quote:
Want jij draagt ook vaak rokjes en jurkjes?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef V1z0R het volgende:
Jullie gebruiken geen talkpoeder?
Vind persoonlijk het zo minder vervelend...
Huid op huid zal wel meer uitmaken inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou V1z, wandel eens een paar uur met een rokje met zweterig weer en dan zul je ervaren dat talkpoeder niet afdoende is.
Jup. 't Is echt heel pijnlijk. Heb echt van alles geprobeerd, maar panty's gaan nog meer zweten, afgeknipte leggings e.d. kruipen op of tekenen heel lelijk. Ben heel benieuwd of dit ding het waar gaat maken. We shall see!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Huid op huid zal wel meer uitmaken inderdaad
Dat. Ik heb er nog wel eens een hardloopbroekje onder als de rok echt heel wijd is, dan kan 't wel. Maar heel charmant is dat natuurlijk niet, dan liever iets 'eleganters', als ik dan toch al een rok draag!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jup. 't Is echt heel pijnlijk. Heb echt van alles geprobeerd, maar panty's gaan nog meer zweten, afgeknipte leggings e.d. kruipen op of tekenen heel lelijk. Ben heel benieuwd of dit ding het waar gaat maken. We shall see!
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jup. 't Is echt heel pijnlijk. Heb echt van alles geprobeerd, maar panty's gaan nog meer zweten, afgeknipte leggings e.d. kruipen op of tekenen heel lelijk. Ben heel benieuwd of dit ding het waar gaat maken. We shall see!
Zo een;quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toen curves nog in waren! Ik zie een verband.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler wegens groot.
Of zo een, voor maar 4,50!![]()
Eetmeter richt zich op een bepaalde verhouding van je voeding. Zit je onder het streef wordt het al moeilijker om ze allemaal groen te houden zonder te snijden in je essentiële dingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pompidom.
O: twee maisboterhammen met pindakaas, thee met honing
L: twee maisboterhammen met hummus, paprika, tomaat en komkommer
T: thee met honing, snee brood met kaas
T: volle yoghurt met ananas, klein bakje
T: halve eierkoek
D: farfalle met tomatensaus, gehakt en Italiaanse roerbakgroenten, met wat pecorino
Eetmeter zegt:
Iets te weinig kcal (grijs, 1608), maar denk dat dat voor mij geen kwaad kan.
Iets teveel vet (geel, 61,6 gr)
Iets teveel verzadigd vet (geel, 21,2 gr)
KH goed (groen, 167,4 g)
Eiwit goed (groen, 84 g)
Vezels krap (geel, 18 g)
Al met al nog vrij tevreden. Niet perfect maar geen ramp. Weet uiteraard dat volkoren>> maisbrood, maar we hadden misgegrepen
Ik weet de verschillen tussen de yoghurts niet zo heel goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:59 schreef An24 het volgende:
Ik ben eigenlijk geen voorstander van magere yoghurt Vaiz. Alle goede dingen zijn eruit, weinig voedingstoffen meer. Neem dan biogarde of Griekse Yoghurt. Zit je langer vol van en is ook lekkerder.
Ik heb mijn GU Nähwert Tabellen er even bijgepakt, maar volgens mij heeft het alleen op het vitamina A-gehalte een significante invloed. En op het vetgehalte en de kalorien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:59 schreef An24 het volgende:
Ik ben eigenlijk geen voorstander van magere yoghurt Vaiz. Alle goede dingen zijn eruit, weinig voedingstoffen meer. Neem dan biogarde of Griekse Yoghurt. Zit je langer vol van en is ook lekkerder.
Heb de foto gemist geloof ik. Neem aan dat het een mooi jurkje is en dat het je prachtig staatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Over een weekje ben ik wakker geworden in Tallinn!
En ik heb mijn nieuwe jurkje aan vandaag
Niet gemist, is non-existentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb de foto gemist geloof ik. Neem aan dat het een mooi jurkje is en dat het je prachtig staat
Vetten zijn niet slecht. Cholesterol wordt pas een probleem als je verder ook veel dierlijke vetten eet. Cijfertjes zijn prima, maar het is lekkerder en je zit er langer vol van. Heb je ook de cijfertjes van Griekse yoghurt? Voor zover ik weet zijn de verhoudingen in Griekse yoghurt anders dan in gewone yoghurt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn GU Nähwert Tabellen er even bijgepakt, maar volgens mij heeft het alleen op het vitamina A-gehalte een significante invloed. En op het vetgehalte en de kalorien.
Yoghurt vol: kcal 61, eiwit 3.3, vet 3.5, kh 4, chol 11, natrium 48, kalium 157, calcium 120
Yoghurt 1.5: kcal 44, eiwit 3.4, vet 1.5, kh 4.1, chol 5, natrium 49, kalium 155, calcium 123
Yoghurt mager: kcal 32, eiwit 3.5, vet 0.1, kh 4.2, chol 0, natrium 50, kalium 150, calcium 125
qua cholesterol is het zelfs beter.
Ligt er een beetje aan wat er voor de rest op het menu staat. Vrouwen die vetarm eten hebben vaak problemen met de hormoonhuishouding en opname van vetoplosbare vitamines (dat zijn vaak vitamines die in je hersenen nodig zijn, want hersenen = vet). Geloof dat 30% van de vrouwen die magere zuivel aten, verminderd vruchtbaar was.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
Qua voedingsstoffen ga ik voor mager, qua smaak voor een mix uit yoghurt en kwark.
Haha, zal je echt prachtig staan!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet gemist, is non-existent. Het is deze. En mn collega's zingen nu de hele tijd 'lady in red' als ik ergens binnenloop
.
Nee, die heb ik niet, sorry. Overigens vind ik volle yoghurt dus niet lekkerder en zit ik er ook niet langer vol van. Het laatste maakt bij mij echt geen verschil. Dus heb ik een voorkeur voor magere yoghurt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Vetten zijn niet slecht. Cholesterol wordt pas een probleem als je verder ook veel dierlijke vetten eet. Cijfertjes zijn prima, maar het is lekkerder en je zit er langer vol van. Heb je ook de cijfertjes van Griekse yoghurt? Voor zover ik weet zijn de verhoudingen in Griekse yoghurt anders dan in gewone yoghurt.
En daar maak ik me al helemaal geen zorgen overquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat er voor de rest op het menu staat. Vrouwen die vetarm eten hebben vaak problemen met de hormoonhuishouding en opname van vetoplosbare vitamines (dat zijn vaak vitamines die in je hersenen nodig zijn, want hersenen = vet). Geloof dat 30% van de vrouwen die magere zuivel aten, verminderd vruchtbaar was.
/bak volle kwark leeglepelt
Prachtige jurk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet gemist, is non-existent. Het is deze. En mn collega's zingen nu de hele tijd 'lady in red' als ik ergens binnenloop
.
heb je geen oordoppen? Ik doe soms gewoon mijn oordoppen in (ook al luister ik niet naar muziek)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:22 schreef Perruche het volgende:
Je rode jurkje, xm? Issie mooi?
Ja henk, het Is weer zo'n dag. Zit naast een praatgraga amerikaan. Normaal vind ik dat niet erg maar ik heb er echt geen zin in!!
Dus total smaakt niet naar kwark, maar kwark is zuur en total is zuur.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:31 schreef Novem het volgende:
Volle Griekse yoghurt van Total smaakt niet naar kwarkKwark is zzzuuuurrrr
Volle Griekse yoghurt smaakt wel een beetje naar room of boter
Magere Griekse yoghurt van Total is ook zzzuuurrrr
Einde statement![]()
Ow, shoot!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:35 schreef V1z0R het volgende:
Vol/mager, HPKW, zou het werken maar opgeven voor vandaag, je mist dingen
Het overgrote deel van je cholesterol haal je niet uit voedsel, maar wordt door je lichaam zelf aangemaakt uit carbs en vet. Vooral cholesterol uit carbs = slecht cholesterol. En vergeet niet dat je hersenen uit cholesterol bestaan..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:25 schreef the85mc het volgende:
Goedemorgen! haha al zwanger als ze naar je wijzen, aparte vingers hebben ze dan
En over cholesterol enzo: vetten in melkproducten zijn dierlijk, dus ik ben vooral fan van de magere varianten. Vorig jaar was een keer cholesterol bij mij getest en volgens de arts was dat erg netjes. De verhouding was 3.2 ofzo. Ik weet niet wat dat zegt maar de arts was er tevreden over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |