Ik zou zeker niet afwachten.quote:1e schrijven getekend d.d. 16 mei, totaalbedrag ¤ 300,00
2e schrijven getekend d.d. 16 juni, totaalbedrag ¤ 200,00
Het betreft in beide gevallen hetzelfde dossiernummer, het verschil bedraagt echter 100 euro. Ervan uitgaande dat het laatste schrijven het meest actuele schrijven betreft heb ik destijds 200 euro overgemaakt.
Hij zegt dat hij ¤ 200 heeft overgemaakt. Ik snap het nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:58 schreef maji het volgende:
duidelijk toch elisa .. hij krijgt 2x een brief maand na elkaar. Nooit op gereageerd waarsch.
Maar ziet naderhand dat het bedrag opeens 100 euro lager is in de laatste maand.
Terwijl er niets betaald is. Dat is vreemd.
Hun zijn dus fouten aan het maken, wie weet klopt er helemaal niets van.
Op het moment van het 2e schrijven was er nog niet betaald.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij ¤ 200 heeft overgemaakt. Ik snap het niet
Maar dan heeft ie toch hooguit 'fictief' ¤ 100 betaaldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Op het moment van het 2e schrijven was er nog niet betaald.
Het incassobureau heeft in een van de twee brieven een fout gemaakt, en waarschijnlijk in de 2e. TS heeft 200 euro betaald, maar het incassobureau wil 300 euro hebben. Nu sturen ze TS dus herinneringen over die resterende 100 euro die ze van TS willen zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan heeft ie toch hooguit 'fictief' ¤ 100 betaald
Ik snap het echt niet hoor
Dit vind ik al raar. Wie verstopt er nu post in een kast?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:53 schreef boes80 het volgende:
Eind juni vond ik een stapel post verstopt in een kast. Hierin zaten verschillende facturen, herinneringen, aanmaningen, etc... Inmiddels is alles uitgezocht, gesorteerd en direct betaald.
Figuurlijk taalgebruik is lastig hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:20 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Dit vind ik al raar. Wie verstopt er nu post in een kast?
Ik kan dat, hoera, goed van mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje begrijpend kan lezen.
Dan moet je niet zulke domme dingen vragen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:26 schreef zweefbij het volgende:
Ik heb geen zin in allerlei figuren die graag corrigerend optreden.
Doet niet ter zake, maar wat je schrijft klopt wel zo ongeveer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik snap het verhaal van verstopte brieven en aanmaningen niet helemaal,.. Een ex-partner die het heeft achter gelaten ofzo?
Nee, maar ben ook niet altijd thuis natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:28 schreef Kandijfijn het volgende:
En nog nooit deurwaarders aan de deur gehad?
Dat klopt en dat geld hebben ze inmiddels ook gehad. Alleen omdat ik eind juni pas de verschillende brieven vond heb ik de laatste brief aangehouden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:12 schreef mighty_myte het volgende:
Klopt het wel dat ze geld van je krijgen?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan moet je niet zulke domme dingen vragen.
Zeg Padlarfje, Heb je hier ook nog iets zinnigs op te zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:52 schreef boes80 het volgende:
Sow, veel reacties in een half uur.Even een paar dingen ophelderen:
- Post lag letterlijk verstopt in een kast.
- De hoofdsom bedroeg ¤ 160,00.
- Heb voor de leesbaarheid wel even de bedragen afgerond.
- ¤ 200,00 is eind juni (na het vinden van de post) direct overgeboekt.
- Voorheen nooit contact per e-mail geweest, pas na betaling ¤ 200,00 heb ik een eerste e-mail ontvangen.
Oké, mooi kut dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:31 schreef boes80 het volgende:
[..]
Doet niet ter zake, maar wat je schrijft klopt wel zo ongeveer.
[..]
Nee, maar ben ook niet altijd thuis natuurlijk.
Die probeert nu ook de rest te begrijpend te lezenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef zweefbij het volgende:
[..]
[..]
Zeg Padlarfje, Heb je hier ook nog iets zinnigs op te zeggen.
Ik was inderdaad van plan om je mijn excuses aan te bieden. Maar nu mag je het doen met de mededeling dat de kans op figuurlijk taalgebruik vele malen groter was dan de kans dat iemand moedwillig TS zijn post voor hem verborgen hield.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef zweefbij het volgende:
[..]
[..]
Zeg Padlarfje, Heb je hier ook nog iets zinnigs op te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |