abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie woensdag 1 augustus 2012 @ 22:28:38 #176
169210 liesje1979
pi_114970231
Ja ho! Dit topic gaat niet over de scheiding op zich en de redenen daarvan.
  One tough cookie woensdag 1 augustus 2012 @ 22:30:55 #177
169210 liesje1979
pi_114970356
En meedenken wordt gewaardeerd maar we gaan hier DJMO niet persoonlijk aanvallen.
pi_114970392
Wat een afschuwelijk topic is dit geworden. Verjaardagscadeautjes moeten verkopen volgens users, kijken jullie een gegeven paard ook in de bek? Lekker tegen een vriend zeggen; nee dat hoef ik niet.

TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe doen we dat?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_114970401
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Het komt gewoon raar over als je hier vraagt om bekers en borden terwijl je duur spul hebt staan wat niet behoort tot de primaire dingen. Zeker als er iets onmisbaar is wat voor de kinderen nog aangeschaft dient te worden. Iets met prioriteiten. :)
Ik vind het sowieso nog steeds raar dat DJMO de RVS koffiekopjes niet accepteert. Ik snap niet dat je eisen gaat stellen aan fucking koffiekopjes :? En ja die dingen zijn bij de kringloop vast ook goedkoop te halen, maar dat is met bijna alles. Ik zou zeggen, pak die RVS kopjes met beide handen aan en geen eisen stellen :N
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:33:06 #180
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_114970486
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat een afschuwelijk topic is dit geworden. Verjaardagscadeautjes moeten verkopen volgens users, kijken jullie een gegeven paard ook in de bek? Lekker tegen een vriend zeggen; nee dat hoef ik niet.

TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe doen we dat?
Nouja, als ik echt krap bij kas zou zitten en dingen nodig heb zou ik wel dingen kunnen/willen verkopen, ook al zijn het gekregen dingen... Dat heeft dan niks te maken met het feit dat ik het niet hebben wil.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_114970492
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dit.

Al is er bij mij een kleine nuance. Er kunnen echt mensen zijn die vanwege iets het moeilijk hebben, en ook al geef ik 4000X liever aan dieren dan aan mensen, ben ik ook de beroerdste niet. Maar als TS nieuwe hardloop shit kan kopen, haar vorige huis met FHF spullen inricht en regelmatig in FHF loopt te bedelen, zou bij mij toch wel een schijnwerper gaan branden, met de vraag of het niet eens een keer genoeg moet zijn.

Zoals al eerder gezegd is het aan de users om zelf te bepalen of ze weer met hun ogen dicht hun doekoe zak willen trekken en willen geven, of dat men eindelijk eens hun ogen op doet.

Tot zover mijn menig.
dat..

En nee ik ben ok echt niet de beroerdste dat ik nooit wat geef... Maar ik ben wel heel erg selectief en ik vind dat je eerst zelf maar eens een oplossing voor je "probleem" moet vinden voordat je gaat vragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 augustus 2012 @ 22:33:43 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_114970531
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:

TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe dan we dat?
ik ben regelmatig in de omstreken van rotterdam te vinden, dat moet af te stemmen zijn denk ik ? O+
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso nog steeds raar dat DJMO de RVS koffiekopjes niet accepteert. Ik snap niet dat je eisen gaat stellen aan fucking koffiekopjes :? En ja die dingen zijn bij de kringloop vast ook goedkoop te halen, maar dat is met bijna alles. Ik zou zeggen, pak die RVS kopjes met beide handen aan en geen eisen stellen :N
ik stel geen eisen, ik geef alleen aan dat ik geen dingen wil accepteren omdat het aangeboden wordt, terwijl ik weet dat ik er geen gebruik van zal maken!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_114970542
quote:

Wat heeft dat te maken met een gegeven paard in de bek kijken? Het gegeven paard zou toch moeten snappen waarom ze het zou verkopen. Volgens mij heeft ze daar namelijk een hele goede reden voor.
Waarom een afschuwelijk topic? Omdat het hier niet allemaal kusjekroel is? Er mag ook de waarheid worden verteld, dat is ook een manier van helpen. Net alsof we hier alleen maar spullen aan mogen bieden (die niet eens gewaardeerd worden).
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:34:13 #184
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_114970564
Ik vond het al zo stil in de FhF SC :D Zitten ze allemaal hier :o
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_114970607
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ben regelmatig in de omstreken van rotterdam te vinden, dat moet af te stemmen zijn denk ik ? O+

[..]

ik stel geen eisen, ik geef alleen aan dat ik geen dingen wil accepteren omdat het aangeboden wordt, terwijl ik weet dat ik er geen gebruik van zal maken!
Hoezo je stelt geen eisen? Je wil toch geen RVS kopjes? En je gaat er geen gebruik van maken omdat je gewone kopjes wil! Hoezo geen eisen?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:35:03 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114970620
quote:
Nee. Maar ik heb dan ook geen geld problemen / geen huisraad :') Als ik iets zou krijgen op mijn verjaardag en ik zou spullen voor mijn nieuwe huis nodig hebben zou ik a) vragen om de bon met uitleg waarom ik het wil ruilen of b) verkopen want huisspullen zijn belangrijker. Is dat nou serieus zo moeilijk te snappen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_114970636
Joh hou gewoon op. Help als je wilt helpen en anders niet.

TS, kun je mij pmen met wat je nodig hebt?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2012 @ 22:35:20 #188
43556 miss_dynastie
pi_114970639
quote:

Wat heeft dat met een gegeven paard in de bek kijken te maken dan? Het is een serieuze mogelijkheid voor een serieus probleem, me dunkt.
pi_114970683
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:

TS, kun je mij pmen met wat je nodig hebt?
Wij helpen, alleen dan op een andere manier dan hier gewenst is. Wij helpen door de ogen van anderen te openen :*
pi_114970689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef DJMO het volgende:

[..]

[..]

ik vind die keuze bij die bekers dus juist helemaal te begrijpen.
zou zinloos zijn als je ze toch niet gebruikt. en bekers regel je altijd wel of koop je goedkoop.

t zou anders liggen als t gaat om bv een tv en dan nee zeggen van nee ik heb liever een van 86 inch ofzo.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:36:23 #191
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_114970715
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hoezo je stelt geen eisen? Je wil toch geen RVS kopjes? En je gaat er geen gebruik van maken omdat je gewone kopjes wil! Hoezo geen eisen?
Mjah.. ik strijk nooit.. zou ik dan wel een strijkijzer moeten accepteren omdat ie aangeboden wordt? :?

* Ireth vraagt zich af waar ze zich in hemelsnaam mee bemoeit! 8)7
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_114970734
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef gomi het volgende:

[..]

zou zinloos zijn als je ze toch niet gebruikt. en bekers regel je altijd wel of koop je goedkoop.

t zou anders liggen als t gaat om bv een tv en dan nee zeggen van nee ik heb liever een van 86 inch ofzo.
Ja en waarom gaat ze die bekers niet gebruiken? Niet omdat ze ze over heeft, maar omdat ze geen RVS kopjes wil. Ik snap het niet hoor :D
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2012 @ 22:37:08 #193
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_114970770
Ik ben het zelden volledig met qwea eens, maar dit keer wel. Je kan mij niet wijs maken dat je niet voor een habbekrats die spullen zelf kan bemachtigen. Een simpele zoektocht op marktplaats bij kijk in uw wijk in combinatie met gratis en kon ik zowat drie kwart van het lijstje vinden plus nog veel meer ook. Tot en met complete zithoeken, koelkasten en vriezers erbij. Dan heb je afgedankte spullen, maar het kost niets en is beter dan helemaal niets. Ik heb de TS ook niet kunnen betrappen op meer doen dan een lijstje posten en afwachten. :{
pi_114970791
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef Ireth het volgende:

[..]

Mjah.. ik strijk nooit.. zou ik dan wel een strijkijzer moeten accepteren omdat ie aangeboden wordt? :?

* Ireth vraagt zich af waar ze zich in hemelsnaam mee bemoeit! 8)7
Nee natuurlijk niet. Maar DJMO wil toch koffiekopjes hebben (of vergis ik me nu? :?), ze wil alleen niet DIE kopjes.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:38:18 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114970844
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:

Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.

Of had je serieus verwacht dat iedereen als een kudde schapen heen en weer ging?
pi_114970850
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja en waarom gaat ze die bekers niet gebruiken? Niet omdat ze ze over heeft, maar omdat ze geen RVS kopjes wil. Ik snap het niet hoor :D
dat vervangt ze dan wss toch vrij snel en is daarom imo dan zinloos.

die dingen kosten niets.
  One tough cookie woensdag 1 augustus 2012 @ 22:39:13 #197
169210 liesje1979
pi_114970898
Dat DJMO nee zegt tegen iets wat ze niet zal gebruiken is toch niet zo gek?
pi_114970925
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.

Of had je serieus verwacht dat iedereen als een kudde schapen heen en weer ging?
Blijkbaar moet dat..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:39:55 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114970941
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef gomi het volgende:

[..]

Misschien ben ik dan simpel hoor, maar kun je mij dan uitleggen wat het in godsnaam uitmaakt of je nou uit rvs drinkt, of uit eckte kopjes?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:40:57 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114971007
quote:
11s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Dat DJMO nee zegt tegen iets wat ze niet zal gebruiken is toch niet zo gek?
Oke, picture this :

Je gaat scheiden, je hebt niks/amper iets. Je hebt geen/amper kopjes.

Dan kun je rvs bekers/kopjes KRIJGEN of je moet kopjes KOPEN.

Ja? Dan steek je dat geld van die kopjes toch beter in je vergiet oid?

Of ben ik nou simpel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')