nee, geen probleem, het zijn koopwoningen dus er zitten geen mensen met uitkering in je appartement.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:21 schreef padlarf het volgende:
Als je vriendin het koopt is het huis natuurlijk van haar.
Overigens kom je daar ook niet in een beste wijk te wonen, ik weet niet of jullie dat een probleem vinden?
Denk even een stapje verder.. Misschien zie je dan wat er niet klopt aan deze uitspraak.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, geen probleem, het zijn koopwoningen dus er zitten geen mensen met uitkering in je appartement.
Zo ver ik weet kan je met een uitkering geen koop appartement kopen, of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk even een stapje verder.. Misschien zie je dan wat er niet klopt aan deze uitspraak.
Iemand die het koopt kan het wel verhuren aan mensen met een laag inkomen - wat veel gebeurt met dat soort relatief goedkope appartementen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zo ver ik weet kan je met een uitkering geen koop appartement kopen, of heb ik het mis?
Of je samen een huis kan kopen, en of je met een tijdelijk contract een lening kan krijgen bij een bank, is eigenlijk mijn grootste vraag!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:36 schreef WRH het volgende:
volgens mij vraag je hier iets specifieker naar het hoe en wat van het kopen van je eerste woning, ofzo, eyo.
maak eerst eens duidelijk wat je nu precies wel weet en wat nog niet, praat wat makkelijker.
Nee met een tijdelijk contracty krijg je geen hypotheek.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Of je samen een huis kan kopen, en of je met een tijdelijk contract een lening kan krijgen bij een bank, is eigenlijk mijn grootste vraag!
nee. ik woon in een appartement, en zij ook,we wonen niet samen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee met een tijdelijk contracty krijg je geen hypotheek.
Je vriendin kan met een vast contract wel een hypotheek krijgen. Maar als ze een jaarcontract heeft zal ze ook nog een intentieverklaring moeten regelen.
Verder kun je in een samenlevingscontract zaken als verdeling van huizen en spaargelden en zo laten vastleggen.
Wonen jullie nu ook al samen? Zo nee, dan zou ik gewoon eerst eens een jaar gaan samenwonenin een huurhuis om te zien of dat wel gaat werken.
In rotterdam is er in de particuliere sector ook nog wel redelijk wat betaalbaars te vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee. ik woon in een appartement, en zij ook,we wonen niet samen.
het probleem is dat via de woningbouw je zo 7 jaar moet wachten voor dat je een huis krijgt, misschien dan toch maar huren via een makelaar, wel duurder, maar dan heb je wel de woning gelijk.
bedankt voor je adviezen!
Ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Of je samen een huis kan kopen, en of je met een tijdelijk contract een lening kan krijgen bij een bank, is eigenlijk mijn grootste vraag!
Bedankt, ga ik gelijk doen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In rotterdam is er in de particuliere sector ook nog wel redelijk wat betaalbaars te vinden.
Een kennis van mij verhuurt zijn appartemen via pararius kijk eens op die site zou ik zeggen.
Ik denk dat het wel goed zit!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:48 schreef WRH het volgende:
voor je een huis gaat kopen zou ik dan zeker ook even bekijken hoelang je een relatie hebt en eerst even dat samenwonen proberen, elders. ga anders eerst even in 1 van de 2 appartementen bij elkaar wonen, kun je daarna wel kijken of je een hypotheek aangaat samen.
mss maar kweet niet man is wel crisis dus doen ze denk beetje moeilijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:56 schreef bijdehand het volgende:
eyo kan gewoon even met die manager van bank praten en dan jij gewoon een lening kan krijgen met tydelijke contract weetje
nee mang gewoon goet gesprekje hebbe en dan krijg jij die cash ech wel hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mss maar kweet niet man is wel crisis dus doen ze denk beetje moeilijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |