Plastic wegwerp bekers werkten hier goed!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb twee koffiebekers van de xenos. De eerste tijd verwacht ik geen horde's visite, en zowel, ja ehm, dan moet ik wat verzinnenmaar ik zou het gewoon zonde vinden om iets te accepteren terwijl ik weet dat ik het niet ga gebruiken.
sorry, maar dat lijkt me echt de meest onzinnige optie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Plastic wegwerp bekers werkten hier goed!
Jezus wat een gaaf huis !quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef DJMO het volgende:
De sleutels:
[ afbeelding ]
balkon (en de voormalige tweede slaapkamer) op het zuiden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De slaapkamer:
[ afbeelding ]
(hier moeten de jongens samen komen te slapen dus)
vanuit de woonkamer de hal:
[ afbeelding ]
de eerste deur links is het toilet, tweede is de keuken, derde is de meterkast en de laatste is de buitendeur).
Is ook een beetje zonde geld idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
sorry, maar dat lijkt me echt de meest onzinnige optie.
als je niet veel geld hebt, wegwerpzooi kopen en dat weer doen ipv gewoon een paar euro uitgeven voor normale mokken/bekers
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
sorry, maar dat lijkt me echt de meest onzinnige optie.
als je niet veel geld hebt, wegwerpzooi kopen en dat weer doen ipv gewoon een paar euro uitgeven voor normale mokken/bekers
Het was maar een voorstel. Bij Action zijn ze niet duur iig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef DJMO het volgende:
wegwerpdingen zal ik sowieso niet aanschaffen, dan idd liever elke maand één beker erbij kopen bij wijze van spreken, dan dure wegwerpbekers
Bij de action zijn gewone mokken en glazen ook niet heel duurquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel. Bij Action zijn ze niet duur iig.
ik vind het lief van jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel. Bij Action zijn ze niet duur iig.
Hé Buuf !quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Xenos heeft nu een plank met kopjes voor 50% kosten dan helemaal geen drol. Via marktplaats zijn er ook zat gratis rommelmarktspullen af te halen.
hey Fanneke!quote:
Ik heb nog wel mokken zag ik net, maar kan geen verzendkosten betalen op het moment. Zal ze voor de zekerheid wel bewaren als je wilt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vind het lief van jemaar ik moet er niet aan denken dat een van m'n sloopkogels een plastic beker in z'n handen krijgt. Die scheuren hem nl zo aan stukken .. en plastic kan gemeen snijden.
lief van je!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel mokken zag ik net, maar kan geen verzendkosten betalen op het moment. Zal ze voor de zekerheid wel bewaren als je wilt.
Klopt! Ze woont in Groningen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
lief van je!en graag, ik weet dat Yska sowieso een keer deze kant op komt (die woont toch vlakbij jou?)
moeten is een groot woord. Als ik het via de rechter had gespeeld had ik wellicht wel in het oude huis kunnen blijven, maar er spelen twee dingen voor mij: de gemeenschappelijke vrienden die we hadden zijn allemaal op zijn hand, dus ik had daar helemaal alleen gestaan. Verder was de inrichting in het oude huis grotendeels betaald door mijn ex-schoonvader (behang, vloer, gordijnen, tuin, keuken apparatuur, babykamer) dat het voor mij emotioneel niet juist voelde om daar te blijven. Ook de herinnering aan de vele woordenwisselingen zouden me geen goed gedaan hebben en de kinderen ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb wel mokken staan, maar hoe komen die dan bij jou?
maar wat ik me dan afvraag (je hoeft er niet op te antwoorden hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig) waarom moet jij het huis uit? en waarom in vredesnaam zo ver weg? en hoe moet het nu met je dochter?
precies. wegwerpzooi is gewoon verspilling. en als mensen die amper geld hebben daar hun geld aan uitgeven denk ik echt van wtfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bij de action zijn gewone mokken en glazen ook niet heel duur
precies. uiteindelijk zul je toch gewone bekers moeten kopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef DJMO het volgende:
wegwerpdingen zal ik sowieso niet aanschaffen, dan idd liever elke maand één beker erbij kopen bij wijze van spreken, dan dure wegwerpbekers
Kringloopwinkel heb je kopjes en glazen voor 25 eurocent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. uiteindelijk zul je toch gewone bekers moeten kopen.
Dit ^^quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kringloopwinkel heb je kopjes en glazen voor 25 eurocent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |