afzonderlijk doorgeven (of mailen) iig dat iedereen zeker weet hoe het zit.... Is gewoon kut als je zoiets belangrijks niet weet.
Vlg keer je sleehak op haar voet rammen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waarom met een sleehak op haar voet als je een naaldhak er ín kunt rammen?
quote:
ja, dezequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja want je blijft stug doorwerken als je zoiets hoortquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Feli ren!
Nou het blijkt dat ze het heeft verteld aan mijn collega, aan het bureau waar ik bij zat (aan de overkant) en dachten dat ik het ook wel had gehoord
Ik luister niet de hele dag naar dingen die mensen tegen elkaar zeggen op kantoor, maar klaarblijkelijk is dat vreemd. Ah well.
Joah maar omdat ze commentaar had op de sleehakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Excuus, ik heb niet terug gelezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah maar omdat ze commentaar had op de sleehak![]()
mijn ideequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja want je blijft stug doorwerken als je zoiets hoort
Gewoon zeggenquote:
Dat had inderdaar erg pijnlijk kunnen wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:41 schreef megamandy het volgende:
Daar viel een Duitser bijna met zijn gezicht op de grond tijdens het turnen.
zo grappig om te zien hoe ze falen op bepaalde onderdelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:41 schreef megamandy het volgende:
Daar viel een Duitser bijna met zijn gezicht op de grond tijdens het turnen.
Ja want eerst zag je hem niet landen en leek het net alsof hij gewoon helemaal gestrekt tegen de vloer aankwamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat had inderdaar erg pijnlijk kunnen worden
Jup eergisteren ook al op de pegasus, volgens mij maakte ze allemaal gewoon teveel snelheid waardoor ze niet gecontroleerd konden landen dus bijna iedereen kiepte omquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zo grappig om te zien hoe ze falen op bepaalde onderdelen
vooral de vloer is leuk.
*Huppel*quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zo grappig om te zien hoe ze falen op bepaalde onderdelen
vooral de vloer is leuk.
Ik ken het gevoel. Ik wou vroeger áltijd op voetbal; maar mocht niet want dat was toch geen 'meisjessport'.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef megamandy het volgende:
Ben nog steeds boos dat ik van mij pa vroeger niet op turnen mocht
Stom hč, hoe dat nog steeds zo kan knagenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Ik wou vroeger áltijd op voetbal; maar mocht niet want dat was toch geen 'meisjessport'.En ik vind dat nog steeds jammer
Streamsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
En ik heb turnen van de mannen gemistWant cif wil 'gold rush' zien... gmrpfl
Zulks een goeden uitvinding.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Streamshttp://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/
Jaquote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaWant soms is een sport gewoon alsnog niet te vinden op NOS/Sport24/Sportza/Eurosport/BBC1+3+HD/ZDF
De Belgen ook opeens want er zijn ook een aantal Belgen die meedoen met de hippische sport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ergens ben ik erg blij dat de Britten zo verslaafd zijn aan paardensport: relaxter kijken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Onderweg naar den bioscoop om naar de donkere ridder te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Ja maar ze was ook niet moe...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef megamandy het volgende:
Kromowidjojo heeft net een olympisch record gezwommen, maar echt heel zwaar was het niet.
Dus morgen voor de finale nog even een boek lezen en de nagels lakken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest keihard lolleren
[ afbeelding ]
ik zag m vandaag ook jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Pehehehquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
What's up?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik weet echt niet of ik blij moet zijn of verrot moet voelen
Heb vandaag geheel onderzoek gehad en daar is veel naar boven gekomen, ik ben wel blij dat er nu wat duidelijkheid is maar voel mij verrot omdat t zwaar klote isquote:
Weten en niet meer hoeven te zoeken kan een hele opluchting zijn waardoor je met minder stress zitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb vandaag geheel onderzoek gehad en daar is veel naar boven gekomen, ik ben wel blij dat er nu wat duidelijkheid is maar voel mij verrot omdat t zwaar klote is
Duidelijkheid scheelt in onzekerheid, dus wat dat betreft is "blij" zijn een logische reactie. Maar klotenieuws blijft klote.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb vandaag geheel onderzoek gehad en daar is veel naar boven gekomen, ik ben wel blij dat er nu wat duidelijkheid is maar voel mij verrot omdat t zwaar klote is
Ik gooi t wel even op de facebookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Weten en niet meer hoeven te zoeken kan een hele opluchting zijn waardoor je met minder stress zitDus je mag op dat gebied best wel blij zijn
![]()
Dan weet je ook of er wel of juist niet iets aan te doen valt en kun je bij die uitkomst proberen neer te leggen.
Maar de uitslag is dus niet al te best?
Okquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gooi t wel even op de facebook
Sjaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had pringjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
Heb zin in iets lekkers maar weet niet wat
Truste chickquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had pringjes
nu lekker naar bed en tukken, truste dames
Lekker slapen Sjaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had pringjes
Lekkorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had pringjes
Ik zie heulemaal nietsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Mss het volgende:
Ben ik nou blind of zie ik hier niet of dit een groot of klein flesje is?
Koeienletters over het hoofd zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Mss het volgende:
Blond
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item84bcc85131
Als je ook naar de foto's kijkt staat volgens mij op de onderkant 15ml kan dat? Ben niet bekend met de lak van Seche Vitequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Mss het volgende:
Blond
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item84bcc85131
Ah, dat is een grote, bedankt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Er staat .5 FL Oz onder.(15 ml dus)
Stukje naar beneden scrollen, het staat in de uitgebreidere beschrijving.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, dat is een grote, bedankt.
Ik merk dat ik echt niet met diamont overweg kan, die blijft teveel lak verplaatsen, en mijn seche is op. Toch maar een nieuwe kopen.
Ook moet ik één Zoya lakje kopen, dat is verzendkostentechnisch ook kut
Ik ben er netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |