Leer je grenzen aangeven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
Het zal wel. Jullie hebben iig je lolletje gehad.
Alsof jullie daar wat op uit hadden gedaanquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jullie daar wat op uit hadden gedaan.
We zijn toch gestopt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jullie daar wat op uit hadden gedaan.
Sorry die waterstralen kon ik even niet laten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
Nu ja. Net vroeg ik het ook en toen kwamen er toch nog twee.
Trustenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Afijn. Ik gaat naar het holletje toe. Het gaat u allen goed!
Slaap ze.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Afijn. Ik gaat naar het holletje toe. Het gaat u allen goed!
Uiteindelijk ja. Nu ja, niet meer doen dus.quote:
Ik ijl een beetje naquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteindelijk ja. Nu ja, niet meer doen dus.
Ja dat is fijn voor je, maar het is wel mijn foto en ik vind het niet leuk, dus je laat het maar mooi voortaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ijl een beetje naMaar ik kon de laatste shop niet laten
Was hij ziek dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef Samzz het volgende:
Over goed nieuws gesproken, Rio is aan de beterende hand.
Ja, hij heeft ongecompliceerde chronische bronchitis. Beetje vergelijkbaar met astma bij mensen.quote:
Is het te genezen of moet die medicijnen blijven gebruiken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ongecompliceerde chronische bronchitis. Beetje vergelijkbaar met astma bij mensen.
Is niet te genezen. Hij krijgt medicatie om zijn buiktrekken te verhelpen, daarna moet ik weer gaan trainen zodat zijn longen sterker worden en hij kan er meer dan uitstekend mee leven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is het te genezen of moet die medicijnen blijven gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |