Dus even iets uitgebreider: volgepakte boekenkast erbij, spulletjes van vroeger, onheilspellende geluiden van de centrale verwarming. Oud tweepersoonsbed. Zeker zo'n plek.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel erg romantieieiess hoor
({)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was net te laat met de laatste post. Mijn excuses.
Jazeker! Je kent mequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Nog wat schelpjes meegenomen voor de knutsel?
Oehoehoe, maak me gek!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dus even iets uitgebreider: volgepakte boekenkast erbij, spulletjes van vroeger, onheilspellende geluiden van de centrale verwarming. Oud tweepersoonsbed. Zeker zo'n plek.
Ik heb volgens mij dat schelpje nog liggen wat je me vorig jaar hebt toegezondenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij dat schelpje nog liggen wat je me vorig jaar hebt toegezonden
Ja, ik heb hem nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem nog
Brakke foto's (webcam)Oh wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Awwwwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |