quote:
Want jij draagt ook vaak rokjes en jurkjes?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef V1z0R het volgende:
Jullie gebruiken geen talkpoeder?
Vind persoonlijk het zo minder vervelend...
Huid op huid zal wel meer uitmaken inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou V1z, wandel eens een paar uur met een rokje met zweterig weer en dan zul je ervaren dat talkpoeder niet afdoende is.
Jup. 't Is echt heel pijnlijk. Heb echt van alles geprobeerd, maar panty's gaan nog meer zweten, afgeknipte leggings e.d. kruipen op of tekenen heel lelijk. Ben heel benieuwd of dit ding het waar gaat maken. We shall see!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Huid op huid zal wel meer uitmaken inderdaad
Dat. Ik heb er nog wel eens een hardloopbroekje onder als de rok echt heel wijd is, dan kan 't wel. Maar heel charmant is dat natuurlijk niet, dan liever iets 'eleganters', als ik dan toch al een rok draag!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jup. 't Is echt heel pijnlijk. Heb echt van alles geprobeerd, maar panty's gaan nog meer zweten, afgeknipte leggings e.d. kruipen op of tekenen heel lelijk. Ben heel benieuwd of dit ding het waar gaat maken. We shall see!
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jup. 't Is echt heel pijnlijk. Heb echt van alles geprobeerd, maar panty's gaan nog meer zweten, afgeknipte leggings e.d. kruipen op of tekenen heel lelijk. Ben heel benieuwd of dit ding het waar gaat maken. We shall see!
Zo een;quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toen curves nog in waren! Ik zie een verband.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler wegens groot.
Of zo een, voor maar 4,50!![]()
Eetmeter richt zich op een bepaalde verhouding van je voeding. Zit je onder het streef wordt het al moeilijker om ze allemaal groen te houden zonder te snijden in je essentiële dingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pompidom.
O: twee maisboterhammen met pindakaas, thee met honing
L: twee maisboterhammen met hummus, paprika, tomaat en komkommer
T: thee met honing, snee brood met kaas
T: volle yoghurt met ananas, klein bakje
T: halve eierkoek
D: farfalle met tomatensaus, gehakt en Italiaanse roerbakgroenten, met wat pecorino
Eetmeter zegt:
Iets te weinig kcal (grijs, 1608), maar denk dat dat voor mij geen kwaad kan.
Iets teveel vet (geel, 61,6 gr)
Iets teveel verzadigd vet (geel, 21,2 gr)
KH goed (groen, 167,4 g)
Eiwit goed (groen, 84 g)
Vezels krap (geel, 18 g)
Al met al nog vrij tevreden. Niet perfect maar geen ramp. Weet uiteraard dat volkoren>> maisbrood, maar we hadden misgegrepen
Ik weet de verschillen tussen de yoghurts niet zo heel goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:59 schreef An24 het volgende:
Ik ben eigenlijk geen voorstander van magere yoghurt Vaiz. Alle goede dingen zijn eruit, weinig voedingstoffen meer. Neem dan biogarde of Griekse Yoghurt. Zit je langer vol van en is ook lekkerder.
Ik heb mijn GU Nähwert Tabellen er even bijgepakt, maar volgens mij heeft het alleen op het vitamina A-gehalte een significante invloed. En op het vetgehalte en de kalorien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:59 schreef An24 het volgende:
Ik ben eigenlijk geen voorstander van magere yoghurt Vaiz. Alle goede dingen zijn eruit, weinig voedingstoffen meer. Neem dan biogarde of Griekse Yoghurt. Zit je langer vol van en is ook lekkerder.
Heb de foto gemist geloof ik. Neem aan dat het een mooi jurkje is en dat het je prachtig staatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Over een weekje ben ik wakker geworden in Tallinn!
En ik heb mijn nieuwe jurkje aan vandaag
Niet gemist, is non-existentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb de foto gemist geloof ik. Neem aan dat het een mooi jurkje is en dat het je prachtig staat
Vetten zijn niet slecht. Cholesterol wordt pas een probleem als je verder ook veel dierlijke vetten eet. Cijfertjes zijn prima, maar het is lekkerder en je zit er langer vol van. Heb je ook de cijfertjes van Griekse yoghurt? Voor zover ik weet zijn de verhoudingen in Griekse yoghurt anders dan in gewone yoghurt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn GU Nähwert Tabellen er even bijgepakt, maar volgens mij heeft het alleen op het vitamina A-gehalte een significante invloed. En op het vetgehalte en de kalorien.
Yoghurt vol: kcal 61, eiwit 3.3, vet 3.5, kh 4, chol 11, natrium 48, kalium 157, calcium 120
Yoghurt 1.5: kcal 44, eiwit 3.4, vet 1.5, kh 4.1, chol 5, natrium 49, kalium 155, calcium 123
Yoghurt mager: kcal 32, eiwit 3.5, vet 0.1, kh 4.2, chol 0, natrium 50, kalium 150, calcium 125
qua cholesterol is het zelfs beter.
Ligt er een beetje aan wat er voor de rest op het menu staat. Vrouwen die vetarm eten hebben vaak problemen met de hormoonhuishouding en opname van vetoplosbare vitamines (dat zijn vaak vitamines die in je hersenen nodig zijn, want hersenen = vet). Geloof dat 30% van de vrouwen die magere zuivel aten, verminderd vruchtbaar was.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
Qua voedingsstoffen ga ik voor mager, qua smaak voor een mix uit yoghurt en kwark.
Haha, zal je echt prachtig staan!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet gemist, is non-existent. Het is deze. En mn collega's zingen nu de hele tijd 'lady in red' als ik ergens binnenloop
.
Nee, die heb ik niet, sorry. Overigens vind ik volle yoghurt dus niet lekkerder en zit ik er ook niet langer vol van. Het laatste maakt bij mij echt geen verschil. Dus heb ik een voorkeur voor magere yoghurt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Vetten zijn niet slecht. Cholesterol wordt pas een probleem als je verder ook veel dierlijke vetten eet. Cijfertjes zijn prima, maar het is lekkerder en je zit er langer vol van. Heb je ook de cijfertjes van Griekse yoghurt? Voor zover ik weet zijn de verhoudingen in Griekse yoghurt anders dan in gewone yoghurt.
En daar maak ik me al helemaal geen zorgen overquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat er voor de rest op het menu staat. Vrouwen die vetarm eten hebben vaak problemen met de hormoonhuishouding en opname van vetoplosbare vitamines (dat zijn vaak vitamines die in je hersenen nodig zijn, want hersenen = vet). Geloof dat 30% van de vrouwen die magere zuivel aten, verminderd vruchtbaar was.
/bak volle kwark leeglepelt
Prachtige jurk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet gemist, is non-existent. Het is deze. En mn collega's zingen nu de hele tijd 'lady in red' als ik ergens binnenloop
.
heb je geen oordoppen? Ik doe soms gewoon mijn oordoppen in (ook al luister ik niet naar muziek)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:22 schreef Perruche het volgende:
Je rode jurkje, xm? Issie mooi?
Ja henk, het Is weer zo'n dag. Zit naast een praatgraga amerikaan. Normaal vind ik dat niet erg maar ik heb er echt geen zin in!!
Dus total smaakt niet naar kwark, maar kwark is zuur en total is zuur.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:31 schreef Novem het volgende:
Volle Griekse yoghurt van Total smaakt niet naar kwarkKwark is zzzuuuurrrr
Volle Griekse yoghurt smaakt wel een beetje naar room of boter
Magere Griekse yoghurt van Total is ook zzzuuurrrr
Einde statement![]()
Ow, shoot!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:35 schreef V1z0R het volgende:
Vol/mager, HPKW, zou het werken maar opgeven voor vandaag, je mist dingen
Het overgrote deel van je cholesterol haal je niet uit voedsel, maar wordt door je lichaam zelf aangemaakt uit carbs en vet. Vooral cholesterol uit carbs = slecht cholesterol. En vergeet niet dat je hersenen uit cholesterol bestaan..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:25 schreef the85mc het volgende:
Goedemorgen! haha al zwanger als ze naar je wijzen, aparte vingers hebben ze dan
En over cholesterol enzo: vetten in melkproducten zijn dierlijk, dus ik ben vooral fan van de magere varianten. Vorig jaar was een keer cholesterol bij mij getest en volgens de arts was dat erg netjes. De verhouding was 3.2 ofzo. Ik weet niet wat dat zegt maar de arts was er tevreden over..
Mental imageryyyquote:
niet met yoghurtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:06 schreef V1z0R het volgende:
Zuur is niet lekker!?
Kwark, grapefruit, citroen, bitterlemon, tonic, zure matten, zigeunersalade allemaal lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
"quote:
Interessant!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Het overgrote deel van je cholesterol haal je niet uit voedsel, maar wordt door je lichaam zelf aangemaakt uit carbs en vet. Vooral cholesterol uit carbs = slecht cholesterol. En vergeet niet dat je hersenen uit cholesterol bestaan..
In je celwanden zit 50% verzadigd evt en 50% onverzadigd vet, als het goed is. Omdat we te weinig onverzadigd binnenkrijgen ids de balans niet meer goed en moeten we meer omega-3 eten. Wanneer er een onverzadigd transvet langskomt (koekjes, frituur), neemt dat de plek in van een (goede) verzadigde keten uit het celmembraan, dat vetzuur komt in je bloed terecht en zorgt voor een hoger cholesterol-gehalte.
Roomboter is beter dan Becel.
Visoliequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Interessant!
Ik wist wel dat transvetten slecht waren, maar die zitten in producten die ik toch bijna nooit eet. Ik dacht altijd dat roomboter ook niet zo geweldig was omdat er veel verzadigde vetten in zitten. En verzadigd = verkeerd had ik altijd geleerd, maar dat kan natuurlijk allang achterhaald zijn..
Meervoudig onverzadigd zijn de goede vetten toch? Ik gebruik wel redelijk veel plantaardige vetten (olijfolie enzo, dat is omega6 en 9 toch?) maar ik eet eigenlijk te weinig vette vis. Is het dan verstandig om van die omega 3 capsules te eten?
Nou, het is nooit meer een teringzooi in huis, dat is al fijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:43 schreef Perruche het volgende:
Oohw het is zo'n mooi weer en ik moet binnen zitten!
Coco je bent we'll lekker aan het poetsen he? Is het al een beetje schoon?
Oh, ja, maar normaal zou ik iedere dag stofzuigen ook achterlijk vinden hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:53 schreef Novem het volgende:
Jeetje Coco, dat klinkt fanatiekBeetje last van nesteldrang?
![]()
Wel tof als je het zo bij kan houden.
Ik maak eens per week alles schoon, vind ik zat en het ziet er altijd netjes uit.
Iedere avond stofzuigen en stoffen zou bij mij snel resulteren in een stofzuiger van 10 hoog naar beneden
Ben wel bereid om naast 1 keer stofzuigen eens per week ook de swiffer er doorheen te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou awesome zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:59 schreef the85mc het volgende:
Eigenlijk moet je voor dat langharige tuig een kattenluikje hebben met ingebouwde dyson.. Net als die soort handendroger van dyson.. Maar denk dat de katten dan nooit meer binnenkomen.. Heb je ook het harenprobleem opgelost
Mariababiesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet misschien ook maar eens aan de nesteldrang, dan krijg ik hopelijk ook zin in opruimen*chaoshuis heeft*
Kittiez
Het gaat om de verhoudingen. Door fout voer van ons en onze voeding (mais = diervoer, vol met linolzuur = omega-6) liggen de verhoudingen scheef en hebben we vooral een tekort aan omega-3.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:32 schreef the85mc het volgende:
Interessant!
Ik wist wel dat transvetten slecht waren, maar die zitten in producten die ik toch bijna nooit eet. Ik dacht altijd dat roomboter ook niet zo geweldig was omdat er veel verzadigde vetten in zitten. En verzadigd = verkeerd had ik altijd geleerd, maar dat kan natuurlijk allang achterhaald zijn..
Meervoudig onverzadigd zijn de goede vetten toch? Ik gebruik wel redelijk veel plantaardige vetten (olijfolie enzo, dat is omega6 en 9 toch?) maar ik eet eigenlijk te weinig vette vis. Is het dan verstandig om van die omega 3 capsules te eten?
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Nou, laten we dat nog maar even niet doenAl zouden de mister en ik denk ik wel droppige mollige hobbitbaby's krijgen
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gaat om de verhoudingen. Door fout voer van ons en onze voeding (mais = diervoer, vol met linolzuur = omega-6) liggen de verhoudingen scheef en hebben we vooral een tekort aan omega-3.
Een celmembraan bestaat voor de helft uit verzadigde vetzuren en de andere helft onverzadigd. Hoe hoger de plaats van de dubbele binding (3, 6, 9), des te beweeglijker/vloeibaarder is het celmembraan. Hoe beweeglijker, des te beter kunnen alle processen die door de celwand heen gaan kunnen gebeuren. Immuunsysteem is een voorbeeld, maar ook andere dingen die door de celwand transporteren.
[ afbeelding ]
Je ziet de fosfo-lipide met 2 staarten, 1 verzadigde keten en 1 onverzadigde keten, Membraan bestaat uit 2 lagen van die dingen. Als beide staarten verzadigd zijn, dan nemen ze minder ruimte in en is het membraan minder beweeglijk. Als op de plaats van de onverzadigde staart een transvetzuur zit, dan is het ook minder beweeglijk/vloeibaar. Een transvetzuur bindt makkelijker dan een onverzadigd vetzuur, je goede onverzadigde vetzuur wordt eruit gekicked en komt als cholesterol in je bloed. Hoog cholesterolgehalte = slecht, maar dat betekent niet dat je minder vet meot eten.
Je hebt in principe de helft verzadigde en de helft onverzadigde vetzuren nodig. Verzadigde vetzuren zijn niet slecht, alleen als je te weinig onverzadigd binnenkrijgt (zoals de gemiddelde mens met gemiddelde voeding) gaat het 'mis'. Daarom wordt er zo gehamerd op onverzadigd en omega's.
Verhouding tussen de verschillende omega's met hun verschillende functies is ook niet ok. Omega-3 is ontstekingsremmend, omega-6 linolzuur = ontstekingbevorderend. Mais als veevoer bevak carbs en omega-6, spijsvertering van een koe is gemaakt op gras (tig magen, lange vertering). Geef je een koe mais, dan groeit 'ie harder ivm insuline (suiker -> insuline -> groeihormoon), maar het vet dat zo'n beest heeft is minder gezond (omdat carbs -> vet en omdat linolzuur = ontstekingsbevorderend).
TLDR: eet meer vette vis.
Mooi dat je het zo helder uitlegt. Meeste dingen heb ik ooit wel moeten leren bij biologie en later scheikunde op de uni, maar het effect van voeding wordt nooit echt goed behandeld. En dat is best jammer, want ik vind het interessant wat er allemaal in je lichaam gebeurt met/door voeding.quote:
Ja zoiets, al paar keer over gedroomdquote:
Fuk de eetmeterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Van eetmeter mag ik niet zoveel vet(te vis)!![]()
^^quote:
Eetmeter only hurts, it never helps, you fight through that shit! 'Cause a year from now when you're kickin' it in the Caribbean, you're gonna say to yourself Marsellus Wallace was right!quote:
En Becel liefhebbers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Dat ding is gemaakt door carbs fanatics
De bats, HPKW?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En Becel liefhebbers.
Over Becel gesproken, ik ben echt in shock over hoe Leontien van Moorsel eruit ziet in die reclame.
Dat haar?! Waarom?!
Ze zat gister ook bij dat rtl programma rond half zeven. Ik vond het haar zeker tien jaar ouder maken. Zat ze daar met van die grote bambi ogen. Echt zondequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En Becel liefhebbers.
Over Becel gesproken, ik ben echt in shock over hoe Leontien van Moorsel eruit ziet in die reclame.
Dat haar?! Waarom?!
Scherpquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De bats, HPKW?
/Terugdenkt aan gister
De wattes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De bats, HPKW?
/Terugdenkt aan gister
Opmerkingen maken over mensen die je er verminderd goed uit vindt zien denk ik zo!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De wattes?
* HenkPietKlaasWim is nog niet zo wakker geloof ik. Ben benieuwd of dat nog goed gaat komen vandaag.
In een hoekje depressief lopen te blehren en gaan lopen denken over waar het fout is gegaan in de ontwikkeling van m'n hersenen/psyche dat ik dit soort dingen verzin...quote:
quote:
You worry too muchquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In een hoekje depressief lopen te blehren en gaan lopen denken over waar het fout is gegaan in de ontwikkeling van m'n hersenen/psyche dat ik dit soort dingen verzin...
Ah joh, iedereen zegt wat anders. Elk onderzoek ook. Kies iets wat jou leuk en hendig lijkt en blijf daar bij, ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Ik krijg mixed signalsEn mensen zich maar afvragen hoe mensen toch dik worden tegenwoordig!
"Ik moet veel goed vet en van de eetmeter veel carbs, dus ik eet ALLESSSS"![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Ik krijg mixed signalsEn mensen zich maar afvragen hoe mensen toch dik worden tegenwoordig!
"Ik moet veel goed vet en van de eetmeter veel carbs, dus ik eet ALLESSSS"![]()
Ah! Dat!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Opmerkingen maken over mensen die je er verminderd goed uit vindt zien denk ik zo!
Of: de een doet het zichzelf aan, de ander heeft Dyanne.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef V1z0R het volgende:
Even een lijntje, li?Het Kate Moss dieet
Hoezo, HPKW? Beide kiezen er voor om het publiekelijk te delen toch?
Is ook, maar soms wel eens lastig als hetgeen je van nature doet niet 100% handig is voor het doel wat je voor ogen hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, iedereen zegt wat anders. Elk onderzoek ook. Kies iets wat jou leuk en hendig lijkt en blijf daar bij, ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Hehehehe, zoiets. Alleen dan anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef V1z0R het volgende:
Even een lijntje, li?Het Kate Moss dieet
Hoezo, HPKW? Beide kiezen er voor om het publiekelijk te delen toch?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
Maria, zorg even dat je goed stevig zit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat half blonde korte kopje? Vond het ook niet zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En Becel liefhebbers.
Dat haar?! Waarom?!
Becelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
Dat half blonde korte kopje? Vond het ook niet zo.
Jawel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:21 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mij maken ze geen reclame meer voor roomboter
Het kan vast wel, maar of het lekker/goed zit... Dat denk ik niet..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef loveli het volgende:
Ow, je zei 'meer'.
Tijd om nuttig te doen.
testen of jurkje onder motorpak kan![]()
Behalve delen door 0quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:
Alles kan!
Lunch
Net nog even neiuw linnen topje gescoord in de sale!
Da's delen door 1.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het kan we'll, maar je uitkomst is hetzelfde als je beginwaarde!
Echt? Ik heb altijd geleerd dat het gewoon niet kan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het kan we'll, maar je uitkomst is hetzelfde als je beginwaarde!
Gaat erom dat het er ook goed uitziet zodra je je pak uittrekt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het kan vast wel, maar of het lekker/goed zit... Dat denk ik niet..
Motorchick met wapperende haren bij helm af en met wapperend jurkje bij motorpak uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat erom dat het er ook goed uitziet zodra je je pak uittrekt.
Mission accomplished
0 is de asymptoot.. Het gaat om oneindig klein, dus net geen 0.. Maar goed tot zover wiskunde 101..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:37 schreef V1z0R het volgende:
Als je met oneindig werkt kan het volgens mij wel hoor, Mc
oneindig + 1 = oneindig
*googlen gaat*
Een snel gekeken kreeg ik dit: "If "infinity" is interpreted as any specific transfinite cardinal number in cardinal arithmetic, then "infinity plus 1" = k+1 = k."
De dame op facebook is ook een soort commercial voor topvintagequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, zoiets. Alleen dan anders.
QFT to the max!quote:
Daar zijn limieten toch voor uitgevonden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:33 schreef the85mc het volgende:
delen door 0 kan inderdaad niet..
Stel:
1:1 =1.
1: 0.1: = 10
1: 0.01 = 100
1: 0.000001 = 1000000
1: oneindig klein maar geen 0 = oneindig
1: 0 = meer dan oneindig en dat kan niet.
Het is ook te warm voor dit soort dingenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
0 is de asymptoot.. Het gaat om oneindig klein, dus net geen 0.. Maar goed tot zover wiskunde 101..
Het moet dan groter zijn dan oneindig. Want oneindig groot x 0 is nog steeds nul. Dus het moet groter zijn dan oneindig maar dan kan dus niet.. Naja ik was ook nooit zo'n ster in wiskunde. Ik kan het niet anders uitleggen..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is ook te warm voor dit soort dingen
Weet in ieder geval dat het geen reeël getal is. Oneindig dan...
Daarom is oneindig + 1 dan ook oneindigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het moet dan groter zijn dan oneindig. Want oneindig groot x 0 is nog steeds nul. Dus het moet groter zijn dan oneindig maar dan kan dus niet.. Naja ik was ook nooit zo'n ster in wiskunde. Ik kan het niet anders uitleggen..
Moet je gaan etenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef Mini. het volgende:
Tjee, het lijkt wel alsof ik mijn collega's hoor praten... Of mijn vriendje.
Ik krijg honger van je L, An!
Goed bezig! Lekker lijstje! Biefstukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef Novem het volgende:
Wiskunde, wat ben ik daar slecht inTotaal geen inzicht.
Zal ik ook eens een lijstje doen?
O - 170ml Griekse yoghurt met 2 pruimen, een handje amandelen, een handje pecannoten
L - halve avocado, salade van paprika, tomaat, rucola, kiemen, mais, 2 vk knackebrod met tonijn en een beetje mayo
T - 2 dadels en pecannoten denk ik
D - gebakken groenten, biefstuk met chili, gember, ketjap en knoflook, zilvervliesrijst
S - stukje wandelen misschien
T - koffie verkeerd
Zeer tevreden met hoe het nu gaat. Doordeweeks weet ik meestal wel wat ik ga eten, omdat ik mijn lunch 's avonds al klaar maar en vlees moet ontdooien enzo, maar ik denk er niet meer zo bij na en maak geen lijstjes meer. Heerlijk, heb het echt helemaal losgelaten.
What she saaaidquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed bezig! Lekker lijstje! Biefstuk
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:43 schreef V1z0R het volgende:
Prijs de Hee... uh, kleding!
Misschien is dit alleen van toepassing op kleding dat een beetje gekrimpt is of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:19 schreef Probability het volgende:
Ik heb een nieuwe tas
Ik hoop geen echteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Hij is van leer, nu met een code 15% korting en nee het is geen echte weet eigenlijk niet eens welke echte je bedoeltquote:
Had ik moeten wetenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Laureline het volgende:
De echte. Vooral de prijs is heel, eh, echt.
Iets zuurs in elk gevalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef Probability het volgende:
als artisjokkenharten gemarineerd zijn, waar zijn ze dan vaak in gemarineerd?
Valt mee hoor, maar 300 onder mijn normale menu, er moet nog ff wat af. Druiven hebben best veel kcalsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:44 schreef Nallie het volgende:
Niet zoveel he Mar?! Is dat express? of voel je je niet goed?
Wat veel suikers Jag, maar wel heerlijk lijstjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje
O: 4 volkorenwafels met frambozen aardbeien prutje, halve nectarine, twee pruimen
L: 2 volkorenboterhammen met gerookte ham,1 met hagelslag, halve nectarine, twee pruimen.
T: volkorenwafel met nutella
D: risotto met kantarellen en wat spekjes, geroosterde wortels.
T: aardbeien
het was inderdaad lekker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wat veel suikers Jag, maar wel heerlijk lijstje
Hoe is het samenwonen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Samenwonen bevalt tot nu toe goed. Gek om te beseffen dat we voorlopig geen afscheid hoeven te nemen....
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Probability het volgende:
Hee mo! http://mashable.com/2012/08/01/unbaby-me-facebook/
Utrechtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef the85mc het volgende:
Ik had een goede motivatie om mijn rondje even af te raffelen, ik voelde het spetteren dus even wat extra gas gegeven. Keihard door de biltstraat en voorstraat geragd, bochten over de stoep afgesneden, van hoge bushaltes gejumpt, kortom de hooligan op de fiets uitgehangen maar ik was mooi op tijd terug
Bah wat eng!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:38 schreef Probability het volgende:
aah creepy, net al 15 hele echte dromen gehad als in heel erg echt levendig, op een gegeven moment ging het te ver, werd ik wakker in bed maar voelde ik alsnog de stalen buizen van de attractie waar ik net inzat in bed. En dat ik voelde dat mensen mij wakker probeerden te krijgen door contact te zoeken door mij aan te raken maar dat ik diep in de droom bleef en dit opnieuw en opnieuw. In de droom kon ik ik het tijdelijk 'stoppen' en wakker worden. Maar dan kwam ik weer terug in de droom. Net maar 100x help geroepen te hebben in de hoop dat iemand mij hoorde, had het idee dat ik in een soort coma zat, dat idee kreeg ik, werd ik dit keer echt wakker in m'n bed. Wat ik niet zo goed geloofde omdat het al 20x gebeurd was maar dan voelde ik bijvoorbeeld een stapel frame naast m'n kussen en zat ik weer in een enge achtbaan/in een pinball iets met iemand die zei dat ik voor altijd van hem was en nooit meer weg zou komen.
Heb ook echt het gevoel alsof iemand aan m'n mond heeft lopen trekken/op gezicht heeft geduwd om mij wakker te krijgen.
Durf niet meer zo goed te slapen, maar alles waar ik bang voor was gebeurde in de droom dus zou het positief moeten proberen te sturen of zo.
Bah super eng dat je denkt dat je wakker wordt en dat niet wordt en dat in je droom iemand zegt dat je voor altijd van hem bent en je nooit meer uit deze droomtoestand laat gaan.
Brrr
Dit zou een prima menu zijn voor mij om op gewicht te blijven, wat betekent dat het voor normale mensen en zeker voor sportende mensen zo'n 600 tot 800 kcal te weinig is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi! Again lijstjes posten it is!
Billy, klinkt creepy!
Lijstje:
O1: Pruim en banaan
O2: 250 ml magere kwark met wat muesli
L: Soep met rauwkost
T: 250 ml kwark met fruit (appel, peche, pruim)
D: 3 boterhammen met kalkoenfilet en thaise curry roomkaas. Tomaten (5), komkommer (1), bloemkool (1/2).
T: ?
S: indien tijd: half uurtje lopen en wat Jillian
De sport is nog tussen haakjes, afhankelijk van de drukte hier (het is de laatste weken nooit gelukt om hier te gaan lopen...). En als er sport bijkomt eet ik nog 2 boterhammen 's avonds...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dit zou een prima menu zijn voor mij om op gewicht te blijven, wat betekent dat het voor normale mensen en zeker voor sportende mensen zo'n 600 tot 800 kcal te weinig is.
Sjaapje eet inderdaad altijd erg weinig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dit zou een prima menu zijn voor mij om op gewicht te blijven, wat betekent dat het voor normale mensen en zeker voor sportende mensen zo'n 600 tot 800 kcal te weinig is.
Als ik invoer in eetmeter of andere kom ik altijd rond 1800 uit...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sjaapje eet inderdaad altijd erg weinig.
Ik niet. Maar dat komt misschien omdat ik je porties niet precies kan inschatten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:04 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Als ik invoer in eetmeter of andere kom ik altijd rond 1800 uit...
Meestal wel grote porties, maar inderdaad als ik hier de ganse dag zit durft het soms wat weinig zijn. Thuis eet ik wel veel van het avondeten. Merk gewoon dat als ik veel eet voor lunch (boterhammen, broodje, ...) dat ik veel vlugger terug honger heb. Dan splits ik het liever wat op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dat komt misschien omdat ik je porties niet precies kan inschatten.
Ruim genomen kom ik met je lijst van vandaag hooguit op 1200.. tenzij de soep zo dik is dat je lepel er in blijft staan kom je hier niet mee aan de 1800.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:04 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Als ik invoer in eetmeter of andere kom ik altijd rond 1800 uit...
Daarom had ik een behoorlijke soep gerekend, maar ik gok gezien de magere kwark etc. dat het geen snert of minestrone gaat zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Is ook altijd lastig inschatten.
Vooral soep, soep kan zijn een lichte groente soep met mager rundvlees, of een dikke snert met swienehakse zijn. Praat je zo over een dikke 400 verschil.
Zeker! Een van de leukste steden van Nederland! Wist ook niet dat jij er woonde.. Al lang?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Utrecht![]()
Ik wist helemaal niet dat jij daar ook woont.
Ik denk dat ik ze wel terug krijg. Heb gister mailtje gehad en daarin moest ik wat nummers doorgeven van de 2 tickets die ik nog wel heb.. Ik kreeg een out of office reply terug, maar maandag was ze weer op kantoor.quote:
Oh weet ik nog niet, zie ze eerst maar eens terug te krijgenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze wel terug krijg. Heb gister mailtje gehad en daarin moest ik wat nummers doorgeven van de 2 tickets die ik nog wel heb.. Ik kreeg een out of office reply terug, maar maandag was ze weer op kantoor.
Maar nog wel interesse dus
Ik vind het nog steeds heel flauw dat mijn kerel 4 keer zoveel als ik móet eten om uberhaupt op gewicht te blijven. Wie weet later als ik groot ben en in Italie woon met minder pijn (dus meer beweging) dat ik dan ook weer wat meer op mijn menu kan gooienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zeker! Een van de leukste steden van Nederland! Wist ook niet dat jij er woonde.. Al lang?
En wat weinig staat er op sommige lijstjes.. Met zo weinig eten zou ik echt van mn stokkie gaan. Ik ben niet echt van het minder eten, maar van het meer sporten.. VInd ik ideaal, lekker bewegen en lekkere dingen kunnen eten. Nu heb ik als man natuurlijk ook makkelijk praten, uurtje flink sporten en je bent 1000kcal verder..
whaha, mijn dagrantsoen voor Dquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef V1z0R het volgende:
Is in ieder geval wat, Mc
Donderdag!
Is bruine bonen-dag
Zo'n D is dus al snel zo'n 1300kcal
Dat hoop ik ook voor je! En het is maar goed dat ik geen italiaan ben want dan zou ik helemaal vierkant worden.. Sowieso vind ik bijna alles uit de mediterrane keuken lekker. Vooral nagerechten zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds heel flauw dat mijn kerel 4 keer zoveel als ik móet eten om uberhaupt op gewicht te blijven. Wie weet later als ik groot ben en in Italie woon met minder pijn (dus meer beweging) dat ik dan ook weer wat meer op mijn menu kan gooienWant Italiaans eten =
Laatst had ik bijna 3 dagen in 1 Dquote:
Ik zal wat pastasalade ofzo nemen ook bij de rauwkost. Meer sporten en dus meer eten zou ik graag ook doen, maar ik 'woon' momenteel op mijn werk... Dat maakt het plannen en meenemen er ook niet gemakkelijker op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Daarom had ik een behoorlijke soep gerekend, maar ik gok gezien de magere kwark etc. dat het geen snert of minestrone gaat zijn.
Sjaapje: ga gewoon volle kwark eten, kan makkelijk. En idd, nog wat bij de lunch, rauwkost is verwaarloosbaar, soep is ook niet veel meer dan drinken.. doe er een omelet met groentes bij ofzo.
Da's nog geen excuus voor een rolstoeldieet schatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:44 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik zal wat pastasalade ofzo nemen ook bij de rauwkost. Meer sporten en dus meer eten zou ik graag ook doen, maar ik 'woon' momenteel op mijn werk... Dat maakt het plannen en meenemen er ook niet gemakkelijker op.
Vervelend Maria! Je doet geen krachttraining toch? Dus spieren zal t niet echt zijn. Vocht kan wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grom. Ik wil helemaal niet perfect moeten eten![]()
Maar ik word zwaarder, joechei. Snap er geen kont meer van
harhar ze zei 'kont'.
Excuus 'allemaal spieren!/nog niet gepoept!/warmte!' gaat maar zo ver he![]()
Ik heb net zelfs al dietisten gegoogled.... Jaja.
Nee alleen op zaterdag met kleine gewichtjes, lijkt me inderdaad niet dat dat zoveel spier aan zou zetten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vervelend Maria! Je doet geen krachttraining toch? Dus spieren zal t niet echt zijn. Vocht kan wel.
Misschien toch eens proberen om een weekje de vetjes flink naar beneden te gooien. Of low carb proberen als een soort kickstart?
Wat nallie zegt en niet teveel zoute dingen eten.. Dan kan het ook geen vocht zijn..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grom. Ik wil helemaal niet perfect moeten eten![]()
Maar ik word zwaarder, joechei. Snap er geen kont meer van
harhar ze zei 'kont'.
Excuus 'allemaal spieren!/nog niet gepoept!/warmte!' gaat maar zo ver he![]()
Ik heb net zelfs al dietisten gegoogled.... Jaja.
Eichmann is wel een mooie filmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:30 schreef the85mc het volgende:
Vanavond ga ik ff filmpje kijken maar moet nog bedenken welke. Iemand tips?
Mogen best wat onbekendere films zijn. Ik vind misdaad/oorlogs films het leukst om naar te kijken, zoals inglorious basterds, reservoir dogs, maar ook onbekendere zoals Eastern promises.. Iemand nog pareltjes in dit segment? (afgezien van the shawshank redemption, the godfather etc..)
Nja voel me idd wel wat opgeblazen zeg maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:42 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat nallie zegt en niet teveel zoute dingen eten.. Dan kan het ook geen vocht zijn..
Merk je aan je kleding ook iets?
Ehm. Goeie. Denk nu twee maandjes weer ofzo..? Met pieken en dalen wel, maar sport gaat alweer een tijdje vrij consistent redelijk (2-3 uur per week). Hetzelfde blijven is nog tot daar aan toe, maar aankomen is wel heel meh.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoelang heb je dit 'regime' al Maria??
Kan mij zo goed voorstellen dat je baalt dat het niks oplevert.
Denk dat het the girl with the dragon tattoo wordt.. Is niet echt oorlogs film maar heb deze nog niet gezien. Jij woont in hoogeveen toch? Ga je dan naar meppeldag?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Andere oorlogsfilms die het kijken waard zijn: Platoon, Apocalypse now, Schindlers list, Guns of navarone, Thin Red Line, Full metal jacket, black hawk down, pork chop hill...
Bridge too far natuurlijk, heroes of telemark, jarhead...
Is het warm in NL? Bij mij scheelt dat al snel een kilo of 2 en een kledingmaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehm. Goeie. Denk nu twee maandjes weer ofzo..? Met pieken en dalen wel, maar sport gaat alweer een tijdje vrij consistent redelijk (2-3 uur per week).
Ik ga maar weer even op werk focussen, ik ben srsly een beetje sjacherijnig![]()
Moet ik ook nog zienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Denk dat het the girl with the dragon tattoo wordt.. Is niet echt oorlogs film maar heb deze nog niet gezien. Jij woont in hoogeveen toch? Ga je dan naar meppeldag?
Ben er ook lang niet meer geweest. Ging eerder vaak met collega's daar naar toe. Onmeunig veel bier drinken. Ben daar ook mn basisschool meester wel eens tegengekomen. Die was redelijk van de wereld, maar hij zou wel even een vrouw voor me regelen. Komt ie aan met een vrouw van 15 jaar ouderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet ik ook nog zien
Eerder wel vaak, nu tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Word oud en zo![]()
What happens in Meppel stays in Meppelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef V1z0R het volgende:
lijkt me ook inderdaad, jammer genoeg nooit een leraar gezien tijdens stappen
Da's het mooie van meppeleravond, dronken oudere vrouwen![]()
En dan gewoon vunzig lopen te zeuren terwijl d'r kinderen 2m verderop staan
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef V1z0R het volgende:
lijkt me ook inderdaad, jammer genoeg nooit een leraar gezien tijdens stappen
Da's het mooie van meppeleravond, dronken oudere vrouwen![]()
En dan gewoon vunzig lopen te zeuren terwijl d'r kinderen 2m verderop staan
Koolhydraten ook volgens mij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:09 schreef _aurum_ het volgende:
Je vetten heb je nodig voor je hormoonhuishouding
.
Li kan het vast mooier uitleggen, maar je hebt geen carbs nodig om te overleven, vetten wel.quote:
Je hebt alles nodig, maar wel de juiste versie & in de goede verhouding. En ik denk dat Maria daar nog wel wat aan kan tweaken. Wel jammer dat het zo moeilijk gaat, overigens!quote:
Yes ga ik doen/proberenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
je hebt alles nodig, maar wel de juiste versie & in de goede verhouding. En ik denk dat Mariaatje daar nog wel wat aan kan tweaken. Wel jammer dat het zo moeilijk gaat, overigens!
*hug*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yes ga ik doen/proberenCiao suikers en slechte vetjes, hello betere carbs en wat vaker carbloze diners.
Mwuh
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Probability het volgende:
Hee mo! http://mashable.com/2012/08/01/unbaby-me-facebook/
Er zijn essentiele aminozuren en essentiele vetzuren (kunnen we zelf niet aanmaken), geen essentiele koolhydraten. Die vetzuren zijn niet alleen nodig voor hormonen, maar ook zenuwstelsel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Li kan het vast mooier uitleggen, maar je hebt geen carbs nodig om te overleven, vetten wel.
Voor duursport en shizzle heb je wel carbs nodig.
Ik wil ook niet in extremen praten. Vandaar dat ik ook aanhaal, verminder carbs. Ik zeg niet ga low carbs!!!111einzEinz!!11
Een ontopic topickaap!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Nu voel ik me jankerig![]()
Zou best eens kunnen dat Aurum gelijk heeft, al zijn er verder nog geen signalen
Ik denk dat ik maar even niet meer moet focussen op eten voor nu
En scuzi voor soort van topickaap, moest even mekkeren.
Harhar denk steeds meer dat Aurum gelijk zal hebben![]()
Nou, die foto die je laatst plaatste (in sportkleding), voor mijn gevoel zag je daar echt wel strakker uit dan toen bij de 'BBQ' meet bij Phaidraquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een ontopic topickaap!
En ik snap het helemaal! Mocht het je boeien, ik ben nu zo'n 5 maanden behoorlijk fanatiek aan het trainen, eet over het algemeen behoorlijk netjes en val ook niet af en mn afmetingen worden ook niet kleiner ofzo. Wel ben ik sterker geworden en ben ik wat gespierder geworden.
Maar om nu te zeggen dat je echt een verschil ziet?! volgens mij niet echt.
Tnx, het is ook wel strakker dan toen, maar dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, die foto die je laatst plaatste (in sportkleding), voor mijn gevoel zag je daar echt wel strakker uit dan toen bij de 'BBQ' meet bij Phaidra
Oh, ja goed! Blijkt geen suiker te zijnquote:
True, dat weet ik idd nog wel. Maar wel grappig dat je gewicht en omvang zo weinig schelen, terwijl ik wel écht duidelijk verschil zie!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tnx, het is ook wel strakker dan toen, maar dat is ook niet zo moeilijk.![]()
Vorig jaar had ik een paar maanden helemaal niets gedaan qua sporten dankzij een bepaald enkel incident.
Gewicht van toen en nu verschilt ook amper. Omvang ook niet.
Zit wel goed in mn vel iig, dus ik klaag niet al te hard, maar jurkjes en rokjes technisch mag er wel wat vanaf op de heupen.
Dat zal best. Maar voor de geestelijke gezondheid is het toch wel degelijk van essentieel belang genoeg koolhydraten binnen te krijgen. Heb nu geen zin om het te gaan googlen (sorry), maar het is toch echt zo. Heeft te maken met de aanmaak van bepaalde stofjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Li kan het vast mooier uitleggen, maar je hebt geen carbs nodig om te overleven, vetten wel.
Voor duursport en shizzle heb je wel carbs nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |