abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie woensdag 1 augustus 2012 @ 22:28:38 #176
169210 liesje1979
pi_114970231
Ja ho! Dit topic gaat niet over de scheiding op zich en de redenen daarvan.
  One tough cookie woensdag 1 augustus 2012 @ 22:30:55 #177
169210 liesje1979
pi_114970356
En meedenken wordt gewaardeerd maar we gaan hier DJMO niet persoonlijk aanvallen.
pi_114970392
Wat een afschuwelijk topic is dit geworden. Verjaardagscadeautjes moeten verkopen volgens users, kijken jullie een gegeven paard ook in de bek? Lekker tegen een vriend zeggen; nee dat hoef ik niet.

TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe doen we dat?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_114970401
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Het komt gewoon raar over als je hier vraagt om bekers en borden terwijl je duur spul hebt staan wat niet behoort tot de primaire dingen. Zeker als er iets onmisbaar is wat voor de kinderen nog aangeschaft dient te worden. Iets met prioriteiten. :)
Ik vind het sowieso nog steeds raar dat DJMO de RVS koffiekopjes niet accepteert. Ik snap niet dat je eisen gaat stellen aan fucking koffiekopjes :? En ja die dingen zijn bij de kringloop vast ook goedkoop te halen, maar dat is met bijna alles. Ik zou zeggen, pak die RVS kopjes met beide handen aan en geen eisen stellen :N
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:33:06 #180
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_114970486
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat een afschuwelijk topic is dit geworden. Verjaardagscadeautjes moeten verkopen volgens users, kijken jullie een gegeven paard ook in de bek? Lekker tegen een vriend zeggen; nee dat hoef ik niet.