ligt aan t type en t gebruik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij ook best duur in gebruik van water, of niet?
weet ik eigenlijk niet hoor
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik wens je alle goeds toe, en veel sterkte, maar ergens klopt het m.i. niet dat je in andere topics vertelt over bepaalde (relatief dure) nieuwe spullen die je hebt gekocht en vervolgens hier om hulp komt vragen...
Kun je niet wat spullen die je minder hard nodig hebt verkopen en dat geld uitgeven aan tweede hands dingen waar je hier nu om vraagt? Dan ben je ook gelijk wat minder afhankelijk van anderen.
nou bedankt voor je mening! ik deel hem niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Spanky78 het volgende:
Geef een man een vis en hij eet een dag.. geef een hengel....
Helaas, hoewel ik je alle goeds gun, ik ben principieel tegen dit soort zaken. Tenzij je vanwege fysieke onmogelijkheden (ziekte dus) echt niets kunt. Als dit wordt opgevat als bash dan deleten jullie dit maar, maar ik zie niet in waarom TS wel spullen zou moeten krijgen en anderen (die er net zo veel of weinig behoefte aan hebben) niet.
Mew... ik overleef wel zonderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat juist wel mee en is een (nieuwe) vaatwasser zuiniger in gebruik qua water dan gewoon afwassen.. Maarja je hebt natuurlijk wel stroom nodig. Ik weet het ook niet precies, heb het niet uitgezocht. Maar ik ben wel heel blij dat wij er 1 hebben
![]()
gaat hem niet worden van zijn inkomen .. hij zit ook aan schulden vast (die ik, of samen) gemaakt hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
En je ex laten betalen voor spullen dan? Een snijplank, vergiet, bestek enzo?
tbh hebben al meerdere mensen in fhf hulp op deze manier gekregenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Spanky78 het volgende:
Geef een man een vis en hij eet een dag.. geef een hengel....
Helaas, hoewel ik je alle goeds gun, ik ben principieel tegen dit soort zaken. Tenzij je vanwege fysieke onmogelijkheden (ziekte dus) echt niets kunt. Als dit wordt opgevat als bash dan deleten jullie dit maar, maar ik zie niet in waarom TS wel spullen zou moeten krijgen en anderen (die er net zo veel of weinig behoefte aan hebben) niet.
water niet, stroom wel. en als je idd maar 4 bordjes hebt, lijkt het me vrij overbodig omdat je het kreng dan nevernooit vol krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij ook best duur in gebruik van water, of niet?
weet ik eigenlijk niet hoor
Maar volgens mij kom je met 5 euro al vrij ver... Is daar niet ook een speciaal budget voor? Of zit je niet in de schuldhulpverlening?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
gaat hem niet worden van zijn inkomen .. hij zit ook aan schulden vast (die ik, of samen) gemaakt hebben.
Dat is ook nog een goede optie jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je nou eens rondkijkt en alles wat je niet nodig hebt (zoals je onlangs nieuw aangeschafte hardloopgadgets (Garmin, gordel, etc.)) verkoopt kun je daar aardig wat huisraad van kopen: ik zou liever m'n kinderen een goed thuis kunnen bieden dan kunnen zien hoe hard ik loop.
waren we wel mee bezig, dat zal nu, apart van elkaar, opnieuw aangevraagd moeten worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar volgens mij kom je met 5 euro al vrij ver... Is daar niet ook een speciaal budget voor? Of zit je niet in de schuldhulpverlening?
eh ze neemt toch al een deel van de spullen mee. dan zou hij haar nog moeten betalen voor de anderequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
En je ex laten betalen voor spullen dan? Een snijplank, vergiet, bestek enzo?
Ja, dat ikdee heb ik ook altijd, dat je dan veel meer servies moet hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
water niet, stroom wel. en als je idd maar 4 bordjes hebt, lijkt het me vrij overbodig omdat je het kreng dan nevernooit vol krijgt
Wij zijn ook maar met 2, maar dat ding gaat wel elke keer volquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat ikdee heb ik ook altijd, dat je dan veel meer servies moet hebben![]()
maar ik heb maar een huishouden van 2 personen, dus zoveel is het niet, ik
heb trouwens niet eens plek voor zo;n geval
Nouja, zij neemt ook de kinderen mee natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
eh ze neemt toch al een deel van de spullen mee. dan zou hij haar nog moeten betalen voor de andere
spullen?hij betaalt voor de vergiet enzo en zij betaalt hem dan voor de wasmachine en de droger enzo?
Dan kook je zeker heeeeeeeeeeeeel uitgebreid?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wij zijn ook maar met 2, maar dat ding gaat wel elke keer vol
Ja en gewoon veel dingen gebruiken... Want we hebben toch een vaatwasserquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan kook je zeker heeeeeeeeeeeeel uitgebreid?
Ik heb ook vaak één pansgerechten, scheelt ook in de afwas
Jah...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja en gewoon veel dingen gebruiken... Want we hebben toch een vaatwasser. Nouja, tot zo ver offtopic hoor
maar dat zou niet hoeven te betekenen dat ze ook alle spullen mag meenemen en geld erbij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, zij neemt ook de kinderen mee natuurlijk.
precies.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef DJMO het volgende:
de discussie over vaatwassers kan achterwege blijven, degene die ik meeneem uit het huis is eigendom van rucky, en gaat daar ook heen, aangezien ik een inbouw tot m'n beschikking heb.
Verder: de kinderen zijn ook regelmatig bij hun vader, en ze zullen ook daar moeten kunnen slapen en eten , dus vandaar dat ik er niet om sta te springen dat alles doormidden gezaagd wordt om het maar 'eerlijk' te verdelen. Tenslotte hebben de kids daar ook gewoon hun behoeften zoals ze die ook bij mij hebben.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah...![]()
on topic maar weer
Hou er rekening mee dat dat pas kan op het moment dat de scheiding in ingeschreven en de schulden in het convenant vastgelegd zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
waren we wel mee bezig, dat zal nu, apart van elkaar, opnieuw aangevraagd moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |