Had je ook naar Leeuwenburg kunnen gaan. Lusu in de Lax olé olé.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een café in het FG-gebouw, zuipen onder schooltijd allusz
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had je ook naar Leeuwenburg kunnen gaan. Lusu in de Lax olé olé.
Wou net zeggen, je bent eerder bij de LAX dan bij het station dat pál naast de HvA zatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had je ook naar Leeuwenburg kunnen gaan. Lusu in de Lax olé olé.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ghehe. Ik hoor wel allemaal verhalen dat mensen dat daadwerkelijk doen, in de pauze even 5 biertjes atten en dan terug de les in. So sad
Derde keer dat je die anekdote vertelt jongeman. Ik krijg vaak te horen dat ik op Brad Pitt lijk, hoor je me daar over braggen? Mocht Brad willenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou net zeggen, je bent eerder bij de LAX dan bij het station dat pál naast de HvA zat.
Mooie tijden. Daar gebeurde het ook dat een chick zei dat ik op John Legend leek, en de rest is geschiedenis.
Ik ben er één keer zelf over begonnen hoor? De rest elke keer anderen. En ik brag niet, ik zeg alleen dat die story uit de LAX vandaan kwam, daar hadden we het ook over.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
Derde keer dat je die anekdote vertelt jongeman. Ik krijg vaak te horen dat ik op Brad Pitt lijk, hoor je me daar over braggen? Mocht Brad willen
Studentenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ghehe. Ik hoor wel allemaal verhalen dat mensen dat daadwerkelijk doen, in de pauze even 5 biertjes atten en dan terug de les in. So sad
Godverdomme man, ik zit hier laughing out loud.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben er één keer zelf over begonnen hoor? De rest elke keer anderen. En ik brag niet, ik zeg alleen dat die story uit de LAX vandaan kwam, daar hadden we het ook over.
Fuck you dat ik erop inga.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik zit hier laughing out loud.![]()
HBO'ers die bij studentenverenigingen zitten en pretenderen iets voor te stellen op basis van hun vaders geldquote:
Waarvan 1/4e hard gehit is door de recessie afgelopen jarenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
HBO'ers die bij studentenverenigingen zitten en pretenderen iets voor te stellen op basis van hun vaders geld
dan
Vanwaar die haat op dWc?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
HBO'ers die bij studentenverenigingen zitten en pretenderen iets voor te stellen op basis van hun vaders geld
dan
Haha jeugdtrauma's?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarvan 1/4e hard gehit is door de recessie afgelopen jaren.
Alhoewel het wel baas is als je met je Eastpackje naar school komt in de RANGE ROVER van je pa![]()
.
Hey, ik ben zelf ook een thousannair* jaquote:
Ja prachtig voor een judoka, wel zware gewichtklasse (-100kg)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef jna het volgende:
Damn, die rug van Henk Grol (judoka)![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |