Wat is er loos?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:12 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik voel me bagger. Kan wel janken.
Ik ga maar eens slapen. Of zo...
quote:
Geen flauw idee. Ben gewoon verdrietig, ik weet niet waarom.quote:
Ik heb me ook uitstekend vermaaktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
Geen flauw idee. Ben gewoon verdrietig, ik weet niet waarom.
Vanavond was wel een leuke afleiding.
Weer even 50 jaar terug in de tijd voor je, hequote:
Hoort er soms bijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:21 schreef Samzz het volgende:
Die ga ik niet luisteren, dan weet ik zeker dat ik in tranen uitbarst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch voelde het als gisterenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weer even 50 jaar terug in de tijd voor je, he.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoort er soms bij![]()
Wat er nu draait wil je waarschijnlijk ook niet horen
Hmmm... NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Al is dat wel echt een prachtig nummer
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vooral het lange outro, kippenvelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nee. Al is dat wel echt een prachtig nummer
.
Of Kadanz, die goede oude nederpopquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso fan van Het Goede Doel.
Frank Boeien groep, of het Klein Orkest.quote:
Stef Bos, Circus Custers, Herman van Veenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Frank Boeien groep, of het Klein Orkest.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stef Bos, Circus Custers, Herman van Veen
Niet morgen, vrijdag of zaterdag en zondagavond!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet maar weer eens nederpop gaan draaien op R49
Donderdag dan maar?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet morgen, vrijdag of zaterdag en zondagavond!
Dan moet ik werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |