Ja dat verloopt binnenkort. Dan loop ik 2 weken zonder identificatiebewijs over straat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:00 schreef trovey het volgende:
Je hebt dus nu een paspoort...nou dat is dus een identificatiebewijs.
Dat mag dus niet. Je moet die twee weken binnenblijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:02 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Ja dat verloopt binnenkort. Dan loop ik 2 weken zonder identificatiebewijs over straat.
http://www.rijksoverheid.(...)kaart-aanvragen.htmlquote:Is uw oude paspoort of ID-kaart nog geldig bij de aanvraag van een nieuwe, dan hoeft u het document pas in te leveren als u het nieuwe afhaalt.
Dat. Sterker nog, je kan aangehouden worden en 90 dagen vastgehouden worden als je van het gemeentehuis naar huis gaat (wegens geen identificatiebewijs).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:06 schreef Deetch het volgende:
Dat mag dus niet. Je moet die twee weken binnenblijven.
dan zou ik maar eens opschieten met dat aanvragen... zolang het oude nog geldig is mag je het houden....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:02 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Ja dat verloopt binnenkort. Dan loop ik 2 weken zonder identificatiebewijs over straat.
Voordat tie verloopt (al is het 1 dag) paspoort aanvragen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:02 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Ja joh, drie cent per dag!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:18 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Voordat tie verloopt (al is het 1 dag) paspoort aanvragen.
Geldigheid gaat in op dag van aanvraag, leuk zo winnen ze elke keer weer paar dagen, das een hoop geld
*10 miljoen paspoortplichtigen / 5 jaar geldig = 6 miljoen centenquote:
juist ja....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
*10 miljoen paspoortplichtigen / 5 jaar geldig = 6 miljoen centen
hoelang duurt het aanvragen normaal? week?quote:
5 dagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:25 schreef spoorrails het volgende:
[..]
hoelang duurt het aanvragen normaal? week?
ow u gaat op vakantie, das dan 3 weken van te voren aan vragen
hoeveel bewoners hebben we16 miljoen, 5 jaar geldig = 3,2 miljoen aanvragen per jaar
laten we week aanhouden 3,2 miljoen x 21 cent = 67,2 miljoen cent.
das toch bijna 7 ton. (per week en dan zijn er landen die minimaal 6 maanden geldigheid eisen)
dat laat ik dan maar ff buiten beschouwing
5 werkdagen, wat dus neerkomt op een week geldigheid van je paspoort.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
5 dagen.
En wel leuk, die rekensom, maar het is niet alsof dat geld ook daadwerkelijk ergens in een potje komt te zitten in het voordeel van de overheid.
Hoax, bij het aanvragen krijg je je paspoort gewoon weer mee terug. Pas bij het ophalen wordt de oude achtergehouden en vernietigd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat. Sterker nog, je kan aangehouden worden en 90 dagen vastgehouden worden als je van het gemeentehuis naar huis gaat (wegens geen identificatiebewijs).
Plus dat niet iedereen een paspoort heeft, hè.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:35 schreef spoorrails het volgende:
[..]
5 werkdagen, wat dus neerkomt op een week geldigheid van je paspoort.
nee klopt, als ze geldigheid van paspoort zouden aansluiten op geldigheid van paspoort die je nu hebt, zouden ze 7 ton mislopen per jaar.
sorry, had niet moeten zeggen dat het in een potje kwam bij de overheid.
Klopt, maar ID kaart scheelt tegenwoordig 8 euro ofzo als ik nu.nl mag gelovenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Plus dat niet iedereen een paspoort heeft, hè.
mijn id-kaart was verlopen, en werd ingenomen... gelukkig had ik mijn rijbewijs nog...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoax, bij het aanvragen krijg je je paspoort gewoon weer mee terug. Pas bij het ophalen wordt de oude achtergehouden en vernietigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |