Ja???quote:
Karma hihahoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF IK HEB NET VAKKEN GEKOZEN GAAN ZE NIEUWE VAKKEN IN DE STUDIEGIDS ZETTEN
Oh noes!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF IK HEB NET VAKKEN GEKOZEN GAAN ZE NIEUWE VAKKEN IN DE STUDIEGIDS ZETTEN
Ach je voelt het vast niet tijdens de sexquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan dit niet genoeg benadrukken.
Bwehehequote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Grapje zelfde vak met een andere naam
Moet ik nog voor je koken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan dit niet genoeg benadrukken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ach je voelt het vast niet tijdens de sex
Klinkt tofquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga voor cognitiewetenschap, psycholinguistiek en Design of business communication.
Ik kan ook understanding intelligence doen maar dat is dat aidsvak waar lindy het altijd over had (voorheen games & artificial intelligence)
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoorcollege practicum statistiek om 08:45
Jankenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
tot nu toe:
maandag 10.45-12.30 en 12.45 -14.30
dinsdag niks
woensdag 12.45-14.30
donderdag 08.45-10.30
vrijdag 12.45-14.30
maar er moet nog 1 vak bij maar daar zijn nog geen dag/tijden van bekend
Ik had nooit een dag vrijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godver volgens mij heb ik geen dag vrij
Nee, maar ik wilde als ik dagen vrij had dan gaan werken. Beter dan het weekendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had nooit een dag vrij![]()
Elke dag vanaf 08.45u college/practicum/projectwerk met medestudenten. En als ik geluk had om half 1 klaar maar dan kon ik de rest van de middag thuis aan m'n opdrachten werken. Of het waren begeleide zelfstudie uren in de middag of nog meer practicum en colleges en dan pas om kwart over 5 klaar. En dan 's avonds nog aan opdrachten werken![]()
Dus vind dat jij heel schappelijke tijden hebt hoorOf moet je heel veel thuis doen?
Werken moest ik dus ook nog in het weekendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde als ik dagen vrij had dan gaan werken. Beter dan het weekend
Zal er vast ook mee lukkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)lsaus-stap-voor-stap
Ik heb alleen halfvolle melk![]()
Wel vrij om zelf in te delen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
Denken dat je vrij hebt als er geen colleges zijn
Ik heb de mijne al op.quote:
Ja jongeuh... eerst naar huis; dan met samson wandelen... Whao... PLASSEN ! Ook een belangrijke.quote:
Oeh klinkt verrukkelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest boodschappen doen en kattenstront opruimen
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:02 schreef IJsdraakje het volgende:
SKIN, U NO ACT YOUR AGE.
Verrekten puusten.
Niet heel veel. (Zou luchtwegtechnisch ook niet verstandig zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Eet je veel kaas/zuivel?
Ahh okay. Ik heb namelijk vorige week weer gezondigd en ben nu wel redelijk overtuigd dat bij mij de oorzaak koemelk isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet heel veel. (Zou luchtwegtechnisch ook niet verstandig zijn.)
Ja, bij mij dus niet (niet alleen maar, tenminste).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Puisten zijn vrijwel altijd hormonaal he
+1quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, bij mij dus niet (niet alleen maar, tenminste).
Ik heb van die onderhuidse puisten die als ze eenmaal uitkomen, meer puskamers hebbenquote:
Die zijn extreem kudt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb van die onderhuidse puisten die als ze eenmaal uitkomen, meer puskamers hebben. Tijdje terug 1 die 4x kapot ging. Bah.
Hendigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:17 schreef Mss het volgende:
Loller, ik was vorige week een oorbel verloren op de dag dat we gingen varen. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat-ie in het water was gevallen. Belt die vriendin waarmee ik was dat de botenverhuur had gebeld en een oorbel had gevonden. Ze wist dat-ie van mij was omdat hij rood was. En nu gaan ze 'm opsturen
dan moet je een fatsoenlijke pizza eten en niet zo'n lapje diepvrieskarton met meltaquote:
Ja mamaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je een fatsoenlijke pizza eten en niet zo'n lapje diepvrieskarton met melta
SHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, zit foto's te bekijken van een fb-vriendinnetje, komt er een foto met allemaal bickyburgers voorbij.
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SHHHHHHHHHHHHH![]()
Ik ben olympische spelen aan het kijken en zit hier voortdurend te squeelen: KIEK DAN HOE KLEIN DIE CHINEESJES ZIJN.. KIEK DANNNNN![]()
is je tv dan niet te klein voor je kastje?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
M'n kastje is te breed voor m'n tv! FIRST WORLD PROBLEMS!![]()
![]()
![]()
Ja maar dat is toch juist het punt van een platte tv?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
is je tv dan niet te klein voor je kastje?
ik begon met typen "daar heb je toch een vent voor" maar toen dacht ik aan Fred en bedacht ik me dat die het vast heul niet kanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik krijg m'n wii niet aangesloten want de kabeltjes kloppen heul niet met elkaar
Fred en electronicaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik begon met typen "daar heb je toch een vent voor" maar toen dacht ik aan Fred en bedacht ik me dat die het vast heul niet kan
heb je je boekenlijst dan al?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alvast 2e hands boeken scoren via bol.comGoeikoop jonge. Voor iedereen ze wegkaapt
Ben bang dat de kat hem dan omgooitquote:
Als ze me de verkeerde editie sturen krijgen ze m terug en wil ik mn geld terugquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je je boekenlijst dan al?
Geen oude edities enzo, da's altijd zo kut
Kunnen jij en Fred geen oude miljonair als scharrel/suikeroompje nemen, die dan al die spullen en de installatie fixt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred en electronica![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft een platte tv en een HD-recorder, maar die zijn niet op elkaar aangesloten.. En hij heeft wel platte tv, maar geen digitale tv... Hij is vooral goed in spullen kopen.. Aansluiten daarentegen
hendig!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hm ik zoek op ISBN op bol.com. Maar er staat een andere uitgever+ jaar van uitgave bij het beschrijving van het boek op bol.com
doe eens een foto, ik kan me er namelijk écht geen voorstelling van maken. Is het echt een punt dat het kastje te breed is?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben bang dat de kat hem dan omgooit![]()
*kijkt op ikea-site naar smallere kastjes*
kun je terugsturen als de beschrijving niet klopt? (bij 2e hands?)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Precies hetzelfde met een ander boek. Moet ik die dan wel of niet nemen
Naja de beschrijving is van bol zelf, als ze mij een ander boek dan de bol beschrijving sturen neem ik aan dat het hun probleem is en niet de mijne.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je terugsturen als de beschrijving niet klopt? (bij 2e hands?)
Nee johquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe eens een foto, ik kan me er namelijk écht geen voorstelling van maken. Is het echt een punt dat het kastje te breed is?
Ik heb maar 2 boeken nodig voor blok 1quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan best wachtne op de colleges om het belang van een goede druk aan te horen maar dan zijn alle goedkope 2e handse weg
dan zou ik het er gewoon op wagenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja de beschrijving is van bol zelf, als ze mij een ander boek dan de bol beschrijving sturen neem ik aan dat het hun probleem is en niet de mijne.
Maarja
ach so!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik maak er een punt van.
Ik heb het op zo'n lack-tafeltje staan, die is gemaakt voor een brede tv (is officieel een salontafel). De tv is nu smal, dus gebruik nu de helft.
Misschien moet ik het over diepte hebben ipv breedte
Cif kon het ook niet hebben dat ik voortdurend song pop aan het spelen wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man is verslaafd aan Song Pop, zit de hele avond en ochtend die fucking kut spelletjes te spelen. Volume voluit en dan het liefst een mengeling van metal (zijn ding) en modern rap (tegenstanders)
Wat een hendig sjieke kutherrie is dat door elkaar zeg....
En vraagt hij net aan me of ik wil stoppen met hikken, want hij vindt het een rotgeluid![]()
![]()
![]()
![]()
Verder de bekende kut HBO-stencils?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 boeken nodig voor blok 1
Maar bij de beschrijving van het vak (bij verplichte literatuur) staat een ander jaartal maar wel hetzelfde isbn. Wat zouden jullie dan doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan zou ik het er gewoon op wagen
(wel nog even de algemene voorwaarden checken)
nee maar wat zachter kan wel natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif kon het ook niet hebben dat ik voortdurend song pop aan het spelen wasVroeg of ik het geluid uit wou zetten... da gaat heul niet met dat spel jongeuh!! Tsss
Ik ben het nu wel alweer beu though
ik weet niet hoe ISBN nummers opgebouwd zijn, elke druk uniek ISBN of ISBN en dan wisselende jaartallenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar bij de beschrijving van het vak (bij verplichte literatuur) staat een ander jaartal maar wel hetzelfde isbn. Wat zouden jullie dan doen?
Ja ik snap geen kut van amazonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:00 schreef Mss het volgende:
Spees, Amazon heeft ook een goeien tweedehands gedeelte!
Ik had es voor een vak nieuwe boeken gekocht. Toen haalde ik het vak niet en deed hem het jaar erop opnieuw. Hadden ze van beide boeken een nieuwe druk, met een compleet nieuwe hoofdstukindelingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
1 boek van 38 eruo en 1 van 15 euro waar ik over twijfel. Gewoon doen dan maar op hoop van zegen? Ze schelen allebei 1 jaar, zoveel kan er niet veranderd zijn toch?
dat ligt er helemaal aan, soms verandert er bijna niks, soms heel veel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
1 boek van 38 eruo en 1 van 15 euro waar ik over twijfel. Gewoon doen dan maar op hoop van zegen? Ze schelen allebei 1 jaar, zoveel kan er niet veranderd zijn toch?
Is misschien wel de moeite waard om even uit te zoeken. Ik heb daar verschillende boeken vandaan voor 1/3e van de bolprijs.quote:
Geen idee, krijgen geloof ik veel via blackboard enzoquote:
nope, nu duurderquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Is misschien wel de moeite waard om even uit te zoeken. Ik heb daar verschillende boeken vandaan voor 1/3e van de bolprijs.
soms welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar de inhoud verandert toch niet? eigenlijk?
nice!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen idee, krijgen geloof ik veel via blackboard enzoen 3 leesboeken moest ik ook hebben, maar die kan ik for free downloaden en op kindle pleuren
ohhhhh, omnomnom!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
En... ik had nog honger... dus heb ik brownies gemaakt
Docent mailen of vorige uitgave werkbaar is?quote:
dan maar geen lakjes kopen de komende 4 maandenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
docenten mailen in den heiligen zomervakantie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Docent mailen of vorige uitgave werkbaar is?
Yea is wel chill. En waarschijnlijk voor blok 2 geen boeken kopen, en alleen samenvattingen kopieëren enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nice!
Ik zat weer op een te kleine opleiding, dus alle boeken gewoon moeten kopen helaasch![]()
En uittreksels ofzo waren er ook nooit verkrijgbaar...
Maar wel relaxed, Kindle is echt relaxed
Over een week of drie dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
docenten mailen in den heiligen zomervakantie?
Ga je al lekker Engels en Nederlands door elkaar typenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yea is wel chill. En waarschijnlijk voor blok 2 geen boeken kopen, en alleen samenvattingen kopieëren enzozo schijnt dat te gaan bij deze opleiding hehe. Maar we gaan wel in january geloof ik 2 weken door de UK universities bezoeken
was je online dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga afsluiten, ga een paar nachten logeren bij m'n zus dus zal wat minder online zijn. Daaaag!
Dat doen ze standaardquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN ALS DIE GODVERDOMSE READER OOK ANDERS IS HE, DAN WORD IK HELEMAAL GEK![]()
vriendin van me werkt in het onderwijs, zit op de whatsapp steeds te vragen of iemand mee gaat naar het strand (vorige week dan he, niet nuquote:
Ah joh, komt wel goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Adem in adem uit rustig doen het komt allemaal goed.
Kutstresszooi aan het begin van elk semester
I altijd do datquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga je al lekker Engels en Nederlands door elkaar typen
Maar leuk joh! Hoop dat het je goed bevalt. Wanneer beginnen de hogescholen dit jaar? Heb je nog introductieweek ofzo?
Niet stressen jonge, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Adem in adem uit rustig doen het komt allemaal goed.
Kutstresszooi aan het begin van elk semester
Nee want in de maanden met collegegeldtermijn kan ik dat niet betalen ook al heb ik werkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah joh, komt wel goed
Had je al bedacht of je op jezelf wilde gaan wonen? Dan begint het echte gestress namelijk pas echt
geen introdagen achter elkaar met slapen enzo? Ohhh, dat was echt supertof bij ons. Heb ik een van mijn beste vriendinnen (die van de molen op mijn FB) bij leren kennenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I altijd do dat![]()
Maar ja hoop ook dat het bevalt. Vooral vanwege operatie in vooruitzicht, is het toch beetje stress enzo van hoe het gaat lopen. Maar via FB heb ik al aardig wat contact met mede klasgenoten en die zijn allemaal erg tof, dus denk dat het met een beetje hulp van anderen wel goed gaat komen![]()
Ik heb 28 augustus introductie dag, en we willen dus met de klas zelf al de 23e een hapje gaat eten oid. Want de introductiedag schijnt nogal een faal te zijnmensen knuffelen enzo
![]()
En de colleges beginnen vanaf 3 september. Hoop dat ik een beetje een chill rooster heb
Het gaat nooit goedkomen met dat figuurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Mail van mijn manager dat hij mijn opzegbrief nog niet gehad heeft en of ik die vandaag nog kan mailen naar hem (voor 1-8 dus i.v.m. opzegtermijn).
Nee, mongool, die is allang naar HRM![]()
![]()
![]()
Hij krijgt mooi die brief niet direct van mij![]()
![]()
Fucking droeftoeter
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Mail van mijn manager dat hij mijn opzegbrief nog niet gehad heeft en of ik die vandaag nog kan mailen naar hem (voor 1-8 dus i.v.m. opzegtermijn).
![]()
![]()
![]()
Fucking droeftoeter
ach, gij zijt nog jong ende frisch ende fruitig, dus komt wel goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want in de maanden met collegegeldtermijn kan ik dat niet betalen ook al heb ik werk
Ook al zou ik werk hebben, that is. Het wil niet echt lukken![]()
Toch hebben ze liever mensen van 16 want die zijn goedkoperquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach, gij zijt nog jong ende frisch ende fruitig, dus komt wel goed
Had je het uiteindelijk nog door kunnen bellen? Of mailen.. of?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fucking droeftoeter
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben niet bij de intro geweest, hihaho. Alleen bij de introductie smart dag omdat die verplicht was
hij zei nog dat het goed was dat ik verder ging, dichterbij huis werken, want ja, die reistijd brak me duidelijk op, dat kon hij goed zien aan me.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat nooit goedkomen met dat figuur
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij zei nog dat het goed was dat ik verder ging, dichterbij huis werken, want ja, die reistijd brak me duidelijk op, dat kon hij goed zien aan me.
Uhmmmmm![]()
![]()
dat was niet bepaald dé reden om weg te gaan lamlul
Slechten matigen poging om z'n gezicht te reddenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij zei nog dat het goed was dat ik verder ging, dichterbij huis werken, want ja, die reistijd brak me duidelijk op, dat kon hij goed zien aan me.
Uhmmmmm![]()
![]()
dat was niet bepaald dé reden om weg te gaan lamlul
Nee dat niet, als we dat hadden had ik wss niet meegedaan vanwege kniequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen introdagen achter elkaar met slapen enzo? Ohhh, dat was echt supertof bij ons. Heb ik een van mijn beste vriendinnen (die van de molen op mijn FB) bij leren kennen![]()
Lekker naar uitkijken in ieder geval, is leuk, studeren
ik bedoelde ook dat op jezelf wonen enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toch hebben ze liever mensen van 16 want die zijn goedkoper
autist die je bentquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ben ik nou net wel of niet naar de wc gegaan, want ik moet nog half.
Waar de fuck zit ik met mijn hoofd![]()
![]()
![]()
Kan dat?quote:
Naja ik kan wel verhuizen voor werk, maar dan gaat alles wat ik verdien op aan huur en boodschappen. Dan heb ik dus evenveel geld als dat ik nu heb zonder werkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bedoelde ook dat op jezelf wonen enzo
Maar werk komt ook wel goed. Kun je niet in een wat grotere stad gaan wonen en daar dan gaan werken?
Hier zijn in ieder geval baantjes genoeg, ook als je niet meer de jongste (lees: boven de 16) bent
Niet dat je naar R'dam/Den Haag moet, maar daaro in de grotere steden is het toch ook makkelijker denk ik.
en kutbaantjes en weekenden/rottijden accepteren. Het is waarschijnlijk ongeschoold werk, dus per definitie vaak wel kutwerk. Maar da's lachen joh, beetje aanklooien met je handen, daarna kun je wel nadenken op school of na je studie
gemaild, kreeg ene mail terug met een lomp kort verhaaltje. Ik heb daar niet meer op gereageerd. En toen zag ik 'm gisteren weer. Toen zei hij dus dat over reistijd. En dat hij het al een tijdje door had dat ik aan het solliciteren was. En dat hij me "de ruimte had gegeven in een eerder gesprek om het te zeggen, maar dat ik dat vast niet durfde, maar dat hij dat wel begreep"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had je het uiteindelijk nog door kunnen bellen? Of mailen.. of?
Hoe zit dat met bereikbaarheid van station eindhoven? Ik vind het een beetje jammer van mijn tijd als ik een uur onderweg benquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:28 schreef Debsterr het volgende:
Spees: ga bij de IKEA werken. Prima salaris, korting, extra toeslagen op koopavonden, veel mogelijkheden om doordeweeks te werken enzulks.
Weet ik niet toen ik er werkte reed ik met de ootoo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe zit dat met bereikbaarheid van station eindhoven? Ik vind het een beetje jammer van mijn tijd als ik een uur onderweg ben
thuiszorg, kan ook in het weekend, en is altijd wel dichtbij, overal zitten genoeg ouwetjesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe zit dat met bereikbaarheid van station eindhoven? Ik vind het een beetje jammer van mijn tijd als ik een uur onderweg ben
Ja das wel kak. Genoeg leuke studentenhuizen in de straat hier, moet ik vragen of je er mag komen wonenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil er best werken maar ik vind de reistijd zo kloteAls je in eindhoven zou wonen dan kun je fietsen, maar ik moet met trein+bus
Op een dienst van 8 uur is dat toch nog wel te overzien?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik ga niet alleen 8 uur werken dan, ik wil ook savonds kunnen werken. Dan is 2 uur reizen totaal wel veelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op een dienst van 8 uur is dat toch nog wel te overzien?
Eindhoven-Tilburg is wel een beetje poepquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja das wel kak. Genoeg leuke studentenhuizen in de straat hier, moet ik vragen of je er mag komen wonen?
horeca in de plaatselijke gelegenheden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik ga niet alleen 8 uur werken dan, ik wil ook savonds kunnen werken. Dan is 2 uur reizen totaal wel veel
Ik weet niet of je mij hebt gezien maar ik ga echt niet in een restaurant werken. Ben ik een beetje te onhandig voor gok ik. Anders was dat wel een strak plan maar helaasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
horeca in de plaatselijke gelegenheden?
Hard werken, maar goed verdienen
Hahaha ik zie het al voor me, Spees met een dienbladquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij hebt gezien maar ik ga echt niet in een restaurant werken. Ben ik een beetje te onhandig voor gok ik. Anders was dat wel een strak plan maar helaasGeen zin om alles te laten pleuren.
ga in bad en week alle ellende van je afquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Where the fuck did my karma go? Ik ga netjens op de fiets naar het station ipv met de bus, vandaag gesport en heel veel (trap)gelopen en zulks tijdens werk, gezond gegeten EN NOU MOET IK VOOR DE 2E DAG OP RIJ DOOR DE REGEN MET DIE KUT PONCHO AAN DIE NAAR VIS STINKT
/frustraties
Ohai
ik heb er zelf voor mezelf al nooit over nagedacht, ik ben er veel te dik, onhandig en sloom voorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij hebt gezien maar ik ga echt niet in een restaurant werken. Ben ik een beetje te onhandig voor gok ik. Anders was dat wel een strak plan maar helaasGeen zin om alles te laten pleuren.
Wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Zoeken ze geen fluffers meer in de buurt? Dat werk is altijd wel te vinden
Bij ons hadden ze een poolquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja want ze laten iemand van 19 die duur is tegenover een 15jarige afwassen
google maarquote:
Hier werken alle mensen van 15 soms zelf 14 als afwasshizzle. True story want dat wilde ik toen ook zelf doen maar mocht niet van mama want was tot laatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij ons hadden ze een pool.
Maar daarnaast een jongen van 21
gij zijt mijn op een later tijdstip geboren siamese tweeling zus, dat weet ge toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoefde niet te googlen, ben ik nu verpest?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gij zijt mijn op een later tijdstip geboren siamese tweeling zus, dat weet ge toch?![]()
mijn collega's maakten vandaag nog de opmerking dat het lastig gaat worden om mij als persoon te vervangenquote:
Mwehehehehequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn collega's maakten vandaag nog de opmerking dat het lastig gaat worden om mij als persoon te vervangen![]()
![]()
O.a. om de ranzige feitenmachine die ik ben![]()
![]()
Bwehehe iddquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
http://trolol.nl/review-dora-the-explorer-adventure
Goede recensie van Dora, en zeer herkenbaar tijdens het schrijven van mijn scriptie (dat deed ik namelijk 's nachts en dan stopte ik als die kuthoer van een Dora in beeld begon te gillen samen met die kutaap van d'r)
Ik ken het niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
TI TI TI TI TI DORA TI TI TI TI TI DORA
DORA DORA DORA DORA DORAAAAAAA
![]()
![]()
IK OOK NIETquote:
Absoluut, zo laaaaang mogelijk houden zo!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK OOK NIETVolgens mij is dat een blessing
Alleen van de plaatjes op kinderrugtassen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Dus jullie kennen die niet?
[ afbeelding ]
?
Dat moet heeeeerlijk zijn
Iehquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn nichtje van anderhalf zit nu in de Bumba fase, da's ook al zo'n achterlijk iets![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een of andere zwakzinnige clown die treurig kijkt en van kleine kinderen houdt![]()
Owjah dat heeft mijn neefje ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn nichtje van anderhalf zit nu in de Bumba fase, da's ook al zo'n achterlijk iets![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een of andere zwakzinnige clown die treurig kijkt en van kleine kinderen houdt![]()
dat komt nog welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen neefjes/nichtjes/whatever in die leeftijd.
Ja, m'n zus is bezig geloof ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat komt nog wel
Deze is de eerste van mijn zussen, en er mogen van mij nog velen volgen
Loller @ muziekveranderingetje bij Neil Diamond.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Dit filmpje ken ik al heel lang, maar ik moet er nog steeds heel hard om lolleren.
AC/DC vond ik ook lollig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Die Aerosmith imitatie is ook vrij treffend. En Axl idd
Goeden vermaeck.quote:
haha faalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
AAAAAAAAAH KOMEN NET MN A-ENGLAND LAKJES BINNEN
Le fuquote:
Op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Ja ze lagen blijkbaar in den brievenbusquote:
Ah, zo. Ik dacht al, nu nog een pakketman?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ze lagen blijkbaar in den brievenbusluie marrokkaanse pakjesman
dus mama kwam net boven met lakjes dus ik zo: LAAAAAAAKJES![]()
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
uh a englands komen met de gewone post?
Mijne zijn nog steeds niet binnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Hier ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijne zijn nog steeds niet binnen.![]()
Maar jee, lakjes!
Hello noquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef Debsterr het volgende:
Brievenbuspost hier. Die de vorige keer in een tasje aan de voordeur hing.
Je verslaving, wat doen ze?!quote:
Ik vergeet het steeds.quote:
Ech wel!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat ding geeft ook geen pushmeldingen.
De mijne nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ech wel!
Mijne doet het ook niet
Whutquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n Finse snoepje maakt dat ik moet niezen.
Zit iets mentholligs in -> hatsjoe.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ech wel!
Mijne doet het ook niet
FTFYquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie gaat mee naar snoop lion in 013?
Can i get aquote:Snoop Dogg denkt reïncarnatie van Bob Marley te zijn
AMSTERDAM - Snoop Dogg beweert dat hij de reïncarnatie is van Bob Marley, hoewel de rapper al negen jaar oud was toen de reggaester overleed.
Dat meldt het Britse muziektijdschrift NME.
"Ik heb altijd gezegd dat ik een reïncarnatie ben van Bob Marley", onthult Snoop Dogg. "Ik heb het gevoel alsof ik altijd al een Rastafari (aanhanger van het geloof waarover Bob Marley zong, red.) was. Ik had alleen mijn derde oog niet open, maar het is nu wagenwijd geopend."
De rapper stelt dat het maken van zijn dit najaar te verschijnen reggaealbum Reincarnated een spirituele roeping is, waarna hij zijn artiestennaam veranderde in Snoop Lion. "Ik wil niet Snoop Dogg worden die een reggaenummer zingt", vertelt hij. "Ik wil Snoop Dogg begraven en Snoop Lion worden."
zulks een schoonheidquote:
.......................................quote:
ja dat gokte ik alquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had dus een ruit, maar fok maakt er dit van
dus hast das schpazies vergessen jahquote:
krijg je daar net zoals bij gewone pindakaas, ook een droge strot van?quote:
NEINZquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
.....................![]()
..................![]()
![]()
..............![]()
![]()
![]()
![]()
..........![]()