Je had er wat aan kunnen doen, maar nee, trein gemistquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat ik een asociale kut-autist ben. Dat is aangeboren, hoor.
Vooral omdat ik er op de oorspronkelijke foto nou niet echt als een walvis uitziequote:
Stap 1 is het erkennen van het probleem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral omdat ik er op de oorspronkelijke foto nou niet echt als een walvis uitzie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Stap 1 is het erkennen van het probleem.Dat lukt alleen als er ook daadwerkelijk een probleem isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Gezien de omvang toch wel een beetje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral omdat ik er op de oorspronkelijke foto nou niet echt als een walvis uitzie.
Ja, ja, nu probeer je je weer in te likken, hequote:
Ik had gehoopt dat je het lekker vondquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, nu probeer je je weer in te likken, he.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Niet m'n beste werk.Dat zijn de betere walvissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Niet m'n beste werk.GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:21 schreef ACT-F het volgende:
In de rosse buurt heb je ook altijd van die walvissen achter de ramen![]()
[ afbeelding ]
Je moet stoppen op je hoogtepunt zeggen ze altijd. Die eerste shop van daarnet was m'n hoogtepunt.quote:
Ik merk het jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet stoppen op je hoogtepunt zeggen ze altijd. Die eerste shop van daarnet was m'n hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:21 schreef ACT-F het volgende:
In de rosse buurt heb je ook altijd van die walvissen achter de ramen![]()
[ afbeelding ]
Dom domquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, zometeen.In een onopgemaakt bed.
Dat zou jij doen, maar nee, verzuimdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dom dom. Mijn bedden zijn wel opgemaakt
.
Sanquote:
Heb je de spammail op je site nog op kunnen lossen?quote:
Neequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:30 schreef ACT-F het volgende:
Zal ik me ook eens aan een moeilijke Photoshop wagen? San, als een levensechte walvis
Ik ben al begonnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het is nu wel een keer genoeg. Neem maar een ander slachtoffer.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik meer puf had, had ik water uit haar tetten laten spuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |