Goeden grap.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komt door de Low/Low workrates.
[ afbeelding ]
Amai, vlaamse frietekes!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Voila 1 keer. Amai ik verschoot me dood hoe kut dat menneke was
Neen naar wat mattiesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laat de ziektes eens achterwegen!
SB was je op vakantie afgelopen week
Keine inspiraziequote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
GJE bouwe je team even. Ik wil mijn nieuwe team testen.
Dacht al dat je daarom weg was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja lekker varen en zonnenhelemaal bruineboii nu
Nah was ook gestopt maar toen stoerenboii kwam wou ik ook weer ff. Snap trouwens niet wrm jullie me ineens weer verafschuwen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dacht al dat je daarom weg was.
Janmaat geblesseerd
Je binnenkomst was niet echt subtiel..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nah was ook gestopt maar toen stoerenboii kwam wou ik ook weer ff. Snap trouwens niet wrm jullie me ineens weer verafschuwen?
Haha maakt dat dan zoveel uit?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je binnenkomst was niet echt subtiel..
Breivik is koning. Tja, verwacht geen warm onthaal. Verbaast me niet dat je vrienden van zulk niveau hebt trouwens. Vind het na gisteren debiel dat je uberhaupt hier nog mag komen. We gaan je nooit mogen, en zullen je gewoon altijd uitkotsen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nah was ook gestopt maar toen stoerenboii kwam wou ik ook weer ff. Snap trouwens niet wrm jullie me ineens weer verafschuwen?
Hij had op de training een liesblessure en lijkt daar nu weer last van te hebben.quote:
Mijquote:
Haha want dat meent hij ook wel serieus jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Breivik is koning. Tja, verwacht geen warm onthaal. Verbaast me niet dat je vrienden van zulk niveau hebt trouwens. Vind het na gisteren debiel dat je uberhaupt hier nog mag komen. We gaan je nooit mogen, en zullen je gewoon altijd uitkotsen.
neequote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En jullie mochten me hoor. Tot ik hier vertrok
Er is een verschil tussen mogen en gedogen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Haha want dat meent hij ook wel serieus ja
En jullie mochten me hoor. Tot ik hier vertrok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |