abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114900071
eyo mijn vriendin heeft een goede baan aangeboden gekregen bij weena ofzo in rotterdam.
dat is een advocaten kantoor ofzo en in zwolle is veel minder van dat soort werk en daar kan ze veel beter verdienen

Ik zelf werk bij mcdonald's en mijn restaurant manager heeft met mcdonalds nederland gesproken en blijkt dat ik overgplaatst eventueel kan worden naar een vestiging daar dus dat is geen probleem

http://www.funda.nl/koop/(...)mer-13/fotos/#foto-3
Deze woning willen we misschien kopen
maar ik heb geen vastcontract maar elk jaar krijg ik een nieuwe aangeboden.

zij verdient wel modaal zou het kunnen dat huis kopen en stel dat we uit elkaar gaan van wie is dat huis dan. en wat zijn de risico's?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:21:01 #2
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114900471
Als je vriendin het koopt is het huis natuurlijk van haar.

Overigens kom je daar ook niet in een beste wijk te wonen, ik weet niet of jullie dat een probleem vinden?
Ok stelletje hokboeren
pi_114900524
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:21 schreef padlarf het volgende:
Als je vriendin het koopt is het huis natuurlijk van haar.

Overigens kom je daar ook niet in een beste wijk te wonen, ik weet niet of jullie dat een probleem vinden?
nee, geen probleem, het zijn koopwoningen dus er zitten geen mensen met uitkering in je appartement. :)
Ik wil het samen met haar kopen trouwens. Of zij koopt het, en dat ik per maand aan haar geef ofzo, we zijn nog niet echt erover gaan bespreken, alleen wat we leuk vonden, en zij kwam op dit :)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:22:32 #4
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_114900539
turken topics _O-
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:27:28 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114900759
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:22 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee, geen probleem, het zijn koopwoningen dus er zitten geen mensen met uitkering in je appartement. :)
Denk even een stapje verder.. Misschien zie je dan wat er niet klopt aan deze uitspraak.
pi_114900816
Haal die Eyo's en Ofzo's uit je teksten man.
pi_114900843
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Denk even een stapje verder.. Misschien zie je dan wat er niet klopt aan deze uitspraak.
Zo ver ik weet kan je met een uitkering geen koop appartement kopen, of heb ik het mis? :P
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:29:54 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114900881
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Zo ver ik weet kan je met een uitkering geen koop appartement kopen, of heb ik het mis? :P
Iemand die het koopt kan het wel verhuren aan mensen met een laag inkomen - wat veel gebeurt met dat soort relatief goedkope appartementen.
pi_114901204
volgens mij vraag je hier iets specifieker naar het hoe en wat van het kopen van je eerste woning, ofzo, eyo.
maak eerst eens duidelijk wat je nu precies wel weet en wat nog niet, praat wat makkelijker.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_114901280
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:36 schreef WRH het volgende:
volgens mij vraag je hier iets specifieker naar het hoe en wat van het kopen van je eerste woning, ofzo, eyo.
maak eerst eens duidelijk wat je nu precies wel weet en wat nog niet, praat wat makkelijker.
Of je samen een huis kan kopen, en of je met een tijdelijk contract een lening kan krijgen bij een bank, is eigenlijk mijn grootste vraag!
pi_114901489
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:38 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Of je samen een huis kan kopen, en of je met een tijdelijk contract een lening kan krijgen bij een bank, is eigenlijk mijn grootste vraag!
Nee met een tijdelijk contracty krijg je geen hypotheek.

Je vriendin kan met een vast contract wel een hypotheek krijgen. Maar als ze een jaarcontract heeft zal ze ook nog een intentieverklaring moeten regelen.

Verder kun je in een samenlevingscontract zaken als verdeling van huizen en spaargelden en zo laten vastleggen.

Wonen jullie nu ook al samen? Zo nee, dan zou ik gewoon eerst eens een jaar gaan samenwonenin een huurhuis om te zien of dat wel gaat werken.
pi_114901594
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee met een tijdelijk contracty krijg je geen hypotheek.

Je vriendin kan met een vast contract wel een hypotheek krijgen. Maar als ze een jaarcontract heeft zal ze ook nog een intentieverklaring moeten regelen.

Verder kun je in een samenlevingscontract zaken als verdeling van huizen en spaargelden en zo laten vastleggen.

Wonen jullie nu ook al samen? Zo nee, dan zou ik gewoon eerst eens een jaar gaan samenwonenin een huurhuis om te zien of dat wel gaat werken.
nee. ik woon in een appartement, en zij ook,we wonen niet samen.
het probleem is dat via de woningbouw je zo 7 jaar moet wachten voor dat je een huis krijgt, misschien dan toch maar huren via een makelaar, wel duurder, maar dan heb je wel de woning gelijk.

bedankt voor je adviezen! :)
pi_114901708
voor je een huis gaat kopen zou ik dan zeker ook even bekijken hoelang je een relatie hebt en eerst even dat samenwonen proberen, elders. ga anders eerst even in 1 van de 2 appartementen bij elkaar wonen, kun je daarna wel kijken of je een hypotheek aangaat samen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_114901723
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:45 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee. ik woon in een appartement, en zij ook,we wonen niet samen.
het probleem is dat via de woningbouw je zo 7 jaar moet wachten voor dat je een huis krijgt, misschien dan toch maar huren via een makelaar, wel duurder, maar dan heb je wel de woning gelijk.

bedankt voor je adviezen! :)
In rotterdam is er in de particuliere sector ook nog wel redelijk wat betaalbaars te vinden.

Een kennis van mij verhuurt zijn appartemen via pararius kijk eens op die site zou ik zeggen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:50:05 #15
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_114901797
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:38 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ofzo :')
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_114901801
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In rotterdam is er in de particuliere sector ook nog wel redelijk wat betaalbaars te vinden.

Een kennis van mij verhuurt zijn appartemen via pararius kijk eens op die site zou ik zeggen.
Bedankt, ga ik gelijk doen!
pi_114901826
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:48 schreef WRH het volgende:
voor je een huis gaat kopen zou ik dan zeker ook even bekijken hoelang je een relatie hebt en eerst even dat samenwonen proberen, elders. ga anders eerst even in 1 van de 2 appartementen bij elkaar wonen, kun je daarna wel kijken of je een hypotheek aangaat samen.
Ik denk dat het wel goed zit!
Maar ik zou het met haar bespreken, bedankt iig.! :)
pi_114902112
eyo kan gewoon even met die manager van bank praten en dan jij gewoon een lening kan krijgen met tydelijke contract weetje
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114902149
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:56 schreef bijdehand het volgende:
eyo kan gewoon even met die manager van bank praten en dan jij gewoon een lening kan krijgen met tydelijke contract weetje
mss maar kweet niet man is wel crisis dus doen ze denk beetje moeilijk
pi_114902293
eyo bro komt wel goed toch met haar ofzo?
van ja contractje dit dat notaris huis samen alles ofzo?
pi_114902332
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef Gulmez het volgende:

[..]

mss maar kweet niet man is wel crisis dus doen ze denk beetje moeilijk
nee mang gewoon goet gesprekje hebbe en dan krijg jij die cash ech wel hoor :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114904996
ey gulmez dacht dat je omgelegd was g
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:29:44 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114907462
Ik ken weinig turken maar hier op Fok zijn het allemaal mongolen.
Conclusie alle turken zijn mongolen.
pi_114911050
Hoi hoi,

Hier de directie van Weena ofzo.
Wil jij aan je vriendin doorgeven dat ze niet meer hoeft te komen.

Peace out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')