Ik ben sinds kort ook ineens weer 'gek op mac'. Heel raar is dat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
He, ik kan er niks aan doen dat McDonalds zo lekker is.
Hij komt net de straat in rijden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar goed, ik hoor dat de bulldozer al naar je onderweg is, dus nog even en ze tillen je weer in bed.Zijn we weer even verlost van dat gedram van je.
Wel respect hoor voor je ouders. Elke dag de gevel deels slopen en weer opbouwen. Alles om toch de dochter in huis te kunnen houden.quote:
Altijd al gedacht dat hij achterlangs wel zag zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Komt hij ook weer aan met z'n
Ben je de bitch van Redbaron of zo?
Of duwen ze je gewoon de tuin in of zo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel respect hoor voor je ouders. Elke dag de gevel deels slopen en weer opbouwen. Alles om toch de dochter in huis te kunnen houden.
Het is best een opoffering. Ze zijn ook bang dat ik altijd alleen zal blijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel respect hoor voor je ouders. Elke dag de gevel deels slopen en weer opbouwen. Alles om toch de dochter in huis te kunnen houden.
Ach, alleen! Drama queen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is best een opoffering. Ze zijn ook bang dat ik altijd alleen zal blijven.
Ja, alleen is natuurlijk relatief.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, alleen! Drama queen.Vergeet dat ongedierte en de schimmels tussen al je vetrollen niet.
Die zit op d'r knietjes onder m'n bureauquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[Hans Teeuwen hypothese-sketch]
"Eeeeuuuuhhhh... JAAAAAA."
[/Hans Teeuwen hypothese-sketch]
Een wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Een 'nudge'-functie als in MSN, ik wil het hier op Fok.
Dat ik hier op een knopje druk (whehehehe) en dat er op haar 'internet communications device' een belletje gaat. Zo van: triiiiiiiiiiiiiiiiiiing triiiiiiiiiiiiiiiing.quote:
O dat, iets wat ICQ al jaren heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ik hier op een knopje druk (whehehehe) en dat er op haar 'internet communications device' een belletje gaat. Zo van: triiiiiiiiiiiiiiiiiiing triiiiiiiiiiiiiiiing.
Dat is echt zo irritantquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ik hier op een knopje druk (whehehehe) en dat er op haar 'internet communications device' een belletje gaat. Zo van: triiiiiiiiiiiiiiiiiiing triiiiiiiiiiiiiiiing.
Mmmmm... ik krijgquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal het voor de gein weer eens installeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |