nou hier niet hoor. ik verbaas me regelmatig wat ze durven te vragenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kringloopwinkel heb je kopjes en glazen voor 25 eurocent.
Ik ben er pas nog geweest in zaandamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou hier niet hoor. ik verbaas me regelmatig wat ze durven te vragen
Dat is idd belachelijk af en toe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou hier niet hoor. ik verbaas me regelmatig wat ze durven te vragen
Bij de Ikea heb je ze nieuw voor 39 cent. Mokken dan iig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kringloopwinkel heb je kopjes en glazen voor 25 eurocent.
Nou nog beter !quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Bij de Ikea heb je ze nieuw voor 39 cent. Mokken dan iig.
daar staat al maar een set van vier stuks. Ik had het ook meer over het spul zoals vergiet, wokpan, frituurpan snijplank .. dat soort klein spul allemaal. Dat heb je toch niet dubbel staan allemaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
Kan je niet de helft meenemen bij je ex dan? De helft van bestek/borden/bekers/ander klein spul? Scheelt toch al wat en hoeft je ex ook niet alles nieuw te halen.
daar komt een dal vrij abonnement voor .. wel een investering, maar dat moet maar. Ik heb er zelf voor gekozen om zover weg te gaan wonenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
ach welnee. je begint gewoon met het hoognodige. alles op zijn tijd.
ik ben alleen bang dat je veel geld kwijt zult zijn met reiskosten.
mar dingen als een vergiet en een snijplank zijn toch vrij goedkoop?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar staat al maar een set van vier stuks. Ik had het ook meer over het spul zoals vergiet, wokpan, frituurpan snijplank .. dat soort klein spul allemaal. Dat heb je toch niet dubbel staan allemaal
Wij hebben er hier 1 staan maar gebruiken 'm amper iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef She-Wolf het volgende:
Ik woon al 17 jaar op mezelf en heb nog nooit een frituurpan gehad. Dat overleef je wel ;-)
Ik ook niet, ik doe het nog ouderwets in zo'n zwarte Juspan, met zo'n scheplepeldingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Ehhe het volgende:
En dat spul verdelen dan? Hij de wok, jij het vergiet...Hij de frietpan, jij de snijplank...
ik neem wel een aantal dingen mee hoor! qua grote zaken de droger en de vaatwasser bijvoorbeeld, de kinderstoel, een zooi aan kinderspeelgoed, de ikea kasten, een grote spiegel, een grote leunstoel (nog van mijn vader geweest) luieremmer. een krantenbak/bijzettafeltje idee, (nog van mijn oma geweest) en nog meer klein spul.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
ach welnee. je begint gewoon met het hoognodige. alles op zijn tijd.
ik ben alleen bang dat je veel geld kwijt zult zijn met reiskosten.
en idd. je hebt toch recht op de helft van de inboedel. of die nou door je exschoonvader betaald is of niet. nu moet jij alles nieuw kopen. en hij zit in de spullen. lekker dan
Een vaatwasser is ook ontzettend luxe natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik doe het nog ouderwets in zo'n zwarte Juspan, met zo'n scheplepelding![]()
en een vaatwasser heb ik ook nog nooit gehad, hoef ik ook niet te hebben trouwens,
ik was wel effe af ...
haha dat wou ik ook al zeggen, maar dan voor de wokpanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef She-Wolf het volgende:
Ik woon al 17 jaar op mezelf en heb nog nooit een frituurpan gehad. Dat overleef je wel ;-)
Ja, en volgens mij ook best duur in gebruik van water, of niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Een vaatwasser is ook ontzettend luxe natuurlijk
Volgens mij valt dat juist wel mee en is een (nieuwe) vaatwasser zuiniger in gebruik qua water dan gewoon afwassen.. Maarja je hebt natuurlijk wel stroom nodigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij ook best duur in gebruik van water, of niet?
weet ik eigenlijk niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |