SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Gervinhoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:57 schreef Rijst het volgende:
Weet iemand een goede RM uit de PL naast Valencia, Walcott en Barfa?
quote:
IF Ruizquote:
Hoezo, staat mijn YT op mijn Hyves dan? En die series zijn te slecht, dus niet bekijken aubquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je maakt het me ook wel heel erg makkelijk![]()
even je series bekijken
Ok okokok dan ga ik wel voor Forehead.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Gervinho is wel chill op RM hoor. Kan redelijk meeverdedigen, mega snel en prima workrates.
nee, maar via je naam kwam ik op je twitter account en toen ik je twitteraccountnaam googlede kwam ik op je YTquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo, staat mijn YT op mijn Hyves dan? En die series zijn te slecht, dus niet bekijken aub
Tevens nog dit:
Leeftijd 25
Nou, die series moet je maar niet bekijken. Ik kan nu geen live commentary meer doen trouwensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, maar via je naam kwam ik op je twitter account en toen ik je twitteraccountnaam googlede kwam ik op je YT
FIFA 11quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, die series moet je maar niet bekijken. Ik kan nu geen live commentary meer doen trouwens
Het is wel grappig om dit weer te zien. Ik ga zo nog eens op FIFA 11 kijken waar ik overigens nog meer dan een miljoen coins hebquote:
Die coins had je moeten verkopenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel grappig om dit weer te zien. Ik ga zo nog eens op FIFA 11 kijken waar ik overigens nog meer dan een miljoen coins heb
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:05 schreef Rijst het volgende:
Ik ga toch voor die Koreaan. Ik hou van Aziatische spelers
Of Miyaichi
Ik heb daar nog meer dan 5000 spelers en ik stond in de top 50 van club value, nu sta ik waarschijnlijk ook nog wel hoogquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die coins had je moeten verkopen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog meer dan 5000 spelers en ik stond in de top 50 van club value, nu sta ik waarschijnlijk ook nog wel hoog
Zelf maken.quote:
Ik frituur nooitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zelf maken.
Net zo makkelijk als frituren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |