Heb er toch een aantal in NY bezocht, maar toch denk ik dat we een andere mening hebben of het de moeite is/was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:35 schreef k_man het volgende:
Ik vind het wel humor. Het beroemdste museum ter wereld en dat iemand dan gaat vragen of dat nou eigenlijk een beetje de moeite is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 14:17:08 ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:16 schreef Sloggi het volgende:
Er bestaan geen domme vragen.Dat is de reden dat ik hier op voorhand informeer, zodat ik daar geen domme beslissingen maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet iedereen krijgt een stijfje zoals jij van musea, dus dan wil Sjonnie of Anita uit de provincie wel weten of ze haar schaarse tijd in Parijs niet beter kan besteden in een winkelcentrum.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:35 schreef k_man het volgende:
Ik vind het wel humor. Het beroemdste museum ter wereld en dat iemand dan gaat vragen of dat nou eigenlijk een beetje de moeite is.
Waar heb jij de tekst Louvres getypt in het stukje wat ik quotequote:
Excuses, zelfs als ik het over kon doen zou ik de vraag opnieuw stellen (alleen op iets minder stomme manierquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:39 schreef MCH het volgende:
Maar vragen of het Louvre wel de moeite waard is is op zich best wel klachtwaardig.
Wat is je interesse?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:42 schreef skit het volgende:
Ik ben wel vaker in parijs geweest en heb de grote bezienswaardigheden ook wel gezien. Heeft er iemand nog tips voor iets "anders"? Ik heb anderhalve dag vrije tijd
Ik zei; het is het beroemdste museum ter wereld. En dan zeg jij: daar heb ik er een aantal van bezocht in NY. Dat kan natuurlijk niet. Er is maar een beroemdste museum van de wereld en dat staat in Parijs. Vandaar mijn heel erg leuke grapje. Snap je wel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:44 schreef vanpers het volgende:
Waar heb jij de tekst Louvres getypt in het stukje wat ik quote
ik sta open voor nieuwe dingen.quote:
Toch bedankt voor de tip, denk dat ik toch even binnen ga kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zei; het is het beroemdste museum ter wereld. En dan zeg jij: daar heb ik er een aantal van bezocht in NY. Dat kan natuurlijk niet. Er is maar een beroemdste museum van de wereld en dat staat in Parijs. Vandaar mijn heel erg leuke grapje. Snap je wel?
Afijn, je kunt het Louvre waarschijnlijk inderdaad beter overslaan. Niet aan jou besteed.
Parc de Belleville is wel leuk, geen spectaculair park maar wel geinig en een gaaf uitzicht over de stad. Weer eens wat anders dan de standaardparken in elk geval.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef skit het volgende:
[..]
ik sta open voor nieuwe dingen.
Gewoon ergens een beetje rondstruinen, wat van de stad zien. Mijn interesse ligt niet bij dagenlang museums en gallerijen bezoeken
dierentuin in jardin des plantes. een van de oudste dierentuinen ter wereld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef skit het volgende:
[..]
ik sta open voor nieuwe dingen.
Gewoon ergens een beetje rondstruinen, wat van de stad zien. Mijn interesse ligt niet bij dagenlang museums en gallerijen bezoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |