En meedenken wordt dus niet gewaardeerd? En ik lees hier mee en als ik vind dat het te ver gaat grijp ik echt wel in hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
Hou eens op over DJMO's garmin dat was een verjaardags kadotje van mij en die vaatwasser heeft ze van mij in bruikleen.
Als je DJMO wilt helpen graag en zo niet even goede vrienden.
Maar gezeik mag van mij achterwege blijven.
Maar ook cadeautjes kun je verkopen of ruilen, indien andere zaken belangrijker zijn. Als ik zo even op google kijk is een garmin een duur apparaat, misschien is er een Fok!ker naar op zoek en bereid hem te ruilen tegen een aantal andere goederen die DJMO nodig heeft. Het zou helemaal mooi zijn als dat dan tegen een leuke waarde is (rond de 75, 80% van de nieuwwaarde). Zij geholpen, andere Fok!ker geholpen. Ik verzin maar wat hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
Hou eens op over DJMO's garmin dat was een verjaardags kadotje van mij en die vaatwasser heeft ze van mij in bruikleen.
Meedenken vind ik super.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En meedenken wordt dus niet gewaardeerd? En ik lees hier mee en als ik vind dat het te ver gaat grijp ik echt wel in hoor.
Precies, dat vind jij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meedenken vind ik super.![]()
Maar om te zeggen dat ze eerst maar de weinige dingen die ze heeft moet verkopen vind ik geen oplossing.
kijk als er echt dingen zijn die ze echt moet hebben en ze heeft geen geld, maar door de verkoop van zoiets zou t geld wel hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meedenken vind ik super.![]()
Maar om te zeggen dat ze eerst maar de weinige dingen die ze heeft moet verkopen vind ik geen oplossing.
Die dingen staan allemaal op de internetzquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent goed op de hoogte voor iemand die ik eigenlijk niet zo vaak zie posten
Nou, dat valt best mee hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk dat verandert dan weer de zaak. dat stond er eventjes niet bij.
soms he, had ik al bij het lezen het idee dat dat fhf sc topic een grote parenclub was.
dus toch!
yeah true iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Die dingen staan allemaal op de internetz
hey niet allemaal hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk dat verandert dan weer de zaak. dat stond er eventjes niet bij.
soms he, had ik al bij het lezen het idee dat dat fhf sc topic een grote parenclub was.
dus toch!
Ik weet niet welke stukken je hebt gelezen natuurlijk maar ik vind het over het algemeen wel meevallenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ik heb een stukken na zitten lezen waarvan ik dus echt zoiet had vanwtf?
nee bepaalde mensen waar het idee bij had dat er meer speelde en idd het komt nu langzaam allemaal boven. had ik toch goed tussen de regels doorgelezenquote:
Het komt gewoon raar over als je hier vraagt om bekers en borden terwijl je duur spul hebt staan wat niet behoort tot de primaire dingen. Zeker als er iets onmisbaar is wat voor de kinderen nog aangeschaft dient te worden. Iets met prioriteiten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
Als je DJMO wilt helpen graag en zo niet even goede vrienden.
Maar gezeik mag van mij achterwege blijven.
Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
alle beetjes helpen toch?!?!?!
het spijt me maar ik hou ook helemaal niet van dit "gebedel".
ga verdomme gewoon werken voor je geld!! Dat moet we bijna allemaal.
Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend.
Ik heb bijna 2 jaar, onvrijwillig, zonder werk gezeten. Daarvoor heb ik jaren me uit de naad gewerkt. Ik kreeg een wwtje voor 13 maanden. Ik heb 120!! sollicitaties de deur uit gedaan. Na die ww kreeg ik helemaal NIKS.. geen bijstand of wat dan ook..
en nee dit is geen gebash, dit is een mening.
nou ik heb er ook weleens gehad dat ik dacht van wtf als ik binnenkwam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik weet niet welke stukken je hebt gelezen natuurlijk maar ik vind het over het algemeen wel meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |