quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:16 schreef Toolshed het volgende:
[..]
We zouden dus eigenlijk kinderen moeten opeten
Nee, hoezo? ik zeg alleen dat een vele malen duurdere kip niet veel beter smaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij nou serieus de Plofkip aan het promoten?
ow.. ik dacht te lezen dat jullie er ook nog van maakte dat het ''gezonder'' was net alsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, hoezo? ik zeg alleen dat een vele malen duurdere kip niet veel beter smaakt.
Nee, maar in buitenlopende kippen zit in het vlees en de eieren meer pcb en dioxine, en de kiemgetallen van plofkip zijn lager.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. ik dacht te lezen dat jullie er ook nog van maakte dat het ''gezonder'' was net als
de legbatterij eieren![]()
Maar dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben
Goed zo !quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar in buitenlopende kippen zit in het vlees en de eieren meer pcb en dioxine, en de kiemgetallen van plofkip zijn lager.
Ik eet trouwens alleen biologische eieren, smaken beter, of eieren van eigen kippen. Volgend jaar komen er hier ook kippen, voor de etensresten en het tuinafval. Gewoon bruine legkippen.
Nederlanders, rijtjeshuizen en de buren hebben kippen in de tuin, zie je het al gebeuren? Dat wordt een grote klaag- en zeurbende.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Als iedereen met een tuin een paar kipjes zou nemen en die etensresten en gras voert zou dat enorm schelen in de afvalverwerking btw
Ik heb geen tuin Pietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Als iedereen met een tuin een paar kipjes zou nemen en die etensresten en gras voert zou dat enorm schelen in de afvalverwerking btw
Vooral de hanen zullen erg geliefd zijn !quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Nederlanders, rijtjeshuizen en de buren hebben kippen in de tuin, zie je het al gebeuren? Dat wordt een grote klaag- en zeurbende.
Kippen maken niet veel herrie, en als je je buren regelmatig een doos eieren geeft..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Nederlanders, rijtjeshuizen en de buren hebben kippen in de tuin, zie je het al gebeuren? Dat wordt een grote klaag- en zeurbende.
Plantaardige kip?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin Pietmaar ik eet ook geen kip meer dus dat scheelt
![]()
Wel de 100 % plantaardige kip, heb je die wel eens geproefd trouwens?
Ik zou serieus wel eens van jou willen horen wat je daar van vind, ik vind het écht heel erg
lekker, serieus zonder dollen.
Ik koop gewoon plofkipquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:01 schreef Paul het volgende:
Let jij op of je plofkip-vlees koopt? Ik let er eigenlijk nooit op. En koop gewoon kip bij de c1000 meestal. Gewoon de goedkoopste..
[ afbeelding ]
Heb er over gedacht maar ik heb hier in de buurt wasberen (die voor de eieren gaan), vossen en andere jachtdieren. Natuurlijk is daar wat aan te doen maar dan wordt het weer zo'n projekt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kippen maken niet veel herrie, en als je je buren regelmatig een doos eieren geeft..
Een haan moet je natuurlijk niet nemen
Soja met aroma, jumquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze
http://www.devegetarische(...)he-slager-kipstukjes
Vertel mij wat, ik woon aan het bos.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb er over gedacht maar ik heb hier in de buurt wasberen (die voor de eieren gaan), vossen en andere jachtdieren. Natuurlijk is daar wat aan te doen maar dan wordt het weer zo'n projekt.
M'n collega neemt wel vaak eieren mee van z'n boerderij, altijd leuk om te zien dat eieren ook gewoon groen of blauw kunnen zijn. Die zie je niet in de supermarkt.
Neehee, doe nou niet zohooo, je zou het een keer moeten proeven, moet je eigenlijk doen jij alsquote:
Mocht ik het eens tegenkomen, maar kom eigenlijk nooit in winkels waar dit verkocht wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neehee, doe nou niet zohooo, je zou het een keer moeten proeven, moet je eigenlijk doen jij als
expert enzodan kan je pas oordelen, ik vind het serieus heel lekker en iedereen die het tot nu toe geproefd heeft ook, dus ik wil jou mening wel een weten. gewoon..... zomaar...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |